سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران آخرین قیمت میوه های میادین را منتشر کرد و بر اساس آن قیمت بسیاری از میوه ها با کاهش مواجه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان مدیرت میادین شهرداری تهران گفت: قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار ۳۸ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.
در سطح میادین پرتقال تامسون شمال با قیمت ۱۴ هزارو ۹۰۰ تومان، سیب زرد با قیمت ۲۲ هزار تومان و سیب قرمز با قیمت ۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود و در حال حاضر در میادین سطح شهر تهران در اقلام شب عید کمبودی وجود ندارد.
قیمت انواع برنج ایرانی در میادین میوه و تره‌بار تهران اعلام شد که به موجب آن برنج دم‌سیاه، طارم و هاشمی با قیمت هر کیلوگرم ۱۰۲ هزار تومان عرضه می‌شود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: در میادین میوه و تره‌بار تخم‌مرغ فله ۲ هزار تومان کمتر از نرخ اعلامی وزارت جهاد کشاورزی و با قیمت ۴۵ هزار تومان عرضه می‌شود.
ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران گفت:ذخایر میادین نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است. مردم همه مایحتاج شب یلدا را با قیمت و کیفیت مناسب می‌توانند تهیه کنند.
مدیر بهره برداری سازمان میادین میوه و تره بار تهران قیمت عرضه مرغ در میادین میوه و تره بار را اعلام کرد.
بر اساس آخرین نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری، قیمت جدید انواع میوه در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت ۱۴ محصولی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند از جمله خیار، بادمجان، کاهو و فلفل دلمه‌ای رنگی کاهش یافت.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه مرغ با قیمت هر کیلو ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه مرغ با قیمت ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.
بر اساس آخرین نرخ نامه ،قیمت انواع قارچ و جوانه در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.
بر اساس آخرین نرخ نامه ،قیمت انواع قارچ و جوانه در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.
بر اساس آخرین نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، قیمت جدید انواع میوه در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار ضمن اعلام قیمت انواع برنج ایرانی،از قیمت گذاری انواع برنج وارداتی (تنظیم بازار) پاکستانی، تایلندی و هندی خبر داد.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران قیمت انواع محصولات آبزیان خود را اعلام کرد.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار قیمت مصوب هرکیلوگرم مرغ در میادین میوه و تره‌بار را اعلام کرد.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از اعلام قیمت خیارشور و سبزیجات خبر داد.
بر اساس اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران قیمت هر کیلوگرم خرما خرما آلویی درجه یک در میادین میوه و تره‌بار ۴۱ هزار تومان است.
بر اساس اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران قیمت هر کیلوگرم خرما خرما آلویی درجه یک در میادین میوه و تره‌بار ۴۱ هزار تومان است.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران آخرین جزئیات از قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره بار را اعلام کرد.
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با هدف حمایت از خانوار و سهولت در خرید، همچنان محصولات را با نرخ پایین‌تر نسبت به سایر مراکز فروش عرضه می‌کند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار گفت: کیفیت محصولات عرضه شده در میادین نسبت به گذشته افزایش بسیاری داشته و ما به دنبال افزایش کیفیت بیشتر و کاهش قیمت محصولات هستیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: محصولات قرار است به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری و با سود کمتر در اختیار مردم قرار گیرند.
سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نرخنامه قیمت میوه روز جاری را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ