نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: تمامی حجاج ایرانی پیش از تاسوعای حسینی به کشور باز می‌گردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت:۱۴۲۰ پرواز رفت و برگشت از کشور به سمت سرزمین وحی برقرار بود که تا دوم مردادماه تمامی حجاج به کشور باز می گردند.
بهادری جهرمی با تأکید بر اینکه رویکرد و نگاه دولت در خصوص حجاب روشن بوده است، گفت: از ابتدای این دولت تأکید شده که در مراکز دولتی بایستی تمامی قوانین از جمله در خصوص رعایت حجاب و عفاف، رعایت شود. حجاب واجب شرعی و سیاسی است و سنت و عرف ایرانیان در طول سالیان سال بوده است.
رهبر انقلاب خطاب به حجاج بیت الله الحرام فرمودند: حج می‌تواند به تمام بشریت ارتقا روحی برساند و این نیاز حیاتی بشر امروز است.
خانواده خوزه آنتونیو ریس باید تمامی دارایی‌هایشان را به حراج بگذارند.
تمامی تجهیزات فردی شارل لکلرک به نفع سیل‌زدگان ایتالیایی به حراج گذاشته شد.
حجت الاسلام والمسلمین نواب با بیان اینکه امسال همه آستانه تحمل خود را بالا ببرند، گفت: از برآیند تمام برنامه ها ، عملکردها و رفتارها باید حقیقت وحدت را استنباط کرد.
کوثری گفت: در فتنه سال گذشته شاهد بودیم که چگونه تمامی رسانه‌ها و عناصر سیاسی و فرهنگی خود را به میدان آوردند و قریب به چهار ماه کشور را دچار حاشیه کردند، امروز هم شاهدیم که ادامه طرح دشمنان در خیابان و کوچه‌های شهرمان با کشف حجاب و پوشش‌های نامناسب برخی عناصر فریب خورده در حال پیاده سازی است.
برخی نمایندگان از بازبینی و در لایحه در بهارستان سخن گفته‌اند. در جبهه روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری نیز کار به طرح ادعای عدم مطالعه لایحه از سوی رئیس دستگاه قضا و انتقاد شدیداللحن از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشیده شده است. فراتر از تمامی این واکنش‌ها، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نه تنها در قامت منتقد ظاهر شده، بلکه خود نیز مدعی طرح لایحه‌ای مجزا و ارسال آن به پارلمان شده است
مشکل قانون‌نویسی در ایران این است که فاقد فلسفه حقوق و فلسفه جزایی است. نه می‌تواند فلسفه دینی را حاکم کند و نه اجرای این فلسفه عملی است و نه حاضر است که فلسفه اجتماعی حقوق را بپذیرد، لذا با این لوایح دعوا‌ها و اختلافات تمام نخواهد شد که بیشتر می‌شود. از ما گفتن بود. خود دانید.
مشکل قانون‌نویسی در ایران این است که فاقد فلسفه حقوق و فلسفه جزایی است. نه می‌تواند فلسفه دینی را حاکم کند و نه اجرای این فلسفه عملی است و نه حاضر است که فلسفه اجتماعی حقوق را بپذیرد، لذا با این لوایح دعوا‌ها و اختلافات تمام نخواهد شد که بیشتر می‌شود. از ما گفتن بود. خود دانید.
رئیس کمیته حج و زیارت در مدینه منوره، با اشاره به افزایش تعداد حجاج در مناسک حج امسال بر ضرورت آمادگی تمام بخش‌های خدمات رسانی در این شهر برای استقبال از مهمانان خانه خدا تاکید کرد.
معاونت اجتماعی فراجا این پیام را برای تمامی افراد دارای خط فعال تلفن همراه ارسال کرده است تا بار دیگر یک قانون را یادآوری کند و این پیام ربطی به بی‌حجاب بودن یا با حجاب بودن افراد ندارد.
سردار حمیدی گفت: تمامی سامانه‌هایی که در سطح شهر کار می‌کنند، بهره‌برداری‌های چند منظوره دارند و هر اطلاعاتی را در خود ذخیره می‌کنند.
اصفهان- استانداری اصفهان با صدور بیانیه‌ای درباره موضوع عفاف و حجاب، بر لزوم رعایت پوشش و حجاب اسلامی در تمامی معابر، اماکن عمومی و دولتی و واحدهای صنفی و آموزشی استان تاکید کرد.
مشهد ـ فرمانده جبهه مقاومت عراق گفت: حاج قاسم به تمام معنا مرد میدان بود و در این میدان شجاعانه و بدون هیچ ترس و واهمه‌ای در برابر دشمنان ایستاد.
اولین کتاب سرگرمی چندرسانه‌ای حوزه کودک با عنوان «پویش سلام حاج قاسم» با محوریت موضوعی شخصیت حاج قاسم سلیمانی، ویژه تمامی کودکان کشور منتشر شد
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه در بحث بی حجابی در مترو پیش از هر چیز به کار فرهنگی نیاز داریم، گفت: رعایت حجاب برای تمامی پرسنل مترو و کسانی که در ایستگاه‌های داخلی مترو در حال هر نوع فعالیت اعم از دستفروشی هستند لازم و ضروری است.
متولد شهر تفت بود و نامش «ابراهیم حلاج یزدی» بود و بعد‌ها به «یزدی بزرگ» مشهور شد و ماجرایش این بود: «در بیست سالگی موفق شد تمامی پهلوانان یزد را مغلوب کند و آوازه قدرت و هیکل ورزیده و مهارتش در کشتی به تهران رسید و به دستور وزیر دربار ناصرالدین شاه به تهران آورده شد.
پیراهنی که دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هنگام زدن دو گل معروف به انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ بر تن کرد، پنج ماه پس از فروش آن در حراجی به ارزش ۹.۳ میلیون دلار، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشته خواهد شد. طبق اعلام خانه حراج ساتبی، این پیراهن که بدون فاش کردن هویت خریدار، تمامی رکورد‌های فروش کلکسیون‌های ورزشی را شکست، به موزه ورزش قطر قرض داده می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، مردم استان تهران در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه در شهر تهران راهپیمایی خواهند کرد و این مراسم از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار و در تمامی شهرستان‌های استان تهران نیز صورت می ‌گیرد.
ماجرا مهسا امینی برگ برنده‌ای برای نظام نیست / در تمامی سه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در باب حجاب و عفاف، بندی بر مبنای تشکیل گشت ارشاد، سوار کردن زنان در ماشین و بردن آن‌ها برای ارشاد و اصلاح اخلاقی وجود ندارد / حتی مصوبه ۴۲۷ شواری فرهنگ عمومی نیز تنها به ذکر وظیفه «تذکر» برای افراد بدحجاب اشاره کرده / ضروریست دولت در ماجرای مهسا امینی از مردم عذرخواهی کند / مدیریت جامعه با باید و نباید‌های ایدئولوژیک بر خلاف هنجار‌های مقبول مردم به فقدان رابطه دیالکتیک میان قدرت رسمی و قدرت عمومی منتهی می‌شود / مسئولین حق ندارند به نام امام خمینی (ره) زمان پریشی کنونی خود را توجبه کنند / اگر حوزه، شریعت و مبانی فقهی ما به روز نشود، حکم‌های خارجی بر جامعه غالب می‌شود / در قانون و دین ما انسان جایگاه و کرامتی بسیار بالا داشته و دارد؛ نباید در یک حکومت دینی چنین اتفاقی رخ بدهد
شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، بر خود لازم می‌داند تا در تمامی بخش‌ها حجاب اسلامی و عفت عمومی به طور کامل رعایت و پیاده‌سازی شود و در این باب همواره آمر به معروف و ناهی منکر می‌باشد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ