در حالی که بعضی از رسانه‌های روسی مدعی شدند سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران قصد دارد به باشگاه سوچی برود، مدیر برنامه سردار این خبر را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدت‌ها است که شایعه‌های مرتبط با اپل حاکی از آن است در آیفون ۱۵ جدید به جای کلید فعلی قطع صدا در کنار گوشی، دکمه‌ای واحد قرار می‌گیرد. اما کارکرد واقعی این دکمه مشخص نبود.
یکی از ویژگی‌های علم حقوق این است که قوانین باید به شیوه‌ای نگارش شوند که توسط همه افراد جامعه قابل درک باشند و مجریان قانون، قضات و افزادی که به نقض قانون توجه دارند نیز درک مشترکی داشته باشند؛ بنابراین باید از واژگان حقوقی استفاده شود نه از واژگان احساسی. در متن لایحه مجلس با حجم زیادی از واژگان غیرحقوقی مواجهیم که اگر تبدیل به قانون شوند، منشاء مشکلات، اختلاف نظر‌ها و بحران‌های جدید در جامعه خواهند شد.
کریم باقری می‌گوید خبر جدیدی درباره بازگشت او به جمع کادر فنی پرسپولیس وجود ندارد.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش توضیحاتی در خصوص مصوبه این شورا در مورد تدریس زبان خارجی ارائه کرد.
یکی از معاونان بانک مرکزی در دوره ریاست عبدالناصر همتی درباره اینکه آیا می‌توان مکانیسم جدیدی را به جای شیوه‌ای که در دولت حسن روحانی با عراق شکل گرفت، جایگزین کرد؟ گفت: «به‌هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست و حتی یک ریال را هم نمی‌توانند جابه‌جا کنند. نزدیک به دو سال است که دولت سیزدهم بر سر کار آمده، مگر مدعی نیستند که طرح دولت قبل درست نبود پس چرا تاکنون طرح جدیدی را ارائه نکرده‌اند؟»
در اخبار منتشره و توضیح مقامات رسمی شهرداری تهران به روشنی مشخص نشده است که تصمیم گیری شهرداری تهران برای حل چه مشکلی انجام شده است؟ این تصمیم گیری به چه شیوه‌ای اجرا شده است؟ و این شیوه چه هزینه‌ای داشته است؟ و چه مشکلات جدیدی را پدید آورده است؟ و چه ایرادی به عملکرد مدیران قبلی خانه اندیشمندان وارد بوده است که چنین اقداماتی را ایجاب کرده است؟
بحث محل خدمت همان شایعه‌ای است که چند‌سالی دردسرساز شده و روی صدور ویزای آمریکا اثرگذار است. پیش از این عنوان شده بود که در قوانین جدید، آمریکایی‌ها به ایرانی‌هایی که خدمت سربازی‌شان را در سپاه انجام داده‌اند، به‌سختی ویزا می‌دهد.
شایعه‌ای جدید می‌گوید سامسونگ مشغول همکاری با گوگل است تا اپ‌های این شرکت هم برای گوشی آینده‌اش بهینه شوند. این اپ‌ها شامل مواردی مانند مپس، یوتوب و Messages می‌شود؛ بنابراین خریداران گلکسی زد فلیپ ۵ می‌توانند بدون بازکردن دستگاه، پیام ارسال کنند، ویدیو ببینند و مسیر خود را دنبال کنند.
کیهان نوشت: وضع اقتصادی مردم در دولت جدید علی‌رغم اقدامات شایسته‌ای که بخشی از آن را برشمردیم، بهبود پیدا نکرده است.
تحقیقات جدید حکایت از آن دارد که بخش سر این این قطرات شیشه‌ای، به دلیل نیرو‌های فشاری وارد بر قسمت بیرونی قطره‌ها استحکام عجیب و غریبی دارند. در این تحقیق مشخص شد که این نیروها، در حد و اندازه نیرو‌های فشاری در برخی از اشکال فولاد هستند.
شیائومی ممکن است گزینه‌های رنگی جدید را به طور انحصاری در چین به شیوه‌ای مشابه با گزینه‌های رنگی انحصاری آنلاین شیائومی ۱۳، قرمز، زرد، سبز و آبی عرضه کند.
در نمونه‌های جمع‌آوری شده از یک مأموریت در سال ۲۰۲۰، دانه‌هایی با محتوای آب تا ۲۰۰۰ قسمت در میلیون (PPM) پیدا شده است و با توجه به فراوانی این کره‌های شیشه‌ای در سطح ماه، مجموع آب‌های درون آن‌ها می‌تواند به اندازه ۷۱ تریلیون گالن باشد.
به تازگی درباره آینده مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شایعه‌ای منتشر شده است که البته قبول احتمال رخ دادن آن بسیار ضعیف به نظر می‌رسد.
پزشک کاخ سفید تائید کرده است که ضایعه‌ای که در جریان معاینه و جراحی اخیر بایدن برداشته شد، سرطانی بود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد: در یکی از قطار‌ها درب شیشه‌ای جدا کننده نصب کردیم و کاملا ورود آقایان از داخل قطار‌ها را مسدود کردیم.
اینطور به نظر می‌رسد که هروه رنار بعد از یک دوره موفق در تیم ملی عربستان دیگر سرمربی این تیم نخواهد بود.
با افزایش فشار عرضه در بازار سهام طی چند روز‌ اخیر، نماگرهای بورسی خلاف سطح انتظارات تورمی در جامعه ظاهر شدند. این در حالی است که در آن سوی تالار شیشه‌ای، نرخ سکه طلا و دلار دچار نوسانات افزایشی چشمگیری شد؛ به گونه‌ای که حتی در ابتدای هفته توانست معامله‌گران خود را با ورود به کانال‌های جدید غافلگیر کند.
تحقیقات و نظرسنجی جدید مؤسسه «کوئینیپیاک» نیز نشان می‌دهد که اکثریت قاطع جمهوری‌خواهان و احزاب مستقل آمریکا بر این باورند که بایدن به شیوه‌ای نامناسب این اسناد محرمانه را مدیریت کرده است.
درحالی‌که شایعه‌ها از آغاز بارگیری جانبی اپلیکیشن در iOS ۱۷ خبر می‌دهند، گزارشی غیررسمی می‌گوید گوگل به‌دنبال محدود کردن این قابلیت در اندروید ۱۴ است.
پس از این که کریستیانو رونالدو قراردادش را با باشگاه منچستریونایتد فسخ کرد، شایعه‌های بسیاری پیرامون آینده‌اش شکل گرفت.
مشهورترین سارق تهران گفت: من سال‌هاست که سرقت می‌کنم. دیگر در این کار حرفه‌ای شده‌ام. نمی‌توانم دست از سرقت بکشم، چون احساس می‌کنم این کار در خونم است و به آن اعتیاد پیدا کرده‌ام. برای همین نیازی به آموزش ندارم. البته اوایل هر بار که به زندان می‌رفتم شیوه‌ای جدید یاد می‌گرفتم. ولی الان گاو پیشانی سفید هستم. خودم آموزش می‌دهم. به زندان که می‌روم به خیلی‌ها روش‌های مختلف دزدی را می‌آموزم. من قدیمی این کار هستم و به استاد تبدیل شده‌ام. در دنیای سارقان به من احترام زیادی می‌گذارند.
منطقی‌ترین شیوه‌ای که منافع کشور و امنیت و ثبات جامعه را در این شرایط تضمین می‌کند، پاسخ یک‌طرفه دولت به مطالبات این نسل است. آن‌ها ماه را طلب نمی‌کنند، فقط خواستار حفظ حریم خود از تعرض نیروی معتقد به قالب‌سازی‌اند.
باشگاه منچستریونایتد به کریستیانو رونالدو بابت رفتارش هشدار جدی داده و حتی شایعه‌هایی مبنی بر فسخ قرارداد او مطرح شده است.
با توجه به الزامات قانونی، یک امتیاز محسوب می‌شود و تغییر سینما از کاربری فرهنگی به کاربری تجاری صرف، دستاورد مالی قابل توجهی برای مالکان و البته ضایعه‌ای برای اهالی فرهنگ رقم می‌زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ