با توجه به حضور مهدی رحمتی در راس هدایت نساجی قائمشهر، بعید نیست علیرضا حقیقی از این تیم جدا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به اختلاف ایجاد در روز نخست، به نظر می رسد ایران فاصله چندانی تا قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان ندارد.
رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره لزوم حفظ وحدت نیروهای انقلاب تصریح کرد: نکته مهمی که باید در سال جاری به آن توجه کنیم این است که بچه‌های انقلاب نباید با یکدیگر در نهادهای مختلف درگیر شوند و اختلافات خود را بروز دهند.
دانشمندان اظهار داشتند: مدیریت علائم بی خوابی در سنین پایین تر ممکن است رویکرد موثری برای پیشگیری از سکته باشد. بررسی و طراحی استراتژی های کاهش خطر سکته مغزی از طریق مدیریت اختلالات خواب، باید در تحقیقات آینده مورد توجه قرار گیرد.
هم روسیه و هم غرب نتوانسته‌اند دیپلماسی را به همان اندازه هدفمند و سرسختانه دنبال کنند که جنگ را دنبال کرده‌اند. هر دو طرف در حال تعمیق بحران هستند، ترس از نابودی هسته‌ای را دامن می‌زنند و درگیری را به عنوان یک موقعیت «برنده یا بمیر» در نظر می‌گیرند. با توجه به اختلافات آشتی‌ناپذیر روسیه و غرب، جنگ به احتمال زیاد حداقل نه در آینده قابل پیش‌بینی به توافق صلح ختم نمی‌شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه از جمله اثرات درمانی ریتالین بر بدن می‌توان به اختلال بیش‌فعالی و نقص توجه اشاره کرد، گفت: اختلالات خواب، اختلالات خلقی و اختلال کنترل تکانه و مشکلاتی در توجه و تمرکز از جمله موارد تجویز این دارو توسط پزشک است.
غیبت فرزند دوم پادشاه انگلیس روی بالکن در کنار او باعث شد تا همچنان اختلافات میان پاشاه انگلیس و فرزند دومش مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.
جنبه‌های دیگری از واقعیت بحران در رژیم صهیونیستی وجود دارد که کمتر مورد توجه قرار گرفته است. از بحران طبقاتی و اختلافات اجتماعی گرفته تا بحران اقتصادی و قومیتی.
توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ، تاکید کرد که با توجه به شناخت کم از بازیکنان ترکیب فردا ناعادلانه خواهد بود.
فرجی‌راد گفت: واکنش ایران در برابر اعتراضات اخیر ایران یکی از مسائلی است که مورد توجه اروپایی‌ها قرار دارد. چند بار تاکنون مسائل حقوق بشری مورد اشاره مقام‌های ارشد اروپایی قرار گرفته است. در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو هم قطعنامه‌ای علیه ایران تصویب شد. تا زمانی که در داخل مفاهمه‌ای صورت نگیرد و از شتاب اختلافات داخلی کم نشود و در خارج هم افکار عمومی علیه ایران فعال باشد، طبیعتا این تنش‌ها ادامه پیدا می‌کند.
«باید به فکر مشکلات داخلی خودمان باشیم. مادامی که ما درگیر اختلافات و مشکلات این چنینی باشیم، نمی‌توانیم در عرصه بین‌المللی با قدرت بیشتر چانه‌زنی کنیم. وقتی که ما اوضاع داخل را سر و سامان دادیم می‌توانیم پای میز مذاکره با اروپا و آمریکا برویم و بعد هم در راستای بهبود رابطه با همسایگان وارد عمل شویم. باید توجه داشت که برای همچین موضوعی لازم است که انعطاف و نرمش داشته باشیم.»
کارشناس مسائل مهاجرت گفت: بسیاری از فعالان حوزه آی تی نیز با توجه به مسایل پیش آمده در ماه‌های گذشته و اختلالات حوزه اینترنت نیز در حال مهاجرت هستند و با توجه به بازار بزرگی که این حوزه در سطح دنیا دارد و انگیزه لازم برای این کار نیز وجود دارد.
با توجه به اختلالات ایجاد شده در سایت‌های اینترنتی، برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو به مدت یک روز تمدید شده و تا چهارشنبه این هفته ادامه خواهد داشت.
فردا پنج شنبه ششمین جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور جدید در شرایطی برگزار می شود که با توجه به ادامه اختلافات میان جریان های سیاسی، امیدواری زیادی به این مساله وجود ندارد.
فردا پنج شنبه ششمین جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور جدید در شرایطی برگزار می شود که با توجه به ادامه اختلافات میان جریان های سیاسی، امیدواری زیادی به این مساله وجود ندارد.
علی دایی و علی کریمی با وجود آنکه دو چهره تأثیرگذار و پرهوادار در فوتبال ایران بوده‌اند، هیچ‌وقت نتوانستند برای همیشه اختلافی را که بینشان وجود داشت، نادیده بگیرند. آن‌ها به مرور زمان این اختلاف را کم‌رنگ کردند، ولی آشتی‌کنانی در کار نبوده است. این موضوع، ولی به لطف جبهه اصولگرایان، رسانه‌ها و روزنامه‌های نزدیک به این جریان به تازگی رقم خورده و علی دایی و علی کریمی بعد از سال‌ها بالاخره با یکدیگر آشتی کرده‌اند!
حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی شوک بزرگی به جامعه فوتبال وارد کرده؛ اتفاقی که توضیحات رئیس کمیته داوران هم آن را توجیه نمی‌کند.
حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی شوک بزرگی به جامعه فوتبال وارد کرده؛ اتفاقی که توضیحات رییس کمیته داوران هم آن را توجیه نمی‌کند.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: حقیقت این است که ایران و غرب بر سر کلیات توافق به نتیجه رسیده‌اند، اختلافاتی که لاینحل به نظر می‌رسید برطرف شده و از موانع سیاسی تا حدود زیادی عبور کرده‌اند. اما با توجه به سوءسابقه طرف آمریکایی، ایران اصرار دارد به متنی دست پیدا کند که بعداً طرف مقابل نتواند آن را تفسیر به مطلبوب کند.
۱۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۲ بود که در یکی از منطقه‌های ییلاقی و عشایرنشین شهرستان یاسوج درگیری طایفه‌ای رخ داد. درگیری به دلیل اختلافات ملکی اتفاق افتاد. حدود پنجاه نفر از یک طایفه و پنجاه نفر هم از یک طایفه دیگر مقابل هم ایستادند و تیراندازی کردند که در این میان یک پسر ۱۲ ساله به نام «صادق» در فاصله ۱۲۰۰ متری بر اثر همین تیراندازی‌ها جانش را از دست داد. با توجه به نظرات کارشناسان و قضات من به اتهام قتل راهی زندان شدم.
کارشناس ارشد مسائل هسته‌ای در گفت‌وگو با «فرارو» بر این باور است که اساسا اختلافات میان ایران و آژانس چندان جدی نبوده و می‌تواند ظرف دو هفته، با آمدن بازرسان آژانس به ایران و گرفتن پاسخ پیرامون سایت‌های مورد درخواست، به سرعت حل‌وفصل شود. اما همچنان باید توجه داشت که خوانش‌های طرفین از اختلافات پادمانی، تعیین کننده نهایی خواهد بود
معاون قضایی قوه قضائیه با اشاره به پرونده های قتل در سال جاری گفت: در تعداد قابل توجهی از این پرونده ها قاتل و مقتول همدیگر را نمی‌شناختند و اختلافات قبلی در میان آنها وجود نداشت.
با توجه به اختلالات شدید اخیر در سرعت اینترنت و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی، بازخوانی سخنان وزیر ارتباطات دولت دوازدهم خالی از لطف نیست؛ جایی که آذری جهرمی از نقشه گسترده برای قطع دائمی اینترنت خبر داد.
با توجه به اختلالات شدید اخیر در سرعت اینترنت و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی، بازخوانی سخنان وزیر ارتباطات دولت دوازدهم خالی از لطف نیست؛ جایی که آذری جهرمی از نقشه گسترده برای قطع دائمی اینترنت خبر داد.
نماینده مجلس: ما در حال حاضر حتی در مرکز استان‌ها و شهرستان‌های مختلف از حیث حضور متخصصین پزشکی و دندانپزشکی کمبود وجود دارد و مردم به شدت گلایه مند هستند و هر سال با وجود تذکرات و مصوبات مختلف، شاهد هیچ تغییری در وضعیت موجود نیستیم. ما از کمیسیون بهداشت مجلس می‌خواهیم که نسبت به افزایش ظرفیت دندان‌پزشک و رفع انحصار آن ورود کند و از مسولان مربوطه در وزارت بهداشت برای حل مشکل مردم مطالبه کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ