عیسی آل‌کثیر - سلطان غیبت‌های طولانی در فوتبال ایران - دوباره برگشته و دوباره دارد روزهای اوج خودش را در پرسپولیس تکرار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وردربرمن با پذیرش شکست مقابل تیمی دسته سومی از دور رقابت های جام حذفی فوتبال آلمان کنار رفت.
تیم ملی ایتالیا با شکست 3-2 مقابل افریقای جنوبی از دور رقابت‌های جام جهانی 2023 زنان کنار رفت.
باشگاه سايپا اولين باشگاه دسته اولي و دارنده مجوز حرفه اي در فوتبال كشور است.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
در شرایطی که بحث داوری در لیگ برتر حسابی حواس همه اهالی فوتبال را به خود مشغول کرده، در لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم هم این روزها بازی‌های مهمی برگزار می‌شود.
یوگا را در برنامه ورزشی خود بگنجانید. یوگا در کاهش چربی‌های دور شکم و تقویت عضلات آن تمرین مناسبی است و خصوصا اگر به صورت دسته جمعی انجام گیرد هیجان و لذت بیشتری به همراه خواهد داشت.
رکسهام فقط یک برد دیگر لازم دارد تا به پایین‌ترین دسته مسابقات لیگ صعود کند، اما در این مسابقه به جز 10 هزار نفری که در شمال ولز به ورزشگاه می‌روند، میلیون‌ها نفر دیگر نیز از راه دور آنها را تشویق می‌کتتذ.
تیم داماش گیلان برای کسب نتایج بهتر در دور برگشت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور و در نهایت صعود به لیگ یک چند بازیکن جدید بخدمت گرفت.
رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور هفته اول از دور برگشت خود را پشت سر گذاشت.
تیم‌های فوتبال مس کرمان و نفت مسجدسلیمان برای دور شدن از منطقه سقوط به دسته پایین‌تر برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند.
با برگزاری دیدار معوقه بین تیم های شهرداری نوشهر و آریو اسلامشهر پرونده دور رفت در گروه ب رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور بسته شد.
هفته پایانی دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور به صورت نصف و نیمه برگزار شد. به این دلیل که برخی تیم ها درگیر مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی بودند.
تنها یک هفته به پایان دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور باقی مانده است و هم اکنون تیم های فولاد نوین اهواز و شهید قندی یزد در صدر گروه الف و ب قرار دارند.
رئال مادرید با پیروزی 1-0 مقابل کاسرنو، به دور یک هشتم نهایی رقابت‌های کوپا دل ری صعود کرد.
پرونده دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با قهرمانی تیم شمس آذر بسته است، تیمی با هدایت سعید دقیقی.
امروز در شهرهای مختلف کشور شاهد برگزاری دیدارهای هفته پایانی دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خواهیم بود.
ناظر دیدار تیم‌های کود گلفام لیتیکوه آمل و مس کرمان در لیگ دسته یک در مورد درگیری فیزیکی این تیم‌ها در جریان بازی سوم دور یک چهارم نهایی توضیحاتی ارائه داد.
ناظر دیدار تیم‌های کود گلفام لیتیکوه آمل و مس کرمان در لیگ دسته یک در مورد درگیری فیزیکی این تیم‌ها در جریان بازی سوم دور یک چهارم نهایی توضیحاتی ارائه داد.
منابع آگاه از طرح خطرناک رژیم آل سعود برای آغاز دور جدیدی از اعدام مخالفان عربستانی در آستانه آغاز سال نو میلادی خبر می دهند.
فردا از ساعت 23.30 خوونتود تورمولینوس با مالکیت شهرام هوشفر در دور دوم جام حذفی فوتبال اسپانیا به مصاف سویا خواهد رفت.
تیم دسته یکی سایپا به سختی از سد پاس همدان گذشت و به دور چهارم جام حذفی صعود کرد.
خوونتود از دسته چهارم فوتبال اسپانیا با مالکیت شهرام هوشفر، توانست با حذف اوئسکا راهی دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری اسپانیا شود.
رئیس بیمارستان روانپزشکی رازی، در مورد آن دسته از بیماران اعصاب و روان که می بایست دور از خانه و خانواده زندگی کنند، گفت: این دسته از بیماران، امکان بازگشت به جامعه را ندارند.
در نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی مردان مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی-قونیه، در دسته ۶۳ کیلوگرم ملی‌پوش کشورمان در دور نخست به پیروزی دست یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ