آنچه می‌خوانید نامه‌ای از ژنرال بارتلمی سمینو -که در دوره فتحعلی‌شاه و محمدشاه و ناصرالدین‌شاه ۲۵ سال در ایران خدمت کرد - و نیز نامه‌ای از ژنرال فریه به سمینو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لذت شنا و آب‌تنی در ماه‌های گرم سال بسیاری از افراد را به سمت استخرها و رودخانه‌ها و دریاها می‌کشاند. اما عدم توجه به هشدارها و بی‌احتیاطی می‌تواند این لذت را به فاجعه غرق‌شدن تبدیل کند.
یکی از بهترین انتخاب‌ها برای روز‌های گرم سال سر زدن به آبشار‌های اطراف شهر است، آبشار‌هایی که می‌شود با طی کردن مسیر کوتاه‌تر نسبت به جاده‌های شمال در پای آن‌ها آب‌تنی کرد تا میان گرمای تابستان خنکی را هم حس کرد.
ویدئو آب‌تنی و خوش‌گذرانی چند اردک در سیل پربازدید شده است.
گرم شدن بیش از حد هوا در تابستان امسال باعث حضور کودکان اصفهانی در حوض بزرگ میدان نقش جهان و بازی و آبتنی در آن شده تا شاید بتوانند گرمای هوا را با خنکی آب از بین ببرند. دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات هفته گذشته به ۴۱ درجه سانتی‌گراد رسیده بود.
بهترین زمان سفر به روستای بوچیر فصل بهار و تابستان است که در گرمای ۴۰ درجه کویر، آبتنی در آبی سرد و خنک را تجربه کنید. حتما به یاد داشته باشید که قبل از اینکه سرمای زیرصفر درجه آزارتان دهد باید به این منطقه سفر کنید.
طبیعتگردان مدعی حفظ محیط زیست با ترغیب اینفلوئنسرهای سفر موجب تخریب حوضچه‌های آهکی آبشار اسکلیم در سوادکوه شده‌اند و از بنرهای هشداردهنده به عنوان زیرانداز استفاده می‌کنند!
شماری از هواداران مقتدی صدر که به کاخ ریاست جمهوری یورش برده اند در استخر کاخ شنا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ