رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف در بزرگراه آزادگان که منجر به فوت یک موتور سوار شده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف فوتی بین سواری پژو با عابر پیاده در مسیر بزرگراه آزادگان به شمال قبل از پل شوشتری خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف مرگبار موتورسیکلت در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.
در پی آتش گرفتن یک کامیون در بزرگراه آدانا- پوزانتی به سمت آنکارا، آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند. در زمان اطفای حریق، تصادف زنجیره ای در بزرگراه رخ داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون تانکر در مسیر جنوب به شمال بزرگراه بسیج و فوت ترک نشین و مصدوم شدن راکب آن در این حادثه خبر داد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز جاری را تشریح کرد.
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور پایتخت گفت: بزرگراه های آزادگان، امام علی(ع) و شهید یاسینی در سال گذشته بیشترین تصادفات رانندگی را به خود اختصاص دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک خانم حدود ۷۵ ساله بدلیل شدت جراحات وارده به تأیید عوامل اورژانس در این تصادف جان باخت و سه سرنشین دیگر شامل یک آقا و ۲ خانم در سنین ۶۰ تا ۷۰ ساله نیز بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار سواری پرشیا در بزرگراه آزادگان خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار سواری پرشیا در بزرگراه آزادگان خبر داد.
ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفـت: آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱:۱۸ بامداد امروز به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.
خواب آلودگی راننده و نقص فنی کامیون، تصادف زنجیره ای در بزرگراه شهید یاسینی را رقم زد.
در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه کامیونت ایسوزو هنگام حرکت به‌دلیل نامشخص با ۱۰ دستگاه انواع خودروی سواری برخورد کرد و دو خانم در جریان این حادثه دچار مصدومیت شدند که پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو‌ها خارج شده بودند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ عابر پیاده به دلیل تصادف با خودروی سواری در بزرگراه آزادگان خبر داد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف مرگبار تاکسی با عابر پیاده در بزرگراه زین الدین و ترافیک خیابان جمهوری به دلیل حریق در انبار پوشاک خبر داد
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران از وقوع تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه لشگری خبر داد و گفت: تیم پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر و مشغول روان‌سازی ترافیک در محل هستند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف شدید موتورسیکلت با سواری ریو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب خبر داد و گفت: بی احتیاطی، راکب موتورسیکلت ۲۳ ساله را روانه بیمارستان کرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سرنشین این خودرو که دختری ۱۸ ساله بود، در دم جان باخت و راننده و دو سرنشین دیگر مصدوم شدند.
سید جلال ملکی گفت: ساعت ۰۵:۵۰ حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش تقریبا تقاطع کردستان به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع تصادف زنجیره‌ای در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر دچار مصدومیت شدند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ حوالی ساعت ساعت ۴:۵۵ بامداد امروز در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان بود که در محدوده میدان میوه و تره بار مرکزی از مسیر خود منحرف شده و با گاردریل‌های حاشیه مسیر برخورد کرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری پژو ۲۰۶ با گاردریل ها در محدوده بزرگراه آزادگان به شرق و فوت راننده این سواری خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر در تصادف زنجیره‌ای مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: یک خانم نیز دچار مصدومیت شده است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۱۰ درصد از کل متوفیان حوادث رانندگی ما در بزرگراه آزادگان است.
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مرگ دو نفر در اثر تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همدانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ