پدرو پوررو مدعی شد بازیکنان تاتنهام از پیوستن هری کین به رئال مادرید خوشحال می‎‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار منچستریونایتد و تاتنهام با وجود اعتراض شدید بازیکنان یونایتد VAR به سود آنها پنالتی اعلام نکرد. در بازی قبلی دخالت VAR به سود منچستریونایتد جنجالی شده بود.
درگیری بارسا با عثمان دمبله ادامه دارد و با اعلام فهرست بازیکنان این تیم برای دیدار با تاتنهام در خوان گامپر نام این وینگر فرانسوی دیده نمی‌شود.
ساری، سرمربی لاتزیو از نقل و انتقالات تیمش راضی نیست اما جذب دو بازیکن از لیگ جزیره را رد کرده است‌.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
هری کین و ارلینگ هالند در فهرست موثرترین بازیکنان لیگ برتر در صدر هستند. گل‌های آن‌ها تاثیر به سزایی در جایگاه تاتنهام و سیتی در جدول لیگ برتر داشته است.
روزنامه سان می‌گوید تاتنهام خواهان حفظ آنتونیو کونته تا پایان فصل بود ولی مربی ایتالیایی بعد از صحبتهای تندی که درباره مدیران و بازیکنان باشگاه داشت ادامه کار در این تیم را نپذیرفت.
رایان میسون انتظار دارد بازیکنان تاتنهام شکست سنگین 6 بر یک مقابل نیوکسل را جبران کنند و واکنش‎ آنها به آن باخت در مسابقه فردا با منچستریونایتد دیده شود.
بازیکنان تاتنهام به بخشی از هواداران تیم که برای تماشای دیدار اخیر این تیم مقابل نیوکسل در ورزشگاه حضور داشتند قول دادند که پول بلیت آنها را از جیب خودشان پس خواهند داد.
بازیکنان تاتنهام دلتنگ مائوریسیو پوچتینو هستند و دوست دارند او برگردد و جانشین آنتونیو کونته شود.
بعد از انتقادهای تند و بی‌سابقه آنتونیو کونته از بازیکنان تاتنهام، کریستین رومرو، ستاره آرژانتینی این تیم، اولین کسی بود که سکوتش را شکست و به سرمربی‌اش پاسخ داد.
بازیکنان تاتنهام منتظر اخراج قریب الوقوع آنتونیو کونته، سرمربی این تیم، در روزهای آینده هستند.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید بازیکنان این تیم بین دو نیمه بازی برابر تاتنهام در رختکن فقط سکوت کردند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است که قرار دادن تیمش بین مدعیان لیگ برتر انگلیس دیوانگی است.
هواداران تاتنهام که از شکست 2-0 تیم‌شان مقابل استون‌ویلا خشمگین بودند در پایان مسابقه بازیکنان این تیم و سرمربی‌اش آنتونیو کونته را هو کردند.
آنتونیو کونته می گوید که نگرانی هواداران تاتنهام را درک می کند ولی باشگاه روی بازیکنان بزرگ ولی با سن بالا مثل کاسمیرو سرمایه گذاری نخواهد کرد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است که پنالتی از دست رفته هری کین برابر فرانسه قرار نیست به کابوس این بازیکن تبدیل شود.
سرمربی تاتنهام به انتقاد از شروع سریع لیگ جزیره بعد از پایان جام جهانی پرداخت.
ضعف مفرط مدافعان میانی ما در نبرد‌های یک به یک با بازیکنان انگلیس، تأثیر چشم‌گیری در ثبت سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در جام‌های جهانی داشت.
برخورد شدید سون هیونگ مین از ناحیه سر به یک بازیکن مارسی در جریان دیدار این تیم با تاتنهام باعث مصدومیت ستاره کره‌ای و بیرون رفتن او از زمین مسابقه شد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل نیوکسل در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
نانی، بازیکن سابق منچستریونایتد، اظهارات عجیبی را در دفاع از حرکت کریستیانو رونالدو در بازی برابر تاتنهام مطرح کرده است.
نانی، بازیکن سابق منچستریونایتد، اظهارات عجیبی را در دفاع از حرکت کریستیانو رونالدو در بازی برابر تاتنهام مطرح کرده است.
هری کین، مهاجم تاتنهام، معتقد است که تاثیر مثبت ارلینگ هالند روی تمام بازیکنان لیگ برتر مشهود است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، به بازیکنان این تیم هشدار داد که جایگاه هیچ بازیکنی در ترکیب این تیم همیشگی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ