این املت مقوی سریع آماده می‌شود؛ البته به شرط آنکه مواد لازم را در دسترس داشته باشید. اما با حذف بعضی از اقلام (در مورد سبزیجات) هیچ اتفاقی نمی‌افتد. اگر همه مواد را ندارید، این املت را با سبزیجات موجود به اضافه گوشت بپزید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل در چمن یا همان نرگسی یکی از املت‌های بسیار خوشمزه گیلانی می‌باشد.
املت اسفناج یک غذای فوق العاده مغذی و خوشمزه است که برای صبحانه مفید می‌باشد.
قدیم‌ها یک پای سفره صبحانه مخلوط تخم‌مرغ بود و گوجه‌فرنگی. املت آن‌قدر صبحانه قدری بود که بتواند یک روز یک پهلوان را هم بسازد.
پیش از آنکه در باغچه کوچک حیاط عمارت باغ فردوس بذر گوجه کاشته شود، ایرانی‌ها، قیمه، آبگوشت و املت را بی‌گوجه می‌خوردند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در همایش پیامبر رحمت و خاندان عترت؛ طلایه‌داران فضیلت و وحدت گفت: راز ماندگاری امت اسلامی «وحدت» و «پیروی از سیره اهل بیت» است.
این املت مقوی سریع آماده می‌شود؛ البته به شرط آنکه مواد لازم را در دسترس داشته باشید. اما با حذف بعضی از اقلام (در مورد سبزیجات) هیچ اتفاقی نمی‌افتد. اگر همه مواد را ندارید، این املت را با سبزیجات موجود به اضافه گوشت بپزید.
‌«زندگی داره کاری باهام میکنه که مجبور بشم یه سر برم یکی از اُملتای ‎عموحسن رو به عنوان شام آخر بخورم.»
املت فرانسوی یکی از انواع املت‌های بین‌المللی است که قارچ و پنیر از مواد اصلی تشکیل دهنده آن به شمار می‌رود و بسیار خوشمزه و مقوی است.
املت تن ماهی یکی از انواع املت‌های خوشمزه ایرانی است که از ترکیب تن ماهی با گوجه فرنگی، تخم مرغ و سبزیجات تهیه می‌شود.
املت قارچ و اسفناج بسیار لذیذ است و بخاطر استفاده از اسفناج این غذا دارای آهن بسیاری است و برای کسیانی که کم خونی دارند بسیار مفید است.
املت پیتزایی یک روش بسیار ساده و خوشمزه برای تهیه املت است.
املت قهوه خانه‌ای از گذشته تا به امروز که بین ما خیلی محبوب شده است در قهوه خانه‌های قدیمی تهیه می‌شد و امروزه پای ثابت صبحانه سرا‌ها می‌باشد که طرفدار‌های بسیار زیادی دارد. اما شما می‌توانید خیلی راحت با رعایت چند نکته ریز یک املت درجه یک در خانه تهیه کنید و به همراه پیاز این املت را میل کنید.
املت پیتزایی نوعی املت خوشمزه و مقوی است که از ترکیب نان تست با گوجه فرنگی، تخم مرغ، پنیر پیتزا و سبزیجات معطر تهیه می‌شود.
املت تن ماهی یک غذای بسیار سریع و خوشمزه است که می‌توانید آن را در روز‌هایی که مشغله زیاد کاری دارید درست کنید و از خوردنش لذت ببرید.
املت با نان باگت یکی از روش‌های تهیه املت خوشمزه می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی با نان باگت و ژامبون و پنیر پیتزا این املت را تهیه کنید.
مهمترین و مفصل‌ترین وعده غذایی ژاپنی‌ها صبحانه است و صبحانه آن‌ها معمولا از مواد غذایی مثل چای سبز، برنج بخارپز، سوپ، پنیر سویا، پیازچه، جلبک دریایی، املت یا یک تکه ماهی تشکیل شده است؛ این همه مواد مغذی و سبزیجات تازه آن‌ها را شاداب، جوان و لاغر نگه داشته است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اجتماع مردم در مساجد کشور به منظور محکومیت اهانت به ساحت مقدسات و حمایت از مدافعان امنیت امشب برگزار می شود.
ساندویچ نان، پنیر و گردو، ساندویچ نان، پنیر و سبزی، ساندویچ نان، پنیر، خیار و گوجه، ساندویچ نیمرو، ساندویچ املت، ساندویچ الویه، ساندویچ کتلت مرغ یا گوشت، ساندویچ کوکو سبزی یا سیب زمینی، ساندویچ سیب زمینی، تخم مرغ، خیارشور و گوجه، ساندویچ کره و عسل، ساندویچ کره و مربا، ساندویچ کره بادام زمینی، موز و عسل، ساندویچ خامه و شکلات صبحانه و ساندویچ شکلات صبحانه و موز از جمله ساندویچ‌هایی است که می‌توانید برای میان وعده و یا ناهار فرزندانتان آماده کنید.
دفتر سیاسی جنبش امل بر موضع یکپارچه لبنان در ممانعت از غارت منابع طبیعی این کشور از سوی دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
املت گوجه فرنگی یکی از غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی است که معمولا برای وعده صبحانه یا شام صرف می‌شود و پخت آن فوت و فن‌های خاص خود را دارد.
شورای نگهبان طی بیانیه‌ای در خصوص اتفاقات اخیر تاکید کرد: جتماع سراسری و هوشیارانه امّت رسول الله (ص) نشان از عظمت و پایداری ملت رشید ایران دارد.
مفتی یمن در کنفرانس سالیانه علمای دینی این کشور تأکید کرد که مقابله با تجاوز و اشغالگری بیگانگان، از جمله وظایف و مسئولیت های اساسی علما است.
اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) همزمان با سراسر کشور در میدان انقلاب تهران برگزار شد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت و غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور از جمله مسئولانی بودند که از در جمع تجمع کنندگان تهرانی حضور یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ