اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز مدیریت راههای کشور از ترافیک سنگین در محور هراز (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو خبر داد.
حجم ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده‌های وانا و سه راهی چلاو، آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار، آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده سرک تا انتهای مسیر، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند، آزادراه تهران – پردیس محدوده عوارضی اول و در محور قدیم تهران – پردیس محدوده کمربندی سعید آباد سنگین گزارش شده است.
سرهنگ احمد شیرانی گفت: در حال حاضر در محور‌های شمالی شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم و سه راهی چلاو هستیم. همچنین ترافیک در محور شهریار ـ تهران محدوده میدان معادن نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل کردان تا مهرویلا و محدوده پل فردیس پرحجم گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه تردد در مسیر شمال به جنوب روان است گفت: ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت)، محدوده‌های پیست آبعلی و امامزاده هاشم نیمه سنگین و در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، گزنک و رینه، سنگین است.
چسلاو میخنیویچ امروز به صورت رسمی از هدایت تیم ملی فوتبال لهستان کناره‌گیری کرد.
فدراسیون فوتبال لهستان اعلام کرد به همکاری خود با چسلاو میخینیویچ به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور پایان خواهد داد.
چسلاو میخینیویچ، سرمربی لهستان، بعد از شکست 3-1 مقاب فرانسه گفت در جریان بازی بیش از هر چیز از گل نشدن شوت زیلینسکی افسوس خورده چرا که تیمش با زدن گل اول حتی می‌توانست پیروز میدان باشد.
چسلاو میخنیویچ، مربی لهستان، ضمن دفاع از سبک بازی دفاعی تیمش گفت که تنها راه صعود به یک هشتم نهایی همین تاکتیک بود.
چسلاو میخنیویچ، سرمربی لهستان، بعد از صعود تیمش به مرحله یک‌هشتم با وجود شکست مقابل آرژانتین گفت لهستانی‌ها بدون تردید استحقاق صعود از مرحله گروهی جام جهانی را داشتند.
چسلاو میخنیویچ، مربی لهستان، سال ها در مظان اتهام تبانی و فساد در فوتبال قرار داشت اما الان او قهرمانی ملی لهستان است. کسی که می تواند جام جهانی را برای مسی تمام کند.
چسلاو میخنیویچ، سرمربی تیم ملی لهستان، مدعی شد تیمش شایسته غلبه بر عربستان بوده است.
چسلاو میخنیویچ، سرمربی لهستان، می‌گوید با وجود از دست دادن پنالتی توسط روبرت لواندوفسکی در مقابل مکزیک هیچکس در لهستان از او ناراحت نیست.
چسلاو میخنیویچ، مربی لهستان، معتقد است تیمش توانایی رفتن به یک هشتم نهایی جام جهانی را دارد.
برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه هستیم. همچنین ترافیک در محور هراز در محدوده سه راهی چلاو و محدوده شاهاندشت پرحجم، اما روان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ