کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید قرار است که پنجشنبه در حضور هواداران الاتحاد در شهر جده عربستان معارفه شود./منبع: اعتماد آنلاین
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا گلزار در زمان کودکی در یکی از دیدار‌های تیم پاس کنار فیروز کریمی حضور داشته است.
در اینجا تصاویری از خاص‌ترین لحظات استتار حیوانات را ملاحظه می‌کنید. برای دیدن بعضی از حیواناتی که در این عکس‌ها هستند واقعا باید با دقت کامل به آن‌ها نگاه کنید. (تصویر نمایه حضور یک کرم ابریشم روی یک شاخۀ درخت را نشان می‌دهد، در حالیکه رنگ کرم کاملا با رنگ شاخه ادغام شده است).
در شام غریبان، شب حزن و ماتم آل الله، جمعی از مردم دلباخته حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اهل‌بیت‌ آن حضرت در حسینیه امام خمینی(ره) گرد هم آمدند و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری پرداختند. در این مراسم حجت‌السلام و المسلمین عابدینی سخنرانی کرد و آقای محمود کریمی به مرثیه‌خوانی و نوحه‌سرایی بر مصائب حضرت سیدالشهداء و عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیهما پرداخت
دراین منطقه آثار هزاره پنجم قبل از میلا د (عصرسفال نخودی و مقارن با تمدن سیلک ۲ کاشان) توسط باستان‌شناسان شناسایی شده این منطقه از کشور، علاوه بر جاذبه‌های تاریخی ارزشمند، دارای مناطق زیبای گردشگری طبیعی متعددی است که سالانه حضور جمع زیادی از گردشگران و توریست‌ها را در خاک این شهر، شاهد هستیم.
تشکیل سازمانی خارج از صدا و سیما و با مشارکت نهادهای قانونی و اصناف موثر در صنعت تصویر و نهایتا هیئت منصفه اصولی با مشارکت فرهیختگان و نمایندگان فرهیخته مردم  "و البته نه بازهم فرمایشی" و نظارت بعد از تولید و پخش اثر، همان سیاستی است که می تواند بنحوی تضمین کننده فعالیت فعالان حوزه صنعت تصویر ایران باشد و قانونگزار باید سعی کند تا شرایط کسب و کار را تسهیل کند و نه این که دامنه حضور مناصب حاکمیتی را در کسب و کار مردم بیشتر کند! نیازمند قوانین مترقیانه هستیم و اگر لازم است قانون اساسی را هم مترقیانه کنیم ، بکنیم! چون سرنوشت هرکشوری بردست مردمانش است و حاکمان در خدمت مردمان  ولاغیر...
منطق درست و حسابی تنها سلاحی است که هیچ کس نمی‌‎تواند در مقابلش ایستادگی کند. ما باید این را یک کمی مجهز کنیم. افرادی مجله و روزنامه در اختیار دارند و ما هم یک زمانی می‌کردیم، ولی بنده رکورددار روزنامه‌های توقیف شده هستم و چهار روزنامه به نام‌های «جهان اسلام» و «حیات‌نو» دوره اول تا سوم پشت سر هم توقیف شد.
تصاویری از حضور کیم جونگ اون و دخترش در آژانس فضایی منتشر شده است. در یکی از این عکس‌ها کیم جو آئه درحالی‌که پدرش سیگار می‌کشد، به دوردست‌ها خیره شده بود.
کره شمالی یک موشک بالستیک قاره پیمای سوخت جامد جدید با نام "هواسونگ-۱۸" را با هدف تقویت قابلیت ضد حمله هسته‌ای این کشور آزمایش کرده است.
یک مرد ناشناس در کره شمالی گفت: من را عصبانی می‌کند که زندگی ما بسیار سخت است؛ و کیم جو آئه که خوب غذا می‌خورد و خوب زندگی می‌کند، همیشه با لباس‌های شیک در تلویزیون حضور دارد.
براساس گزارش خبرگزاری KCNA، سیستم زیردریایی بدون سرنشین جدید تحت عنوان Haeil یا سونامی برای حملات مخفیانه در آب‌های دشمن و نابود کردن گروه‌های تهاجمی دریایی و بنادر عملیاتی اصلی با ایجاد یک موج رادیواکتیو بزرگ از طریق یک انفجار زیر آبی در نظر گرفته شده است.
کیم جونگ اون همراه با دختر کوچکش در یک آزمایش موشکی غیرمعمول از یک سیلوی موشکی مدفون در زمین حضور پیدا کرد.
نکته جالب این دیدار حضور کیم کارداشیان در ورزشگاه پارک دو پرنس بود و او از نزدیک عملکرد فاجعه مسی و امباپه را تماشا کرد. او چند روز قبل هم دیدار آرسنال مقابل اسپورتینگ را در ورزشگاه امارات از نزدیک تماشا کرده بود.
حضور کیم کارداشیان در میان هوادارن آرسنال و تصاویر منتشر شده از بهت در پی حذف این تیم تبدیل به سوژه رسانه‌ها شده است.
حضور حاج محمود کریمی، محمدحسین پویانفر، سیدمجید بنی فاطمه با لباس محلی سیستانی در روستای گمشاد شهرستان هیرمند نقطه‌ی مرزی سیستان و بلوچستان همزمان با ولادت منجی عالم بشریت امام مهدی (عج) را می‌بینید.
در شرایطی که انتشار تصاویر حضور دختر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در کنار پدر در برخی اماکن این کشور گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جانشینی ایجاد کرده بود، نهاد اطلاعاتی کره جنوبی مدعی شد که فرزند اول کیم، پسر است.
از زمان نخستین حضور جو-آئه، فرزند دوم کیم جونگ-اون در ملاعام در سال گذشته میلادی، این اولین بار است که این کشور تمبری را با تصویر جو-آئه رونمایی می‌کند.
حضور دختر "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در تصاویر رسانه‌های دولتی و در عکس‌های بدون تاریخ منتشر شده در روز سال نوی میلادی گمانه زنی‌های فزاینده‌ای را در مورد برنامه‌های جانشینی در کره شمالی ایجاد کرده است.
حضور دختر "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در تصاویر رسانه‌های دولتی و در عکس‌های بدون تاریخ منتشر شده در روز سال نوی میلادی گمانه زنی‌های فزاینده‌ای را در مورد برنامه‌های جانشینی در کره شمالی ایجاد کرده است.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز برای دیدار با مراجع عظام تقلید به قم سفر کرده است. وی همچنین با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به زیارت مضجع شریف ایشان مشرف شد.
براساس تصاویری که خبرگزاری رسمی کره شمالی منتشر کرده کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در مراسمی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد مدرسه انقلابی Mangyongdae و مدرسه انقلابی Kang Pan Sok در پیونگ یانگ حضور یافته است.
به مناسبت هفتاد و چهارمین سالگرد تأسیس کره شمالی مراسم جشن بزرگی با حضور کیم جونگ اون و همسرش در پیونگ یانگ برگزار شد.
پیام فدراسیون فوتبال به پریا شهریاری آمده است: از پیوستن شما به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان یک ایرانی، احساس غرور کنیم، اگرچه از حضور سرمایه ارزشمندی چون شما محروم خواهیم ماند.
اسطوره فوتبال ایران به اتفاق مهم بازی پرسپولیس واکنش نشان داد.
علیرغم این که فیلم منتشر شده برای ۲سال قبل می‌باشد، با توجه به حساسیت موضوع و در جهت تنویر افکار عمومی، روز سه شنبه نشستی با حضور فرد خاطی در اداره کل برگزار خواهد شد تا با بررسی‌های بیشتر، اقدامات قانونی لازم برای برخورد و ابطال مجوز فعالیت این ناجی و جلوگیری از تکرار چنین مسائلی، صورت گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ