توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، دیگر علاقه‌ای به همکاری با سادیو مانه ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرایط برای تاتنهام که در بازار تابستانی به دنبال جایگزین هری کین می‌گردد، در حال پیچیده شدن است.
شرایط برای تاتنهام که در بازار تابستانی به دنبال جایگزین هری کین می‌گردد، در حال پیچیده شدن است.
درست است که شرایط اجتماعی رفتار‌ها را خشن و ملاحظه شرایط دیگران را پیچیده کرده است، اما انسان‌ها هم با یکدیگر فرق می‌کنند. داوری مخصوصا وقتی انسان خودش هم بدون در نظر گرفتن شرایط دیگران حق را به خودش می‌دهد. کار دشواری است!
بازگشت میثم صالحی شرایط پیچیده ای را در پست دریافت کننده قدرتی تیم ملی به وجود خواهد آورد.
در حالی که احتمال می‌رود ضربه‌های وارد شده به مقتول از دلایل عفونت مغز او باشد و شرایط جسمی مقتول نیز در این عفونت مؤثر باشد؛ بازپرس پرونده در حال انجام تحقیقات برای صدور کیفرخواست است.
صلح میان ایران و عربستان بخشی از توافق میان ابر قدرت‌ها است. بر این باور هستم که قدرت‌های جهانی تصمیم می‌گیرند که ایران از یک سو با صلح با اعضای منطقه ابزار فشار و اهرم‌های منطقه‌ای خود را از دست بدهد. از سوی دیگر، با مکانیزمی از محاصره منطقه‌ای، زمینه‌های خشک شدن عنصر مقاومت و گفتمان انقلابی را در ایران فراهم کنند
طلبه مضروب بلوار مرزداران گفت: کمتر شدن ارتباط روحانیت با عموم مردم، پیچیده شدن شرایط جامعه از جمله عواملی است که باعث می‌شود یک جوان با یک ذهنیتی دست به چنین اقدامی بزند. این بنده خدا در دادگاه پشیمان بود اما فشار رسانه‌ای او را به این سمت برد که به یک طلبه حمله کند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، لحن خود درباره بازگشت مسی به بارسا را کمی تغییر داده و در صحبتهای امروز خود اعلام کرد بازگشت اسطوره آرژانتینی در شرایط فعلی بسیار پیچیده است.
در شرایطی که موج اعتراض‌ها و ناآرامی‌ها در سرزمین‌های اشغالی هر روز شکل جدیدی به خود می‌گیرد،وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی از چالش امنیتی حساس این رژیم خبر داد.
رئیس جمهور بلاروس در این پیام نوشته بود: «از آنجا که ایران رشد سریع اقتصادی و رفاهی در شرایط پیچیده امروزی را نشان داده، این کشور یک بازیگر مهم در منطقه و عرصه بین‌المللی به حساب می‌آید».
رئیس جمهور روسیه توازن سیاست خارجی صربستان را در «شرایط بین‌المللی پیچیده» کنونی مورد تمجید قرار داد.
در شرایط فعلی دستیابی به برجام منطقه‌ای شامل طیف وسیعی از ابعاد امنیتی، اقتصادی و فرهنگی بین ج. ا. ا با کشور‌های عرب جنوبی یک اولویت راهبردی و ضرورت تام برای صیانت از منافع ملی در وضعیت بحرانی و پیچیده منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد بود.
با رسیدن سیاوش یزدانی به شرایط آمادگی، ساپینتو در سپردن قلب دفاع تیمش به زوج‌های خط دفاعی استقلال در نیم‌فصل اول و دوم لیگ گذشته مردد خواهد شد.
مهم‌ترین چالش در برپایی این مدل کنکور، دو نوبت بودن آن است: کسی که در دی‌ماه امتحان داده، در تیرماه هم شانس‌اش را امتحان می‌کند، دانش‌آموز در این شرایط بلاتکلیف است و نمی‌داند کدام آزمون را بهتر از سر گذرانده است. این‌ها پیچیدگی‌های آماری دارند. سازمان سنجش می‌گوید، درصد را در نظر می‌گیریم، اما ۷۰ درصد آزمون دی‌ماه با ۷۰ درصد آزمون تیرماه، یک ارزش دارد؟
وزیر کشور بیان کرد: ما در دهه ۱۳۶۰ شرایط بسیار پیچیده و سخت‌تری را قبلاً پشت سر گذاشتیم، در همین تهران هر روز تعداد زیادی از هموطنان‌مان را شهید می‌کردند، در گلستان، کردستان و جا‌های دیگر مشکلات فراوانی وجود داشت. عزیزان ما امثال شهید بهشتی‌ها و مطهری‌ها را از ما گرفتند در حالی‌که درگیر دفاع مقدس هم بودیم.
متاسفانه شرایط اقتصادی چه در سطح بین المللی و چه در سطح داخلی پیچیده شده است و شرایط به گونه ای پیش رفته است که در سطح داخلی هر روز شاهد یک چالش جدید برای بورس هستیم. مجتبی دیبا از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داد که آیا بورس در شرایط فعلی پیش بینی پذیر است؟
به عقیده کارشناسان در شرایط فعلی تحریمی کشور، سهامداری و سرمایه گذاری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی به دلیل ایجاد ارتباط تنگاتنگ و پیچیده بین ما و کشور‌های هدف و وابستگی آن‌ها به خرید نفت خام ایران رویکرد مناسبی است و راهکار بسیار مهمی در خنثی‌سازی تحریم‌ها و فروش تضمینی نفت خام ما به شمار می‌رود.
در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، استقلالی‌ها در خانه موفق به شکست فولاد نشدند.
تیم ملی فوتسال عربستان در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر ویتنام شکست خورد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در مورد شرایط پیچیده آنتوان گریزمان، در اتلتیکومادرید، اظهار نظر کرده است.
زمانی که دیاباته به شرایط مسابقه برسد، یحیی گل‌محمدی باید انتخابی مهم برای ترکیب اصلی تیمش داشته باشد.
محمد نصرتی به دلیل مشکلات چوکا تالش از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد تا شرایط عقاب‌ها همچنان پیچیده باشد.
با توجه به قرار گرفتن نام دو نفر در لیست کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک، شرایط فعلا پیچیده و حساس پیش می رود.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: امروز دنیا در یک شرایط پیچیده قرار دارد و جمهوری اسلامی ایران توانسته است بین قدرت و اقتدار پیوند مستحکمی برقرار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ