دولت نروژ در تلاش است تا بودجه نظامی خود را به سطح تعیین شده از سوی ناتو برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رگولاتور حفاظت از حریم خصوصی نروژ اعلام کرد متا پلتفرمز (مالک فیس بوک) به دلیل نقض حریم خصوصی از ۱۴ آگوست ۲۰۲۳ میلادی به ازای هر روز باید یک میلیون کرون (۹۸ هزار و ۵۰۰ دلار) جریمه بپردازد.
دولت روسیه کشور نروژ را در فهرست کشورهای خارجی قرار داد که علیه سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های مسکو، اقدامات «غیردوستانه» انجام می‌دهند.
دروازه بان سابق پرسپولیس می گوید که به بیرانوند توصیه کرده بوده که به خارج از ایران نرود.
تیم ملی زنان نروژ با نتیجه 6-0 فیلیپین را در دور گروهی جام جهانی 2023 زنان درهم کوبید.
جام جهانی زنان، عرصۀ کامیابیِ کشور‌های پیشرفته بوده است: آمریکا، آلمان، نروژ، ژاپن، سوئد، هلند، برزیل، چین. در بین این هشت کشور، چین و برزیل تا حدی عقب‌تر از شش کشور دیگرند، ولی با این حال، چین دومین اقتصاد برتر جهان است و برزیل نیز در بین کشور‌های تازه توسعه یافته، جایگاه درخوری دارد.
۱۲ وزارتخانه دولت نروژ با حمله سایبری روبرو شدند.
براساس بیانیه این مرجع قانونی که در نروژ با نام Datatilsynet شناخته می‌شود، نقض قوانین توسط متا چنان آشکار بوده است که این کشور لازم دیده که همین حالا دست به مداخله بزند. این حکم پس از آنکه دادگاهی در اروپا متا را از گردآوری اطلاعاتی مثل موقعیت مکانی، رفتار و اطلاعات مورد استفاده درزمینه تبلیغات منع کرده بود، منتشر می‌شود.
دولت نروژ اعلام کرد که برای تامین ایمنی و امنیت هسته‌ای در اوکراین، ۲۵۰میلیون کرون (۲۴ میلیون دلار) تخصیص خواهد داد.
اداره شیلات نروژ نیز گفت احتمالا این نهنگ از منطقه‌ای که زیر نظر نیروی دریایی روسیه بوده و در آنجا آموزش می‌دیده فرار کرده است؛ بویژه آنکه این نهنگ به وجود انسان‌ها عادت کرده بود و به کشتی‌ها نزدیک می‌شد.
اداره شیلات نروژ اعلام کرده به احتمال زیاد این نهنگ از منطقه‌ای که زیر نظر نیروی دریایی روسیه بوده و در آنجا آموزش می‌دیده فرار کرده است؛ چون این نهنگ بسیار اهلی بوده و به وجود انسان‌ها عادت کرده است و بر خلاف دیگر نهنگ‌های وحشی به کشتی‌ها نزدیک می‌شود.
وزیر دفاع نروژ اعلام کرد این کشور هم از برنامه آموزش خلبانان اوکراینی برای استفاده جنگنده‌های اف-۱۶ حمایت می‌کند.
یان رایت، ستاره سابق آرسنال، با ستایش از عملکرد مارتین اودگارد می‌گوید این هافبک نروژی در طول فصل بهترین بازیکن توپچی‌ها بوده است.
گندم یکی از مواد اولیه برخی از اقلام اساسی بوده که اگر قیمتش زیاد بالا رود شاهد افزایش قیمت در برخی از کالاها خواهیم بود و اگر بالا نرود کمبود در بازار ایجاد می شود.
رویکرد تاکنون مبتنی بر دیپلماسی غیر‌رسمی و غیرمستقیم بوده است. اما احتمال دارد در هر دو سطح رسمی و غیر‌رسمی پیام‌هایی به طرف ایرانی مخابره شده باشد که اگر بخواهید از خطوط قرمز عبور کنید ایالات متحده پاسخ متوازن خواهد داد؛ بنابراین پرده دوم از کمپین فشار حداکثری می‌تواند این باشد که به تهران بگوید به سمت اقدامات فراتر، از جمله غنی‌سازی ۶۰ و بالای ۶۰‌درصد نرود، چرا که اقدامات بعدی آمریکا ممکن است خیلی هزینه‌زا باشد.
وزارت خارجه نروژ امروز در راستای اجرای دهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه مسکو، ۱۲۱ فرد و نهاد روسیه از جمله رییس‌ جمهور این کشور را تحریم کرد.
اتفاقی که حالا به نوعی دیگر در فوتبال نروژ هم تکرار شده است و او این بار بی پروا در این خصوص پستی منتشر کرده و در آن اشاره کرده که همیشه یک عده احمق نگذاشتند که او به آنچه که حقش بوده برسد.
پرطرفدارترین نام دخترانه در کشور‌های عضو اتحادیه اروپا (شامل ۲۷ کشور به علاوه نروژ، سوئیس، انگلستان و ولز) در سال ۲۰۲۱ به لحاظ تعداد «ماریا» بوده است.
سرویس اطلاعاتی نروژ در گزارشی مدعی شد که روسیه در حال استقرار کشتی های جنگی هسته ای خود در دریای بالتیک است.
مارتین اودگارد، کاپیتان نروژی آرسنال، می‌گوید از کودکی عاشق توپچی‌ها بوده و هیچوقت تیمی به جز آرسنال را دوست نداشته است.
نروژ در نظر دارد برای تقویت ارتش و توان نظامی خود ۵۴ تانک جدید به آلمان سفارش می دهد.
وزیر دفاع نروژ می‌گوید علی‌رغم اختلاف‌ها و شرایط پیرامون جنگ اوکراین، این کشور روابطش با روسیه را حتی در سطح نظامی حفظ خواهد کرد.
شرکت نروژی سازنده موتورهای دیزلی و گازی «برگند اِنجینز»، عرضه قطعات تعمیر توربین گازی به روسیه را از سر گرفته است.
دولت نروژ چند مقام و شرکت روسی را به دلیل جنگ با اوکراین در فهرست تحریمی خود قرار داد.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، روی زمین و هوا در این فصل لیگ برتر بی رقیب بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ