وزارت دفاع روسیه از نابودی شمار دیگری از تسلیحات ارسالی غرب به اوکراین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو انتقال  جنگنده‌ اف-۱۶ به اوکراین را تهدید هسته‌ای تلقی می‌کند.
در حادثه آتش‌سوزی و انفجار در کارخانه باروت‌سازی روسیه در مجموع تا کنون ۱۶ تَن زخمی و ۴ نفر هم کشته شدند.
در حادثه آتش‌سوزی و انفجار در کارخانه باروت‌سازی روسیه در مجموع تا کنون ۱۶ تَن زخمی و ۴ نفر هم کشته شدند.
وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید درصورتی که جنگنده‌های اف -۱۶ در آسمان اوکراین پدیدار شوند، آنگاه پاسخ مسکو نظامی-فنی خواهد بود.
رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید حملات موشکی و پهپادی مداوم روسیه نشان می‌دهد کی‌یف به تسلیحات نظامی پیشرفته بیشتری نیاز دارد.
اولگ آرتمیف فضانورد اهل روسیه علاوه بر تحقیق و پژوهش در ایستگاه فضایی بین‌المللی، ویدئو‌های شگفت‌انگیزی از کره زمین ثبت می‌کند.
خلبان‌های نظامی به اوکراین توصیه کردند که سطح انتظارات خود از کارآمدی اف ۱۶ در جنگ با روسیه را کاهش دهد.
وزیر خارجه روسیه به کشورهای غربی هشدار داد که موافقت‌شان با ارسال جنگنده اف-۱۶ به اوکراین، به مثابه «بازی با آتش» است.
شبح توانایی روسیه جهت استفاده از سلاح هسته‌ای هنوز از میان نرفته. رهبر کرملین ماه اکتبر تهدید کرد و گفت، این که روسیه برای حراست از خاک خود به هر اهرمی متوسل خواهد شد، بلوف نیست.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز هشدار داد: جنگنده‌های اف- ۱۶ در صورت تحویل به اوکراین، هدف مشروع مسکو هستند.
معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داد اگر کشورهای غربی جنگنده‌های اف-16 در اختیار ارتش اوکراین قرار دهند با مشکلات و خطرات جدی روبرو خواهند شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز گفت: ارسال جنگنده‌های اف- ۱۶ به اوکراین توسط آمریکا نوعی فریبکاری است.
معاون وزیر خارجه روسیه با هشدار به غرب، گفت که تامین جنگنده اف-۱۶ برای اوکراین، «مخاطرات بزرگی» برای آنها به همراه دارد.
فرزین در رابطه با میزان ارزی که در اختیار مردم است، گفت: در سرقتی که از ۱۱۶ صندوق بانک ملی صورت گرفت، برآوردی از میزان ارزی که در این صندوق‌ها بود، وجود دارد. بر اساس این برآورد و در نظر گرفتن تعداد تمام صندوق‌های کشور بنظر می‌رسد حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم و در صندوق‌ها باشد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۷۰ نظامی ارتش اوکراین در مناطق مختلف کشته شده‌اند.
تیم‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ سال آکادمی فوتبال سپاهان به دعوت باشگاه زنیت، برای برگزاری تورنمنت دوستانه راهی سن‌پترزبورگ روسیه خواهند شد.
تیم‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ سال آکادمی فوتبال سپاهان به دعوت باشگاه زنیت، برای برگزاری تورنمنت دوستانه راهی سن‌پترزبورگ روسیه خواهند شد.
حداقل ۱۶ کشتی که بخشی از شبکه «ناوگان ارواح» هستند که به ایران اجازه می‌دهد تحریم‌های ایالات متحده را دور بزند، در ۲ ماه گذشته شروع به حمل نفت خام روسیه کرده اند.
بر اثر وقوع انفجار در منطقه «کوروچانسکی» در شهر «بلگورود» روسیه، ۱۶ نفر کشته و زخمی شدند.
شهریار افندی‌زاده با اشاره به تداوم مذاکرات میان ایران و مسکو گفت: ایران تفاهمنامه پیشنهادی خود رابا ۱۶ ماده برای تعیین نحوه مشارکت وسرمایه‌گذاری روسیه درپروژه ریلی رشت-آستارا ارائه کرده است
سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد: ۱۶ پهپاد اوکراینیدر ۲۴ ساعت گذشته سرنگون شدند.
اسماعیل دمیر رئیس موسسه صنایع دفاعی ترکیه اعلام کرد: در صورتی که قرارداد ترکیه و آمریکا در زمینه خرید جنگنده های اف ۱۶ شکست بخورد، برای خرید جنگنده های سوخو ۳۵ از روسیه تلاش خواهیم کرد.
در پی اعلام خبر توقف عرضه گاز روسیه در هفته‌های آینده، امروز دوشنبه قیمت گاز در بازارهای اروپا به شکل بی‌سابقه‌ای در ۶ ماه اخیر، ۱۶ درصد افزایش یافت.
بر اثر برخورد یک کامیون در روسیه دست کم ۱۶ نفر جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ