ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری عامل تیراندازی و شرارت در کمترین زمان ممکن در ورامین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از عوامل اصلی حمله مسلحانه به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
هاشمی مهر تصریح کرد: دو نفر عامل تیراندازی به ماموران به کوه‌های اطراف متواری شده که تلاش‌ها برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.
فرمانده انتظامی منوجان از دستگیری عامل تیراندازی نیمه شب بیمارستان امام حسین این شهرستان خبر داد.
ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از دستگیری عامل تیراندازی در روستای بیدگنه این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.
ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از دستگیری عامل تیراندازی در روستای بیدگنه این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۲ عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.
کرمان- فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد.
فرمانده انتظامی جیرفت گفت: فردی که اقدام به تیراندازی، درگیری و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان جیرفت کرده بود، توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این راستا با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی پلیس ۲ عامل اصلی این تیراندازی‌ها را دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه یک تیغه خشاب و ۳۰ فشنگ جنگی مربوطه و یک ثوب سینه خشاب کشف شد. انگیزه آن اختلاف قبلی عنوان شده است.
در پی درگیری طایفه‌ای و وقوع تیراندازی در یکی از مناطق شهر اهواز؛ ماموران پلیس ۱۲ متهم اصلی این تیراندازی‌ها را شناسایی و دستگیر کردند.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری شرور سابقه دار و متهم تحت تعقیب، با انجام یک عملیات ضربتی در محله سید خندان تهران خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل تیراندازی با سلاح جنگی در شهر بهارستان توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی، عامل تیرانداری به سمت مأموران یگان امداد و شهروندان که یکی از مخلان نظم و امنیت سطح یک بود، دستگیر و تحویل دادسرا شد.
فرماندار ویژه دهلران ضمن هشدار به اغفال شدگان گفت: دهلران جای عرض اندام و اقدامات ضد امنیتی نخواهد بود و مردم شریف این منطقه با اینگونه حرکات مخالف و همراه نظام و ولایت هستند.
مشهد ـ رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از دستگیری عوامل تیر اندازی طی یک نزاع شخصی در مراسم عروسی در حوزه قضایی رشتخوار خبر داد.
عامل مرگبار تیراندازی در ایالت کالیفرنیا توسط پلیس آمریکا دستگیر شد؛ به گفته پلیس، مهاجم مردی ۶۷ ساله است که در دو مکان متفاوت مردم را به رگبار بسته است.
ورامین- رئیس پلیس امنیت عمومی شرق استان تهران از دستگیری پنج عامل تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در ورامین خبر داد.
رضایی گفت: کاملاً مشخص و مسلم است که این موضوع سازمان یافته بوده و با سلاح‌های غیر از سلاح‌های نیروی امنیتی به سمت مردم و نیرو‌های امنیتی تیراندازی کردند. تعدادی از این عوامل دستگیر شده اند و به دنبال دستگیری سایر افراد هم هستند و وقتی اطلاعات در این زمینه کامل شد گزارش کاملی به مردم ارائه خواهد شد.
در پی فراخوان گروهک‌های معاند و ضد انقلاب، عناصر تروریستی و مسلح با سوء استفاده از حضور برخی مردم، اقدام به تیراندازی به سوی مردم و حافظان امنیت کردند و در این حمله پنج نفر به شهادت رسیدند و پنج نفر زخمی شدند. یک زن سالخورده و یک کودک هم در میان شهدا دیده می‌شوند.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: عنصر پشتیبانی کننده‌ی صحنه‌ی عملیات در شیراز، فردی افغانستانی به‌نام «محمد رامز رشیدی» با نام مستعار «ابوبصیر» و عامل تیراندازی در حرم مطهر به‌نام «سبحان کُمرونی» با نام مستعار «ابوعایشه» که تبعه‌ی تاجیکستان بود.
فرمانده انتظامی گلستان گفت: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد تعدادی از افراد که به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر بودند، اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت هم می‌کنند که در همین راستا استواریکم علی سراوانی که به همراه ۲ نفر مامور انتظامی دیگر برای دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه روز جمعه مورخه ششم خردادماه، اشرار کوردل به صورت ناجوانمردانه‌ای با سلاح کلاش به سمت خودروی شخصی سرهنگ دوم «عباس راه انجام »، یکی از مأموران جان برکف پلیس پیشگیری دلگان که به همراه خانواده، در حال طی مسیر در محور ایرانشهر به دلگان بود شلیک و از صحنه متواری می‌شوند که متأسفانه بر اثر این تیراندازی سرهنگ دوم راه انجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در بیانیه پلیس سوئد درمورد دستگیری عامل این تیراندازی آمده است: به نظر می‌آید این حادثه به فعالیت دسته‌های خلافکاران مرتبط باشد.
فرمانده انتظامی استان البرز: هزینه توزیع سلاح توسط دشمنان باورنکردنی است، از طرفی شبکه‌های معاند به صورت ویژه به موارد این چنین می‌پردازند فلذا اگر سالی یکبار این اتفاق هم بی‌افتد شرایط رسانه‌ای بیگانگان را در بر خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ