معاونت صنایع دستی کشور در گزارشی اعلام کرد؛ در این هفته ۹۰ پروژه با ظرفیت اشتغالزایی ۹۷۷ نفر و با حجم سرمایه گذاری ۲۳۳ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از خبرنگاران الجزیره درباره میزان دارایی‌های آزادشده ایران در مذاکرات اخیر با آمریکا ادعای جدیدی را مطرح کرد.
یزد- مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد با اشاره به افزایش ۲۳۳ درصدی عملکرد استان یزد در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، از کسب رتبه اول استان در صدور این اسناد خبر داد.
فرماندهی نیروی زمینی اوکراین مدعی شد که از آغاز جنگ با روسیه بیش از ۲۳۳ هزار سرباز روسی کشته شده‌اند!
یافته‌های دیتاک نشان می‌دهد در سال گذشته از ۶ میلیون اکانت پابلیک ایرانی در اینستاگرام ۴۵۰ میلیون پست منتشر شده و کاربران ایرانی در هر ثانیه بیش از ۲۵ هزار بار پست‌های اینستاگرام را می‌بینند. سال گذشته، ایرانی‌ها در هر ثانیه حدوداً ۲۳۳ توییت منتشر کرده‌اند و ۹۵ درصد از مجموع توییت‌ها، ری‌توییت و تنها پنج درصدشان توییت دست اول بوده است.
همزمان با بازداشت ۱۰ فلسطینی از جمله یک نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین در بیت لحم، دست‌کم ۲۳۳ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی بورش بردند.
همزمان با بازداشت ۱۰ فلسطینی از جمله یک نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین در بیت لحم، دست‌کم ۲۳۳ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی بورش بردند.
از میان حدود ۴۰۰ شرکت دانش بنیان فعال در حوزه فناوری‌های زیستی، کشاورزی و صنایع غذایی، ۶۷ شرکت دانش بنیان نوع یک، ۲۳۳ شرکت دانش بنیان نوع ۲ و ۹۴ شرکت دانش بنیان نوع ۳ محصول ارائه می‌کنند.
مشهد ـ عملیات اجرایی ساخت٢٣٣ واحد مسکن محرومین خیرساز با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای اسماعیل آباد، چاهشک و فیانی مشهد آغاز شد.
مشهد ـ عملیات اجرایی ساخت٢٣٣ واحد مسکن محرومین خیرساز با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای اسماعیل آباد، چاهشک و فیانی مشهد آغاز شد.
«یونس سزر» با اشاره به تداوم بی وقفه تلاش برای امداد و نجات یک هفته پس از این زمین لرزه اعلام کرد که ۲۳۳ هزار و ۳۲۰ نفر نیروی امدادی و ۱۲ هزار و ۳۲۲ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات آواربرداری و امدادی در مناطق زلزله زده مشغول به کار هستند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۰۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۳۳ تن از ایشان وخیم است.
نام نویسی تنیسورهای کشورهای مختلف برای حضور در مسابقات فیوچرز در حالی ادامه دارد که تاکنون ۲۳۳ نفر از کشورهای مختلف اقدام به نام نویسی کرده اند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۸۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۳۳ تن از ایشان وخیم است.
خزانه‌دار شورای شهر تهران با بیان اینکه عوارض قطع اشجار ۲۳۳ میلیارد تومان در هشت ماهه رخ داده است، گفت: در هشت ماهه حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان وصول شده است.
فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کشور از کشف اشیای تاریخی مربوط به دوره‌های نوسنگی، هزاره اول قبل از میلاد تا دوران اسلامی در بخش کن استان تهران خبر داد.
سمنان-فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سارقان کامپیوترهای خودرو در شهر سمنان خبر داد و گفت: این متهمان به ۲۳۳ فقره سرقت در سمنان و تهران اعتراف کردند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۶۸۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۳۳ تن از ایشان وخیم است.
شمار قربانیان و زخمی های سیل ناشی از بارش شدید باران در مناطق مختلف سودان به ۲۳۳ نفر افزایش یافت.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: از تاریخ ششم مردادماه تا هفتم شهریورماه مجموعا ۲۵۰ عملیات در حوزه کوهستان توسط نیرو‌های هلال‌احمر انجام شده که در جریان آن به ۵۴۰ حادثه‌دیده امدادرسانی شده است. از این میان ۲۳۳ نفر از شرایط سخت نجات داده شده‌اند.
در گزارش اخیر مرکز آمار ایران درباره تورم بیش از ۲۰ درصدی ۱۷ قلم کالای اساسی اعلام شد که خردادماه امسال، قیمت روغن مایع افزایش ۲۳۳ درصدی و قیمت روغن جامد افزایش ۲۴۷ درصدی داشته و بهمن‌ماه پارسال، رییس اتحادیه برنج‌فروشان بابل از کاهش ۵۰ الی ۶۰ درصدی مصرف برنج ایرانی به دلیل گرانی قیمت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ