رئیس‌جمهور در مراسم آغاز هفته دولت در حرم امام خمینی(ره) گفت: تاکید امام همواره بر گزینش افراد دارای صفات عدالت بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به هتک حرمت قرآن کریم از سوی برخی اتباع کشور‌های اروپایی تاکید کرد: رفتار و جسارت‌هایی که اخیراً نسبت به قرآن کریم انجام شد، خیالی خام و باطل است؛ اگر خواستند میان مسلمانان و پیروان ادیان الهی اعم از مسلمانان و مسیحیان دوقطبی ایجاد کنند، کور خوانند و موفق نشدند چراکه مسلمانان به کتاب‌های مقدس آسمانی مثل قرآن احترام می‌گذارند.
رهبر انقلاب تاکید کردند: همه ما نیازمندیم با ابعاد شخصیت چندبعدی و باعظمت حضرت امام خمینی بیشتر آشنا شویم.
شاهرود- امام جمعه شاهرود بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب و برق به خصوص در فصل گرما، تاکید کرد.
عباس امیری‌فر‌ گفت: روش رهبر انقلاب و امام خمینی(ره) برخورد محبت‌آمیز با مردم بوده است و همواره بر جذب حداکثری و دفع حداقلی تأکید کرده‌اند.
امام جمعه موقت تهران گفت: با آنکه آرای مردم در شکل گیری نهاد‌های سیاسی در نظام دینی نقش تعیین کننده‌ای دارد و از همین منظر رهبری نظام برای افزایش اقتدار ملی و سیاسی تاکید کردند که انتخابات سال ۱۴۰۲ باید با ارتقای امنیت، سلامت و افزایش سطح رقابت با هدف افزایش سطح مشارکت مردم برگزار شود، اما آنگاه آرای مردم مورد امضای خدا قرار می‌گیرد که شخصیت‌هایی انتخاب شوند که شایسته باشند.
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: برنامه هفتم باید به موتور حرکت اقتصاد ملی تبدیل شود. با نگاه به سیاست‌های ابلاغی از خلق پیشنهاداتی که در این شرایط اجرای آن ممکن نیست پرهیز شود که امیدواریم در این مسیر درست قدم برداریم.
امام جمعه زابل با تاکید بر اینکه مطالبه گری در حوزه حجاب در واقع مطالبه گری عمل به قانون است، گفت: در کنار این موضوع ما باید تجربه غرب و آنچه در غرب شکل گرفته را باید برای جوانان تبیین کنیم. امروز در غرب شاهد تک والدینی هستیم. امروز در غرب انسان به انسان کفایت نمی‌کند بلکه برای کار جنسی سراغ حیوان می‌روند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ۴۴ سال است که دومین راهپیمایی ملی کشورمان را در روز جهانی قدس برگزار می‌کنیم، افزود: رهبر معظم انقلاب که سکان‌دار انقلاب اسلامی پس از امام خمینی (ره) هستند، همواره بر آرمان فلسطین، کمک به مردم این سرزمین و تلاش برای کمک به جبهه مقاومت و تقویت فلسطینی‌ها تاکید داشته و دارند.
سردار رمضان شریف: رهبر معظم انقلاب که سکان‌دار انقلاب اسلامی پس از امام خمینی (ره) هستند، همواره بر آرمان فلسطین، کمک به مردم این سرزمین و تلاش برای کمک به جبهه مقاومت و تقویت فلسطینی‌ها تاکید داشته و دارند.
تاکید بر سیره نظری امام، به معنای تحقق عملی آن نیست، چرا که به دلایلی، چون رفتار تروریست‌هایی که تا امروز هم دست از سر مردم ایران برنداشتند، جنگ تحمیلی، نفوذ وابستگان بیگانه و سوءتدبیر مدیران به علاوه رفتار فرهنگی ایرانیان، در تحقق مردم‌سالاری کاستی‌هایی وجود دارد که باید گفت مراد امام از «میزان رای ملت است» این است که در جمهوری اسلامی «باید میزان رای ملت باشد.»
سید حسن خمینی تاکید کرد: وقتی مردم خیرخواه هستند که پیرامون حاکمان جمع شده باشند و حکومت بر آنها سخت نباشد و فکر نکنند باری روی دوش آنها است.
نماینده، ولی فقیه در گیلان، با تاکید بر لزوم تسریع در بهره برداری از راه آهن رشت - انزلی و رشت - آستارا، عنوان کرد: حضور دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در گیلان می‌تواند زمینه ساز تکمیل هرچه سریع‌تر کریدور شمال به جنوب و در نتیجه شکوفایی اقتصاد گیلان و ایران باشد.
حسینی همدانی، امام جمعه کرج تاکید کرد: اگر تذکرات افاغه نکرد هرچه زودتر نسبت به پلمب، لغو پروانه و یا هر اقدام قانونی که بازدارنگی لازم را داشته باشد از سوی مجریان دستگاه قضایی صورت بگیرد. وی وضعیت حجاب را افتضاح خواند و تصرح کرد: یکی از دلایل کم شدن برکات زندگی و قطع شدن نزولات آسمانی را همین موارد برشمرد.
سخنگوی جنبش نجباء عراق در بیانیه ای اقدام توهین آمیز نشریه شارلی ابدو فرانسه را به شدت محکوم و تاکید کرد که امام خامنه‌ای بزرگترین شخصیت اسلامی روزگار است.
ایشان تاکید داشتند که همان دختر کم حجاب دختر من و شماست و فقط رابطه حزب اللهی با حزب اللهی معنا ندارد. رابطه حزب اللهی با کسی که دینش ضعیف‌تر است مهم است و باید این روابط برقرار شود تا جذب صورت بگیرد و این نوع رابطه‌ها مهم است و باید این کار را بکنیم.
استاندار مرکزی تاکید کرد ورزشگاه امام خمینی(ره) به مدت ۲۰ سال دراختیار باشگاه آلومینیوم قرار بگیرد.
آیت‌الله حسینی همدانی تاکید کرد: سازمان ملل امروز ملعبه آمریکاست، اما ما ملت حزب الله ایمان داریم که به فضل الهی آتش این قطعنامه های ظالمانه که بر علیه ایران اسلامی صادر می شود به زودی دامن ایادی ظلم و استکبار را خواهد گرفت.
امام جمعه سنندج بر لزوم مسئولیت پذیری مسئولان و نرمی و مهربانی آنان با مردم تاکید کرد و افزود: حاکم مانند پدر دلسوز خانواده است و طبق فرموده پیامبر (ص)، حاکمان باید حق مردم را عادلانه ادا کنند.
مدیر عامل شرکت ملی نفت با اعلام اینکه تیم فنی شرکت روس در تهران مستقر شده است تاکید کرد: در نوامبر سال جاری تیم راهبری پروژه‌های مربوطه جهت ادامه مذاکرات فنی، مخزنی و زمین شناسی به تهران خواهند آمد. اما آنچه در مورد قرارداد و حضور شرکت‌های خارجی در میادین نفت و گازی ایران همواره نگران‌کننده و بحث‌برانگیز بوده، موضوع افشای اطلاعات مخازن به خصوص میادین مشترک به کشور همجوار و همسایه بوده است. کما اینکه در مورد قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی با توتال نیز مباحثی از این قبیل مطرح شد.
امام جمعه ارومیه تاکید کرد: به جرات می‌توان گفت دشمنان از ابر قدرت شدن ایران در آینده می‌ترسند.
خزانه بانک‌ها سه قفله شد؛ عبارتی است که حال و روز بانک‌های دولتی و خصوصی در پرداخت وام به مردم را نشان می‌دهد. این در شرایطی است که در ماه‌های اخیر، نهاد ناظر بر بانک‌های کشور، همواره بر این نکته تاکید داشته است که «همه بانک‌ها مکلفند روند اعطای تسهیلات خرد به هموطنان را در چارچوب قوانین و مقررات انجام دهند»؛ اما آنچه مردم می گویند، خلاف این ادعاست!
خزانه بانک‌ها سه قفله شد؛ عبارتی است که حال و روز بانک‌های دولتی و خصوصی در پرداخت وام به مردم را نشان می‌دهد. این در شرایطی است که در ماه‌های اخیر، نهاد ناظر بر بانک‌های کشور، همواره بر این نکته تاکید داشته است که «همه بانک‌ها مکلفند روند اعطای تسهیلات خرد به هموطنان را در چارچوب قوانین و مقررات انجام دهند»؛ اما آنچه مردم می گویند، خلاف این ادعاست!
امام جمعه ارومیه با قدردانی از حضور پرشور مردم در این اجتماع عظیم تاکید کرد: نیروهای انتظامی باید با قدرت و قوت با اغتشاشگران برخورد کنند.
میشل عون رئیس جمهور لبنان در سالروز ربایش امام موسی صدر، تاکید کرد: مواضع امام موسی صدر همچنان منبع الهام لبنانی در تلاش برای نجات این کشور باقی می ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ