سازمان کشور‌های صادرکننده نفت، اوپک و کشور‌های متحد آن پس از یک جلسه هفت ساعته، بر سر کاهش تولید توافق کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه اعلام کرد: جنگ در اوکراین تاثیر زیادی بر دنیا دارد و افزایش سرسام آور قیمت مواد غذایی در راه است.
فورد قیمت کامیون‌های F ۱۵۰ لایتنینگ را با داغ‌شدن جنگ خودرو‌های الکتریکی کاهش داد.
دبیر کل حزب الله لبنان در حالی روز چهارشنبه هفته جاری سخنرانی خواهد کرد که تل آویو مدعی شده است که حتی به قیمت جنگ با حزب الله چادرهای برپا شده از سوی مقاومت اسلامی لبنان را جمع خواهد کرد.
قیمت طلا امروز (پنجشنبه) به پایین‌ترین حد بیش از سه ماه اخیر رسید و برای سومین جلسه متوالی سقوط کرد زیرا بانک‌های مرکزی ارشد موضع سیاست پولی جنگ طلبانه خود را برای کاهش فشارهای حباب قیمتی تکرار کردند.
جنگ اوکراین،در سال ۲۰۲۲  مانند ابر سیاهی بر اقتصاد و معیشت اروپا سایه افکند و آثار سنگینی برافزایش قیمت کالاها و انرژی در این قاره و سایر بخش‌های جهان گذاشت.
در شرایطی که شمس آذر تا حد زیادی شانس خود را برای صعود به لیگ برتر افزایش داده، جنگ بین دیگر مدعیان صعود دنبال می‌شود.
گندم، ذرت، روغن و شکر با آغاز جنگ روسیه و اوکراین دچار افزایش قیمت شدند اما در نهایت در اکتبر سال گذشته قیمت ها تا حدودی فروکش کردند.
گندم، ذرت، روغن و شکر با آغاز جنگ روسیه و اوکراین دچار افزایش قیمت شدند اما در نهایت در اکتبر سال گذشته قیمت ها تا حدودی فروکش کردند.
روابط پرتنش ایالات‌متحده و ونزوئلا زمانی تغییر جهت داد که ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ تصمیم گرفت به اوکراین حمله کند. واکنش غرب به حمله روسیه به اوکراین شامل تحریم‌ها علیه مسکو و همچنین کاهش توانایی صادرات انرژی از سوی روسیه باعث شد قیمت انرژی در جهان به صورت ناگهانی افزایش پیدا کند. بسیاری از کارشناسان معتقدند این افزایش قیمت انرژی اصلی‌ترین دلیل تغییر رویکرد دولت بایدن در قبال دولت نیکلاس مادورو بود.
گندم، ذرت، روغن و شکر با آغاز جنگ روسیه و اوکراین دچار افزایش قیمت شدند اما در نهایت در اکتبر سال گذشته قیمت ها تا حدودی فروکش کردند.
گندم، ذرت، روغن و شکر با آغاز جنگ روسیه و اوکراین دچار افزایش قیمت شدند اما در نهایت در اکتبر این قیمت ها تا حدودی فروکش کردند.
اگر هدف از تعیین سقف قیمت قطع سرمایه‌هایی بوده که روسیه برای راه اندازی ماشین جنگی‌اش از آن استفاده می‌کند محاسبه اشتباهی در مورد قیمت صورت گرفته است. قفل کردن قیمت فعلی نفت روسیه فشار زیادی بر کرملین وارد نخواهد کرد. حتی اگر با موفقیت اجرا شود ممکن است تاثیر مادی بر توانایی روسیه برای راه اندازی جنگ نداشته باشد.
توییتر قصد دارد قیمت اشتراک توییتر بلو برای کاربران آیفون را از هفت دلار و ۹۹ سنت به ۱۱ دلار افزایش دهد.
توییتر قصد دارد قیمت اشتراک توییتر بلو برای کاربران آیفون را از هفت دلار و ۹۹ سنت به ۱۱ دلار افزایش دهد.
نشریه اکونومیست مدعی است که افزایش شدید قیمت انرژی ناشی از جنگ اوکراین، باعث خواهد شد تا شمار قربانیان سرمای زمستان، از سربازان کشته شده در جنگ جاری سبقت بگیرد.
بازار نفت این هفته با کاهش قیمت مواجه شد.
وزیر اقتصاد آلمان، آمریکا و دیگر کشورهای دوست صادرکننده گاز را متهم کرد از پیامدهای جنگ اوکراین سوده برده و گاز را به قیمت نجومی، عرضه می کنند.
داده‌های سازمان ملل در روز جمعه (۷ اکتبر) نشان داد که قیمت‌های جهانی مواد غذایی برای ششمین ماه متوالی در سپتامبر کاهش یافته است زیرا از زمان ثبت رکورد پس از جنگ روسیه و اوکراین، به کاهش خود ادامه داده است.
فروپاشی مذاکرات برای حصول توافق هسته‌ای میان تهران و قدرت‌های جهانی می‌تواند ایران را از نفت و گاز بالادستی دور کند و به سمت محصولات پالایش شده سوق دهد.
صدور فرمان بسیج محدود نیروهای ذخیره روسیه از سوی رئیس جمهور این کشور، قیمت دلار را افزایش داد.
غرب دو راه بیشتر ندارد؛ حذف تحریم روسیه و ایران یا تحمل زمستانی با گرانترین هزینه ها که ممکن است با جنگ در غرب آسیا به جهش قیمت ها هم منجر شود.
جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: با افزایش قیمت ها و ضربه اقتصادی به اروپایی ها، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شرط می بندد که این اتحادیه در جنگ اوکراین شکست خواهد خورد.
علم‌الهدی با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد که فساد جامعه را فرا بگیرد، ابراز کرد: امر به معروف و نهی از منکر، راه حل مشکلات اجتماعی برمبنای آموزه‌های نهضت حسینی است و این مسئله باید در جامعه اسلامی فراگیر شود.
اولین تمرین تیم ملی والیبال ایران با جدیت خاصی از سوی بهروز عطایی پیگیری شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ