سرمربی استقلال با انتشار یک پست از استقلالی‌ها خداحافظی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال پول ساپینتو و سیلوا را جای طلب بازیکنان داد!
پست اینستاگرامی ریکاردو ساپینتو نکته مهمی داشت که به عدم پیشنهاد به سرمربی پرتغالی است.
حجت کریمی مدیرعامل باشگاه استقلال از هواداران این تیم درخواست دارد که اخبار مربوط به آبی‌ها را از منابع رسمی دنبال کنند.
رسمی: پیام خداحافظی ساپینتو با استقلال
سرمربی استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از هواداران استقلال خداحافظی کرد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری گفت: گل محمدی نشان داد مربیان ایرانی جایگاه بهتری در فوتبال کشور دارند و نیازی به هزینه گزاف در جذب مربی خارجی نیست.
باشگاه استقلال همه دستمزد دستیاران خارجی ریکاردو ساپینتو را پرداخت کرد و این احتمالا بدین معنی است که باشگاه به زودی وارد همکاری با گروه جدیدی خواهد شد.
سرمربی آبی پوشان پس از پایان دیدار برابر پرسپولیس و شکست برابر سرخپوشان تهرانی در رختکن با بازیکنان خداحافظی کرد.
سرمربی آبی پوشان پس از پایان دیدار برابر پرسپولیس و شکست برابر سرخپوشان تهرانی در رختکن با بازیکنان خداحافظی کرد.
ریکاردو ساپینتو با خداحافظی از هواداران استقلال، زودتر از جشن قهرمانی ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور بود که این بازی با نتیجه ۷ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.
سخنگوی باشگاه استقلال درباره پرداخت مطالبات لئوناردو پادوانی اظهار کرد: همان‌طور که پیش از این اعلام کرده بودیم، مطالبات پادوانی آماده شد و به حساب کارپردازی بانک شهر در قطر هم واریز شد.
استقلال در دور برگشت لیگ برتر به هارمونی خوبی رسیده است تا جایی که خیلی ها می گویند، باشگاه استقلال اگر همین تیم را برای فصل آینده حفظ کند، باز هم مدعی قهرمانی خواهد شد.
ریکاردو ساپینتو امروز تمرینات استقلال را با جدیت بیشتری دنبال می کرد و خیلی از خنده های همیشگی او خبری نبود!
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بر شمردن دلایل محرومیت ریکاردو ساپینتو به خاطر اتفاقات دیدار با مس کرمان، گفت: باشگاه استقلال حتی دو خط لایحه دفاعی برای سرمربی خود ننوشت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها به ۴ برد متوالی دست پیدا کرده‌اند، گفت: این اتفاق نشان می‌دهد که استقلال در تمام خطوط به هماهنگی کامل دست پیدا کرده است.
لیست فروش باشگاه استقلال از سوی کادر فنی این تیم مشخص شد.
آن شکست، ولی سرآغازی بر مطرح‌شدن شایعاتی بود که هنوز هم بر سر تیم آبی‌پوش تهرانی سایه افکنده است. شایعاتی که خبر از قطع همکاری احتمالی استقلال با ریکاردو سا پینتو استقلالی داد و از سوی دیگر انگشت اتهام را به سمت تعدادی از بازیکنان این تیم گرفت که با کم‌کاری سعی در تسریع روند اخراج سا پینتو دارند.
کارشناس فوتبال گفت: مدیران استقلال نباید در جذب بازیکن شتابزده عمل کنند و بازیکنانی را به خدمت بگیرند که کارایی ندارند.
تمرین ریکاوری استقلال امروز ظهر در مجموعه انقلاب در حالی برگزار شد که کادر فنی و بازیکنان این تیم میزبان یک هوادار ویژه بودند.
استقلال برابر فولاد نمایش دلپذیری داشت ، آنها برابر تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شایسته پیروزی بودند.
بعد از خداحافظی با دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران از تلاش استقلالی‌ها برای جایگزین کردن با ساپینتو اخباری منتشر شد و برخی نیز پا را فراتر نهاده و از تماس تلفنی آجورلو با اسکو اطلاع‌رسانی کردند.
ریکاردو ساپینتو گفته است: سال گذشته استقلالی می دیدیم که فقط دفاع می کرد....
باشگاه استقلال با انتشار ویدئویی در رسانه رسمی خود عذرخواهی ریکاردو ساپینتو از نیروهای هلال احمر حاضر در ورزشگاه را به تصویر کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ