رضا نصری در توئیتی نوشت: اینکه عده‌ای باز می‌گویند پرونده هسته‌ای قبل از برجام ذیل فصل هفتم نبود بلکه فقط ذیل ماده ۴۱ قرار داشت، مثل این است که بگوییم ما را سوار قطاری کرده‌اند تا به ناکجاآباد ببرند، اما فقط در کوپه شماره ۴ بودیم، نه کوپه در شماره ۵!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی یک دروازه‌بان در دو بازی متوالی اشتباه می‌کند، هجمه‌های زیادی روی او وارد می‌شود. الان باید پورحمیدی را بیشتر دوست داشته باشیم
رضا رشیدپور مجری سابق صداوسیما در لایو اخیر اینستاگرامی خود به فحاشی عده‌ای واکنش جالبی نشان داد.
علی صفایی می‌گوید هواداران حق دارند انتظار بهترین عملکرد را از داوران داشته باشند.
علیرضا بیرانوند دروازه بان جنجالی این روز‌های فوتبال کشور با انتشار یک استوری عجیب در فضای مجازی، از عنوان جالبی برای خودش استفاده کرده است.
در این ویدئو می بینید که یک زن تلاش می کند تا کوکابورا، محبوب ترین پرنده شکارچی استرالیا را نوازش کند. بعد هم واکنش جالب این پرنده زیبا را خواهید دید.
بستنی فروش های ترکیه که با شوخی کردن بستنی را تحویل می‌دهند، در واکنش با یک ایرانی عجول شوخی‌شان بی‌نتیجه ماند.
آندره اونانا، سنگربان کامرونی اینترمیلان، پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر من سیتی یک پست اینستاگرامی جالب توجه منتشر کرد.
روزنامه اصولگرای کیهان تیتر یک صفحه اصلی خود را به تولید برق از توربین‌های بادی اختصاص داده و تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی یکی از اخبار ستون کناری آنهاست.
یک اسب در نوشهیر ترکیه طی اتفاق جالبی فکر می کرد که مجسمه اسب واقعی است و شروع به بازی با آن مجسمه کرد.
تقی‌پور، نویسنده کتاب «ایران و اسراییل در دوران سلطنت پهلوی» گفت: ما در ادبیات فارسی ضرب المثلی تحت عنوان "پسر کو ندارد نشان از پدر" داریم. دولت جعلی اسرائیل کنونی با استقرار سلطنت رضاخان خاستگاه مشترکی دارند که جنگ جهانی اول است. برای اینکه ایران همگام با رویداد‌های منطقه پیش برود، یک قحطی مصنوعی درست کردند.
یک فود تستر آمریکایی بلاخره توانست قرمه سبزی و ته‌دیگ را تست کند.
پارس کردن عجیب دو سگ، هنگام پیاده روی در مواجهه با یک سگ رباتیک جالب و دیدنی بود.
محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی ایران یک استوری اینستاگرامی جدید منتشر و حکم رسمی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرده است!
تصویری دل‌انگیز از لحظه جالبی که یک سنجاب در تقابل با برف به وجود میاورد را ببینید.
ویدیویی جالب در فضای مجازی منتشر شده است که در آن یک راکُن به شکل جالبی سعی در جمع‌آوری برف های در حال بارش است./خبرفوری
امیرحسین حسین زاده یک استوری جدید منتشر کرده است
مهاجم پرسپولیس با یک استوری اینستاگرامی واکنش جالبی به نیمکت نشینی در این تیم نشان داد.
سروش رفیعی بازیکن محبوب پرسپولیسی‌ها با انتشار یک استوری نسبت به تفاقات تلخ روز گذشته در شیراز و آبادان واکنش نشان داد.
ویدیویی از واکنش جالب معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فردوسی به هو شدن از سوی دانشجویان معترض را ببینید. / خبرگزاری دانشجو
علی کریمی به پلاکاردی که یک دختر در تجمع تهران از او در دست داشت واکنش نشان داد.
واکنش جالب علی‌نژاد به شکست با یک رای اختلاف
عکس العمل یک کارگر پمپ بنزین در صوفیه بلغارستان به جوانی که سیگارش رو خاموش نمی‌کند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه‌ی کدال، زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده ۷ شرکت بورسی و فرابورسی در روز‌های سه شنبه ۳ خرداد و چهارشنبه ۴ خرداد اعلام شده است که در مطلب زیر جزییات این مجامع پرداخته ایم.
آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: اینکه در ۴۰۰ سال قبل مسجد جامعی در اصفهان بنا شده که رنگ گنبد آن نیز تاکنون ثابت است، در حالی که یک بنای ده طبقه که هنوز مراحل ساختمانی آن تکمیل نشده فرو می‌ریزد و عده‌ای کشته و مجروح می‌شود بیانگر بی‌مسئولیتی و بی‌اخلاقی برخی افراد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ