باشگاه پورتو تصویر معناداری از مهدی طارمی در کنار دو بازیکن دیگر این تیم منتشر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اولین نگاه به این تصویر، می‌توانید شخصیت خود را تست کنید. اگر از محتوایی خوشتان آمده که به‌نظر عامه‌پسند است ایرادی ندارد. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
انتشار چند تصویر زیبا بعد از مسابقه نیمه‌نهایی اسپانیا و سوئد توجهات زیادی را در فضای مجازی به خود جلب کرد.
ترکیب طرح و رنگ کیت‌ تیم‌های ملی زنان به طور عجیبی نامانوس به نظر می‌رسد.
زحل در این طول موج فروسرخ که توسط تلسکوپ مشاهده می‌شود، بسیار تاریک به نظر می‌رسد، زیرا گاز متان تقریباً تمام نور خورشید را که به جو می‌تابد، جذب می‌کند. با این حال، حلقه‌های یخی آن نسبتا روشن باقی مانده‌اند که منجر به ظاهر غیرمعمول زحل در تصویر جیمز وب شده است.
مدافع گل‌گهر هم به جرگه متاهلین پیوست.
وینگر تیم سپاهان به تازگی پدر شده است.
در اینجا چند عکس رنگی شده مربوط به دوران قاجار را ملاحظه می‌کنید که تصویری زیبا از منظره‌های شهر رشت و اطراف آن را نشان می‌دهند.
در آستانه جدال استقلال و پرسپولیس دو بازیکن قدیمی و موثر این تیم با یکدیگر عکسی به یادگار گرفتند.
علی‌رغم از دست دادن قهرمانی به دراماتیک‌ترین شکل ممکن، هواداران دورتموند در پایان بازی با ماینتس تیم‌شان را تشویق کردند.
این عکس خیره‌کننده، هلال آفتاب‌زده سیاره زیبای ما را در پس‌زمینه سیاه فضا نشان می‌دهد. در این تصویر با چنین پرسپکتیوی، زمین همانند تصویری تلسکوپی از سیاره‌ای دوردست کوچک است و خط افق کاملاً در میدان دید قرار دارد.
این عکس خیره‌کننده، هلال آفتاب‌زده‌ سیاره زیبای ما را در پس‌زمینه سیاه فضا نشان می‌دهد. در این تصویر با چنین پرسپکتیوی، زمین همانند تصویری تلسکوپی از سیاره‌ای دوردست کوچک است و خط افق کاملاً در میدان دید قرار دارد.
چند عکس بسیار زیبا از افعی شاخدار عربی ماری که به شدت زیبا و با شکوه است!این مار بیشتر در شنزارهای خوزستان دیده می‌شود. این جانور باشکو متاسفانه در معرض انقراض قرار گرفته است. «عکاس: پدرام شوبیری»
تصویری قابل تامل از بنر هشدار درباره بستن کمربند ایمنی در خودرو در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن از عکس امیر تتلو، خواننده پرحاشیه به عنوان قربانی عدم بستن کمربند ایمنی استفاده شده است!
دانشمندان تخمین می‌زنند که پلاسما با سرعت فوق‌العاده‌ای در حال سقوط است. این آبشار‌های پلاسمایی معادل خورشیدی شفق‌های قطبی زمین هستند. این ساختار همان چیزی است که برجستگی تاج قطبی نامیده می‌شود. برجستگی‌های روی خورشید معمولا به شکل شاخک‌های غول‌پیکر پلاسمای داغ هستند که در یک کمان بزرگ به سمت فضا کشیده می‌شوند.
یکی از تصاویر زیبای ورزش ایران در روزهای گذشته، مربوط به شادی مهدی مهدوی، پاسور تیم شهداب، بعد از قهرمانی این تیم در لیگ والیبال بود.
رویداد کم‌نظیر مقارنه زهره، مشتری و ماه در آسمان رخ داد و تصویر زیبای آن در فضای مجازی دست به دست می‌شود.
یکی از تصاویر زیبا در هفته هفدهم لیگ برتر زنان، تشکیل تونل توسط بازیکنان ایساتیس کران فارس برای خاتون بم بود.
همسر مهاجم برزیلی پرسپولیس عکس جدیدی منتشر کرد.
عکاس حیات وحش سال توسط موزه تاریخ طبیعی لندن برگزار شده است. اگر می‌خواهید از نزدیک این تصاویر زیبا و تصاویر دیگر را ببینید، می‌توانید تا ۲ ژوئیه ۲۰۲۳ به دیدن این نمایشگاه در موزه کنزینگتون جنوبی لندن بروید.
تصویری زیبا از یک پلنگ ایرانی جوان پای آبشخور که می‌شود گفت رکورددار نزدیکترین فاصله از دوربین است و عکاس متبحری همچون سیدبابک موسوی آنرا از درون یک کومه به ثبت رسانده.
محمد درویش فعال محیط زیست با انتشار این عکس نوشت: ‏چه کسی باور می‌کند اینجا زمانی نه‌چندان دور در حریم تالاب بین‌المللی آلاگل، پاره‌ای زیبا از بهشت گلستان با غوغای اردک‌ها و رقص نی‌زار‌ها بود ... و چه کسی می‌داند که متهم شماره یک در مرگ آلاگل، سدسازی و فروش آب است./انتخاب
ترکیب‌بندیِ زیبای تصاویر ادگرتون باعث شد که این تصاویر بار‌ها در مجلات و روزنامه‌های سراسر جهان منتشر شوند و بیش از ۱۰۰ عکس در موزه هنرِ اسمیت‌سونین در آمریکا نگه‌داری می‌شوند. اما ادگرتون به دنبالِ لقب و عنوان بیش‌تر نبود.
شاید شکل‌های متمایزی که در این دهانه‌ها دیده می‌شود کمی گیج‌کننده باشد، اما گیسلر می‌گوید یک توضیح احتمالی در ارتباط با تصعید مواد یخی در مریخ وجود دارد که این شکل‌ها را توجیه می‌کند.
تصویر هفته که توسط محققانی که با این تلسکوپ فضایی کار می‌کنند منتشر شده، خیره‌کننده است و خوشه باز ان‌جی‌سی ۶۵۳۰ (NGC ۶۵۳۰) را نشان می‌دهد. این خوشه که از هزاران ستاره تشکیل شده در هاله‌ای از غبار فرو رفته و بخش کوچکی از سحابی عظیم و زیبای مرداب را تشکیل می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ