فوتسالیست ایرانی فصل گذشته گیتی‌پسند به توافق نهایی با اوساسونا دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: رشته والیبال امروزه باعث غرور و افتخار ملت است و با افتخارآفرینی‌های اخیر تیم‌های ملی پایه، آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است.
جنبش مشروطه آغازی درخشان بر تجربه مردم‌سالاری و توسعه مدنی در جامعه شهری ایران بود. درصورتی‌که این تجربه استمرار می‌یافت، می‌توانست به تحکیم تدریجی دموکراسی در ایران بینجامد. اما اختلال و انقطاع این تجربه با کودتا یا استقرار سلطنت رضاخان شروع نشد بلکه از مدت‌ها قبل‌ازآن، بار‌ها رخ داده بود و آثار زیانبار و انباشته‌شده آن اختلال‌ها و انقطاع‌ها کشور را به‌ویژه در سال‌های جنگ جهانی اول به ورطه هرج‌ومرج و به آستانه تجزیه کشانده بود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: بسیاری از قهرمانان ملی کشور از قشر دانش‌آموز هستند و نوجوانان در همه حوادث مهم کشور قشر پرچمدار بوده و کارنامه درخشانی دارند.
محمدرضا گلزار به تازگی در اینستاگرام یک جوک منتشر کرده است. سام درخشانی که مدتی با استوری جوک‌هایش سوژه‌ی مخاطبان در فضای مجازی شده است به این عمل گلزار با انتشار یک استوری واکنش نشان داد. درخشانی گلزار را متهم هب سرقت جوک کرد.
پروژه انتقال ملی‌پوش فوتسال ایران به تیمی از شهر اوساسونا به سرانجام نرسید.
کاپیتان تیم ملی با نمایشی درخشان در مسابقه شب گذشته برابر المپیاکوس، ضمن کسب عنوان جایزه برترین بازیکن زمین، در آستانه ثبت دبل قهرمانی در یونان قرار گرفته است.
رئیس مجلس گفت: توانمندی مرحوم عباس براتی‌پور در بیش از یک دهه مدیریت و اجرای جلسات شاعران با رهبر انقلاب، بیانگر عملکرد درخشان این خدمتگزار صدیق در عرصه اعتلای شعر و سرودهای انقلاب است.
ایمان محمدی با نمایش کم نظیر و درخشان موفق شد دومین مدال طلای ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را کسب کند.
مربی تیم فوتبال گل گهر معتقد است تیمش در نیمه اول مصاف با پیکان عملکرد درخشانی ارائه کرده است.
یک تلسکوپ ژاپنی که بر فراز  آتشفشان خاموش Mauna Kea در جزیره هاوایی قرار دارد، ویدئویی از یک  شی درخشان در حال حرکت مارپیچ در آسمان شب ثبت کرده است.
محمد آقاجانپور در اوایل نیمه دوم دروازه تیمش را نجات داد و نگذاشت بازی به تساوی کشیده شود.
با شروع سال 2023، فوتبال آسیا در آستانه رویدادهای زیادی است که در طی آن بازیکنان جوان زیادی با آینده درخشان ظاهر خواهند شد.
لوکا مودریچ، ستاره خلاق تیم ملی کرواسی، نمایش درخشانی در آخرین بازی در جام جهانی داشت.
نمایش درخشان دومینیک لیواکوویچ، دروازه‌بان تیم ملی کرواسی، بار دیگر موجی از تحسین را برای او به همراه داشته است.
سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: داوران سطح پائین به مسابقات قهرمانی جهان دعوت شده بودند و خیلی از کشورها از جمله آذربایجان از این موضوع لطمه دیدند.
ماریو گوتزه که حضورش در فهرست نهایی تیم ملی آلمان با انتقادهایی مواجه شده بود در دیدار امشب تیمش آینتراخت فرانکفورت مقابل ماینتس عملکردی درخشان داشت.
قایدی، برخلاف بازی‌های گذشته در کانال چپ آبی‌ها عملکرد درخشانی داشت و چندین مرتبه با حرکات انفجاری خودش تا آستانه فروپاشی دروازه قائمشهری‌ها پیش رفت
در آستانه روز دانش آموز، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمانه با جمعی از دانش‌آموزان نخبه مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد)، به مدت ۳ ساعت مشکلات، دغدغه‌ها، پیشنهادها و راهکارهای آنها درباره مسائل نوجوانان، دانش‌آموزان و بهبود شرایط کشور را که بسیار صریح مطرح کردند، شنید.
درخشانی، بازیکن فوتسال ایران می‌گوید نیاز به انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ داریم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: حضور مقتدرانه رئیس جمهور در سازمان ملل صفحه درخشانی از دیپلماسی عزتمندانه و حمکت مدار بود.
مانوئل نویر، دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ، از رکورد کلین شیت جان لوییجی بوفون در لیگ قهرمانان گذشت.
رئیس اتحادیه تکواندو آسیا با ارسال نامه ای به تهران کسب عناوین قهرمانی آسیا را به رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان تبریک گفت.
برای برخی از مردمان نوروز فرا نرسیده و فرازِ زندگی و سختی معاش آنها را به نقطه‌ای رسانده‌ که چرخش ایام بر حیات‌شان توفیری نکند و بدین سان حال بهتری با فرارسیدن بهار نیابند. این یک حقیقت است که باید حیات از دلمان آغاز شود، وگرنه تغییر در آب و هوا به خودیِ خود منتهی به بهبود احوال نمی‌شود.
برای برخی از مردمان نوروز فرا نرسیده و فرازِ زندگی و سختی معاش آنها را به نقطه‌ای رسانده‌ که چرخش ایام بر حیات‌شان توفیری نکند و بدین سان حال بهتری با فرارسیدن بهار نیابند. این یک حقیقت است که باید حیات از دلمان آغاز شود، وگرنه تغییر در آب و هوا به خودیِ خود منتهی به بهبود احوال نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ