تیم ملی والیبال صربستان اولین پیروزی خود را کسب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لهستان با برتری برابر برزیل به جمع چهار تیم نهایی لیگ ملتهای والیبال راه یافت.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد اما با بازیکنان انگشت شمار یک امتیاز از این تیم قدرتمند گرفت.
بلیت دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها در شهر آناهایم به پایان رسید تا ایرانی‌های مقیم آمریکا به عنوان یار هفتم، همراهی خوبی با ملی پوشان کشورمان برابر حریفان داشته باشند
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها سه بر دو مغلوب هلند شد تا با کسب چهار امتیاز به کار خود در روتردام پایان دهد.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال درشرایطی با شکست شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید که این تیم در ست سوم تا آستانه پیروزی پیش رفت اما نتوانست به بازی برگردد.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال در ست اول با پیروزی تیم والیبال آمریکا همراه شد.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال در ست اول با پیروزی تیم والیبال آمریکا همراه شد.
عناوین امروز روزنامه‌های چاپ ایتالیا به برتری شاگردان روبرتو مانچینی در بازی رده بندی لیگ ملت‌ها مقابل هلند اختصاص دارد.
شاگردان روبرتو مانچینی در ادامه ناکامی‌های سریالی فوتبال ایتالیا در مراحل پایانی رقابت‌های مختلف امشب مغلوب اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها شدند.
میلاد عبادی‌پور ممکن است تنها در صورت صعود تیم ملی والیبال به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها برای شاگردان بهروز عطایی در این تورنمنت به میدان برود.
در روز دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ والیبال، تیم اسلوونی مقابل صربستان به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در لیگ ملت‌ها 2023 مغلوب ژاپنی شد که حمایت بیش از 10 هزار تماشاگر را در سالن مسابقه به‌همراه داشت.
در آستانه لیگ ملت‌ها یک شوک بزرگ به تیم ملی والیبال وارد شده است.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 را اعلام کرد و تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه به مصاف ژاپن می رود.
شاگردان ساوت‌گیت امشب به دنبال کسب نخستین پیروزی در لیگ ملت‌ها مقابل آلمان هستند.
شاگردان رابرت پیج برای پنجمین بازی پیاپی در لیگ ملت‌های اروپا نتوانستند به برتری برسند و مقابل بلژیک مغلوب شدند.
قتل دختر ۳ ساله در یک جنایت هولناک
پسر ۶ ساله قربانی نامادری عصبانی
پدر به قتل رسید، تیغه کارد بر پیکر فرزند ماند!
جوانگرایی در والیبال ایران بیشتر از آن چیزی که تصور می‌شد، هزینه داشت و شاگردان بهروز عطایی با شکست دیگر مقابل تیم بدون برد بلغارستان، زنگ تفریح لیگ ملت‌های والیبال شدند. اختلاف زیاد دو نسل تیم ملی حالا نمایان شده است.
آمریکا تا پیش از مصاف دیشب مقابل تیم ایران در لیگ ملت‌های والیبال، بدون شکست صدرنشین مسابقات بود اما با پذیرش باخت سه بر صفر شاگردان اسپرو در این بازی حساس، ایالات متحده به رده سوم سقوط کرد و فرانسه جای آمریکا را گرفت
برنامه کامل مسابقات هفته سوم تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2022 اعلام شد و ایران باید در چهار مسابقه به مصاف حریفان خود برود. میزبان این هفته شهر گدانسک لهستان است. چهار حریف اروپایی لهستان ، صربستان ، ایتالیا و اسلوونی حریف تیم ملی ایران و شاگردان بهروز عطایی هستند
معادلات جدول لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ بعداز برد ایران مقابل اسلوونی، می‌گوید در صورت باخت امشب صربستان مقابل ایتالیا ، شاگردان عطایی جواز حضور در مرحله بعد را دریافت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ