رشت- فرمانده انتظامی رشت از دستگیری عامل نزاع و درگیری و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان پورسینا این شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری متهمی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل درگیری و تخریب شیشه بانک تجارت فیروز آباد در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.
ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری عامل تیراندازی و شرارت در کمترین زمان ممکن در ورامین خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که با همکاری همدستش از نوجوانان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره زورگیری به همین شیوه اعتراف کرد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از عوامل اصلی حمله مسلحانه به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری عامل قدرت نمایی در محله ۱۳ آبان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل قدرت نمایی در محله ۱۳ آبان شهرری خبر داد.
صومعه سرا - فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا از دستگیری عامل اهانت به مقدسات و نشر اکاذیب در فضای مجازی خبر داد.
با توجه به شدت درگیری ماموران حاضر در محل با دستور مقام قضائی تعداد سه نفر از درگیر شوندگان را دستگیر و در این نزاع تعداد دو نفر از عوامل درگیری به قتل و تعداد هشت نفرزخمی شده که به بیمارستان منتقل شدند.
معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری متهم متواری عامل نزاع و درگیری دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی در خیابان هفده شهریور تهران خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۴ عامل نزاع و درگیری و زورگیری در کمتر از ۱۱ ساعت در این شهرستان خبرداد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از وقوع نزاع دسته جمعی در منطقه حمیدیان رشت و دستگیری ۱۱ نفر از عوامل درگیری توسط پلیس خبر داد.
اهر- فرمانده انتظامی شهرستان اهر از وقوع نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خیابان رجایی اهر و دستگیری ۹ نفر از عوامل نزاع و درگیری توسط مأموران پلیس شهرستان خبر داد.
کشف تریاک در معده ۲ زن مسافر/ دستگیری عامل نزاع مرگبار در کمتر از 6 ساعت/ ردپای میهمان آشنا در قتل زن ۷۰ ساله/ قاتل اجاره ای دستگیر شد/ زن عصبانی شوهر سابقش را آتش زد/ ۴ کشته و ۶ مجروح در انفجار مرگبار مواد محترقه/ کلاهبرداری اینستاگرامی با نام افراد مشهور/ راز ۵ مرگ در صندوقچه اسرار/ مجازات اعدام برای پسر متجاوز
دستگیری عامل نزاع مرگبار در کمتر از 6 ساعت
مشهد ـ رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از دستگیری عوامل تیر اندازی طی یک نزاع شخصی در مراسم عروسی در حوزه قضایی رشتخوار خبر داد.
بندرگز- فرمانده انتظامی بندرگز از دستگیری ۱۲ نفر از عوامل نزاع و درگیری شب گذشته در این شهرستان خبر داد.
مراغه- جانشین انتظامی مراغه به وقوع یک مورد نزاع منجر به قتل دو جوان در یکی از روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: عامل این نزاع و درگیری منجر به قتل دستگیر شد.
رشت- فرمانده انتظامی صومعه سرا با اشاره به وقوع یک فقره نزاع و درگیری در این شهرستان گفت: متهم ۴۱ ساله در کمتر از سه ساعت در رشت دستگیر شد.
رشت- فرمانده انتظامی صومعه سرا با اشاره به وقوع یک فقره نزاع و درگیری در این شهرستان گفت: متهم ۴۱ ساله در کمتر از سه ساعت در رشت دستگیر شد.
شهریار- رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری هشت عامل نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرک «صدف» شهریار خبر داد.
سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: در این حادثه ضارب با چاقو ۶ تبعه افغانستانی و چهار نفر ایرانی را به قتل رساند، قاتل در حال فرار و خروج از استان کرمان بود که توسط عوامل پلیس در شهرستان انار دستگیر می‌شود.
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری که منجر به قطع عضو یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران شده بود، خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه عوامل نزاع دسته جمعی در یکی از پارک‌های سمنان دستگیر شدند، گفت: در حین دستگیری افراد متخلف، یک شرور نیز به چنگ قانون گرفتار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ