نیروهای مبارزه با تروریسم عراق، ۷ عنصر تروریستی را در اربیل، سلیمانیه و کرکوک بازداشت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عراقی از هلاکت چند تروریست در کرکوک در جریان عملیات نیروهای امنیتی این کشور خبر دادند.
منابع عراقی از بازداشت چند تروریست طی ساعات گذشته در برخی مناطق این کشور خبر دادند.
نیروهای حشدشعبی با مشارکت ارتش عراق یک عملیات امنیتی برای شناسایی عناصر تروریست در استان الانبار را آغاز کردند.
نخست وزیر عراق خواهان همکاری مردم این کشور با نیروهای امنیتی برای خنثی کردن نقشه‌های عناصر تروریست شد.
سرویس های اطلاعاتی عراق از بازداشت ۱۱ تروریست داعش در ۴ استان این کشور خبر داد.
در دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران و وزیر دفاع عراق بر توسعه همکاری‌های دفاعی، نظامی و امنیتی دو کشور و تبادل تجارب و دستاوردها برای ادامه مبارزه با تروریسم و تهدیدات قدرت‌های فرامنطقه‌ای تاکید شد.
نخست وزیر عراق در پی وقوع حادثه تروریستی کرکوک و شهادت شماری از نیروهای این کشور، دستوراتی را برای فرماندهان امنیتی صادر کرد.
دادگاه کیفری عراق در استان نینوا یک تروریست داعشی را که در حملات علیه نیروهای امنیتی و انفجار دکل های برق دست داشت، به اعدام محکوم کرد.
ایران بر ضرورت حضور نیرو‌های نظامی عراق در مرز‌های بین‌المللی دو کشور تاکید کرد. هیات عراقی با این درخواست‌ها موافقت کرد و متعهد به تدوین یک چارچوب زمانی برای تکمیل خلع سلاح این گروهک‌های تروریستی شد. متاسفانه تا امروز هیچ اقدام موثری برای اجرای این توافق انجام نشده و براین اساس ایران موکدا خواستار اجرای توافق فوق الذکر است.
یک منبع امنیتی از کشته شدن چهار نفر از نیروهای ارتش عراق در کرکوک در پی حمله عناصر تروریستی داعش علیه پایگاهی در شمال شرقی این استان خبر داد.
نیروهای امنیتی عراق از دستگیری 15 تروریست داعشی در شش استان این کشور خبر دادند.
شبکه خبری روسیا الیوم به نقل از منبع خاص خود از آماده باش کامل نیروهای امنیتی عراق به منظور تشکیل دولت جدید این کشور خبر داد.
حداقل ۱۳۳ زخمی بر اثر درگیری‌های روز چهارشنبه میان معترضان و نیروهای امنیتی عراق گزارش شده است.
منابع عراقی از درگیری میان تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی در بغداد، پایتخت این کشور خبر دادند.
احمد موسی گفت که نیروهای الحشد العشایری به منظور تعقیب بقایای عناصر تروریستی داعش، عملیات جدیدی را در منطقه حوض شروین واقع در شرق استان دیالی آغاز کردند.
فرماندهی نیروهای مرزی عراق امروز دوشنبه نشستی با همتای سوری خود برگزار کرد که موضوع آن بررسی استحکام مرزها و خنثی سازی هر تحرک تروریستی بود.
یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد که در درگیری شدید نیروهای حشد شعبی با تروریست های داعش در موصل، ۷ تروریست به هلاکت رسیدند.
فرماندهی عملیات کربلا به طرح امنیتی ۲۸ صفر اشاره و اعلام کرد که نیروهای امنیتی همچنان در قالب طرح امنیتی اربعین در وضعیت آماده باش قرار خواهند داشت با هر تهدید امنیتی مقابله کنند.
حشد شعبی با صدور بیانیه ای از خنثی سازی طرح حمله تروریستی به زائران اربعین حسینی و نیروهای امنیتی در جنوب شهر سامراء در استان صلاح الدین عراق خبر داد.
منابع عراقی از ادامه تحرکات طرفداران صدر در مناطق مختلف به ویژه بغداد خبر دادند.
یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از دستورات الکاظمی درباره رخدادهای سیاسی در عراق خبر داد.
واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق از اجرای عملیات هوایی علیه تروریست های داعش در جنوب رطبه در استان الانبار خبر داد.
نیروهای حشد شعبی و سایر نیروهای امنیتی عراق امروز عملیاتی امنیتی برای تامین امنیت مناطقی در مجاورت رود دجله در استان صلاح الدین انجام دادند.
نیروهای حشد شعبی عراق یک طرح تروریستی را در موصل که به دنبال هدف قرار دادن نیروهای امنیتی و غیر نظامیان بود، خنثی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ