شورای نگهبان طی بیانیه‌ای در خصوص اتفاقات اخیر تاکید کرد: جتماع سراسری و هوشیارانه امّت رسول الله (ص) نشان از عظمت و پایداری ملت رشید ایران دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح «کهکشان تعاون» در سراسر کشور خبر داد.
تجمع‌های دوستانه چند نفر بین شیعه و سنی در مدینه النبی، تصاویری از وحدت و یکپارچگی در بین جامعه مسلمانان است؛ الگویی که باید از حج به سراسر دنیای اسلام منتقل شود. بابت همین، اینجا در شهر رسول الله اگر بحثی هم شکل بگیرد دو ویژگی دارد؛ یک دوستانه است، دو جهت رسیدن به حقیقت است. همین بصیرت و درکِ موضوع وحدت، سبب شده که شاهد شکل‌گیری اجتماع دوستانه شیعیان و اهل‌سنت در گوشه و کنار این شهر باشیم؛ درکنار هم می‌ایستیم، می‌نشینیم، اقامه نماز می‌کنیم و عکس یادگاری میگیریم.
نبود اینترنت پیامد‌های اجتماعی و فرهنگی عمیقی خواهد داشت. رسانه‌های اجتماعی، جوامع آنلاین و پلت‌فرم‌های مجازی به تعاملات اجتماعی مدرن، کنش‌گری و بیان فرهنگی تبدیل شده‌اند. بدون این فضا‌های دیجیتال، افراد باید به دنبال راه‌های جایگزین برای ابراز خود، ساختن جامعه و به اشتراک گذاری ایده‌ها باشند. اشکال سنتی تعامل اجتماعی، مانند مکالمات رو در رو، گردهمایی‌های فیزیکی، و تعامل با جامعه محلی، ممکن است دوباره برجسته شوند.
در اولین همایش سراسری صد برند برتر ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی، ایرانسل موفق به دریافت جایزه «برند برتر ملی در حوزه فناوری‌اطلاعات و ارتباطات» شد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قضاییه با ارسال پیامک سراسری به شهروندان هشدار داد برای پیشگیری از کلاهبرداری در خریدهای اینترنتی، قبل از خرید به اینماد توجه کنند.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قضاییه با ارسال پیامک سراسری به شهروندان هشدار داد برای پیشگیری از کلاهبرداری در خریدهای اینترنتی، قبل از خرید به اینماد توجه کنند.
اعضای شورای شهر و معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بازدید از جشن نور تهران زیبا با بیان اینکه این رویداد باعث سرور و نشاط اجتماعی شده است، تاکید کردند: پایتخت نیازمند یک جشن نور سراسری است.
با اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به اجرای موفقیت‌آمیز طرح کالابرگ الکترونیک به‌صورت آزمایشی در چهار استان  هم‌اکنون اجرای این طرح به صورت ملّی و در سراسر کشور آغاز شد.
مجلس نمایندگان آمریکا امروز با اکثریت آراء به ممنوعیت سراسری رسانه اجتماعی تیک تاک از سوی رئیس جمهور این کشور رأی مثبت داد.
مراسم یادبود مرحوم «دکتر سیدمحمد‌هاشمی» وکیل دادگستری و استاد برجسته حقوق عمومی ‌توسط کارگروه حقوق بشر اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) و با حضور فعالان حقوق بشر و وکلای دادگستری و شماری از شاگردان وی در محل این اتحادیه برگزار شد.
در بخشی از متن قطعنامه سراسری آمده است: امروز به همه کسانی که با تحلیل‌های غلط و بن بست‌های فکری ناشی از لجاجت بدنبال تضعیف نظام یا برهم زدن استحکام درونی و صفوف ملت ایران هستند؛ اعلام می‌کنیم یکپارچگی، اتحاد، انسجام، وحدت ملی و همدلی تمامی اقشار و گروه‌ها و همراهی همه اقوام و ادیان کشور، وظیفه شرعی و انقلابی و مهمترین راهبرد ما برای شکست دشمن می‌باشد.
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی سراسر کشور از تشکیل کارگروهی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طی هفته آینده خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تاکید بر اینکه دولت بنایی برای حذف یارانه نقدی ندارد، گفت: حتماً کالابرگ الکترونیکی تا آخر سال به صورت سراسری اجرا می‌شود.
وزیر کشور در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز گفت: نماز دوای هر دردی است و به مصداق آیه شریفه "ان الصلوه تنهی عن الفحشاء و المنکر" برطرف کننده آسیب های اجتماعی است.
صف‌های نماز جماعت، صفوف به هم پیوسته‌ی فعالیت‌های اجتماعی را پدید می‌آورد. کانون گرم و پرشور مساجد، کانون‌های همکاری در عرصه‌ی اجتماعی را رونق می‌بخشد.
رهبر انقلاب در پیامی به بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، تاکید کردند: صف‌های نماز جماعت، صفوف به هم پیوسته ی فعالیت‌های اجتماعی را پدید می‌آورد.
سمنان- معاون اجتماعی سازمان بسیج با بیان اینکه مرکز مشاوره خانواده مهر در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود، گفت: این مرکز در سمنان افتتاح شد.
اتحادیه اروپا تهدید کرده است که اگر توئیتر از قوانین پیروی نکند، این شبکه اجتماعی را در سراسر اتحادیه ممنوع خواهد کرد.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود گفت: ایلان ماسک شبکه اجتماعی توئیتر را خریده که دروغ در سراسر جهان منتشر کند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اجتماع مردم در مساجد کشور به منظور محکومیت اهانت به ساحت مقدسات و حمایت از مدافعان امنیت امشب برگزار می شود.
اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) همزمان با سراسر کشور در میدان انقلاب تهران برگزار شد.
ثبت‌نام این آزمون از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۵/۳۱ لغایت یکشنبه ۱۴۰۱/۶/۶ صورت گرفته و نکته حائز اهمیت و ویژه در این آزمون، لحاظ نمودن امتیاز بومی (۴۰ درصد امتیاز بومی شهرستان) و همچنین قانون اصلاح سن (سابقه اشتغال در دستگاه‌های اجرایی وشرکت‌های تابعه) و جوانی جمعیت و حمایت از خانواده (امتیاز سنی و افزایش نمره کتبی آزمون) است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز فرآیند ثبت‌نام داوطلبان استخدام پیمانی جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه سراسر کشور در مهر ماه سال جاری خبر داد.
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور، از اعلام رسمی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ