پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید از دست دادن فرصت گلزنی باعث ناراحتی ارلینگ هالند نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از خرید روبن دیاز و هری مگوایر توسط تیم‌های شهر منچستر با قیمت‌های گزاف، تیم آبی پوش این شهر دوباره تصمیم گرفته تا گران‌ترین مدافع فوتبال از آن آنها باشد.
گواردیولا فصل قبل سرانجام موفق شد جام دست‌نیافتنی لیگ قهرمانان اروپا را برای سیتی به دست آورد. در نتیجه بسیاری گمان می‌کنند که گواردیولا اکنون خودش را به عنوان بهترین مربی تمام ادوار تثبیت کرده است.
گزارش ها حاکی از آن است که منچسترسیتی برای جذب رافینیا در تابستان امسال با بارسلونا تماس گرفته است. او قرار است جانشین ریاض محرز شود.
پره گواردیولا، رئیس هیئت مدیره باشگاه خیرونا، واکنشی منفی به علاقه بارسلونا برای جذب اوریول رومئو نشان داد.
به نظر می‌رسد پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، یکی از دستیاران مهم خود را برای فصل آینده از دست خواهد داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تمایل خود برای حفظ ایلکای گوندوگان را نشان داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از فتح جام حذفی انگلیس در حال حرکت به سمت جایگاه اهدای جام با سر الکس فرگوسن دست داد تا خاطره تقابل‌های جذاب آنها در گذشته زنده شود.
یک نشریه فرانسوی مدعی شد پپ گواردیولا با نیمار تماس گرفته و انتشار این خبر، شایعات درباره احتمال انتقال ستاره برزیلی به منچسترسیتی را پررنگ‌تر کرده است.
یک نشریه فرانسوی مدعی شد پپ گواردیولا با نیمار تماس گرفته و انتشار این خبر، شایعات درباره احتمال انتقال ستاره برزیلی به منچسترسیتی را پررنگ‌تر کرده است.
اینتر حریفی دست و پا بسته در فینال نیست و پپ گواردیولا به خوبی این را می داند.
کمتر مربی‌ای در تاریخ به مرزی رسیده که گواردیولا آن را درنوردیده است، او باارزش‌ترین است.
پپ گواردیولا در واکنش به شایعات انتقال احتمالی ایلکای گوندوگان به بارسلونا گفت که این ستاره آلمانی را از دست نخواهند داد.
پپ گواردیولا که از پنالتی زدن ایلکای گوندوگان به جای ارلینگ هالند و از دست دادن این پنالتی به شدت عصبانی بود در زمان تعویض کاپیتان تیمش از دست دادن با او خودداری کرد.
پپ گواردیولا از پنالتی زدن ایلکای گوندوگان به جای ارلینگ هالند و از دست دادن این ضربه عصبانی است و می‌گوید ستاره نروژی باید پشت توپ می‌ایستاد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیشنهاد جذب نیمار برای فصل آینده را رد کرده است.
حالا این منچستر سیتی است که باید سرنوشت قهرمانی در لیگ جزیره را تعیین کند.
کوین دی‌بروینه انتظار نداشت که پپ گواردیولا 22 قبل از پایان بازی سیتی-بایرن او را تعویض کند و با دلخوری از زمین بیرون رفت.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، پنالتی مهمی را در دیدار مقابل آرسنال از دست داد.
بند فسخ قرارداد ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، با تمدید قرارداد پپ گواردیولا تغییر کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار تیمش با کریستال پالاس به ستایش پاتریک ویرا سرمربی این تیم پرداخت و گفت پالاس را به هیچ وجه نباید دست کم گرفت.
برخی رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند رئال مادرید امیدهای خود را به جذب یوشکو گواردیول از دست داده و به جای او آنتونیو سیلوا، مدافع جوان بنفیکا، را هدف گرفته است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی تیمش مقابل ناتینگهام فارست گفت سیتی بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تنها به دلیل ناکامی در گلزنی دو امتیاز از دست داد.
سیتی با هدایت «پپ گواردیولا» با این باخت فرصت ویژه ای را برای نزدیک شدن به آرسنال صدرنشین از دست داد و با ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند. یونایتد هم با برد امروز ۳۸ امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.
ارلینگ هالند، گلزن جوان منچسترسیتی، دیدار امروز تیمش با فولام را نیز از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ