نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در بدو ورود به مدینه منوره خدمات ارائه شده به زائران ایرانی را روبه رشد و سازنده توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطبه های عبادی، سیاسی حجت الاسلام ابوترابی فرد در نماز جمعه تهران آغاز شد.
جمعی از زائران نخبه و فرهیخته کشورهای مختلف با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب دیدار و گفت و گو کردند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از مدیران کاروان ها و مجموعه ها خواست در برابر زائران تواضع داشته باشند تا از نردبان شرافت و بزرگواری صعود کنند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تاکید بر این که زائران باید حج خود را با اخلاص انجام دهند، از «شیطان» و «هوای نفس» به عنوان دزدان از بین بردن آثار وجودی حج زائران نام برد.
شامگاه جمعه حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده سابق مردم قم در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم در مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین قم در سن ۸۳ سالگی به رحمت ایزدی پیوست.
وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی با حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی در سرزمین وحی قرار گرفت.
گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس قوه قضائیه با مردم بعد از خبر ۲۱ سیما از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جمع «یاوران حجاج» با اشاره به مسئولیت پذیری آنها در قبال زائران ضیوف الرحمان گفت: این گروه از صفات پیامبر گرامی اسلام الگو گرفته اند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جمع «یاوران حجاج» در مکه گفت: خدمت به زائران بیت الله الحرام نزد خدای بزرگ اجر و ثوابی مضاعف خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب پس از محرم شدن در مسجدشجره بامداد امروز شنبه وارد مکه مکرمه شد و با حضور در مسجدالحرام اعمال عمره تمتع را به جا آورد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو تلفنی با حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، در خصوص آخرین وضعیت حجاج ایرانی بیت الله الحرام کسب اطلاع کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو تلفنی با حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، در خصوص آخرین وضعیت حجاج ایرانی بیت الله الحرام کسب اطلاع کرد.
حجت الاسلام والمسلمین نواب با بیان اینکه امسال همه آستانه تحمل خود را بالا ببرند، گفت: از برآیند تمام برنامه ها ، عملکردها و رفتارها باید حقیقت وحدت را استنباط کرد.
خطبه‌های حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در نماز جمعه امروز تهران که در دانشگاه تهران در حال برگزاری است آغاز شد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی در گذشت پدر شهیدان دقیقی را تسلیت گفت.
با حکم رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان شد.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور از سفر رئیس جمهور به سوریه خبر داد و گفت: در سفر رئیسی به سوریه، جشن پیروزی مقاومت برگزار می شود.
رئیس قوه قضائیه با حضور در جمع مردم تهران در راهپیمایی روز قدس حضور یافت.
رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی در چهل و سومین راهپیمایی روز جهانی قدس ‌حضور یافت.
مراسم بزرگداشت مرحومه «بتول فیروزان»، نویسنده، مترجم و فرزند «مهدی فیروزان» و «حورا صدر» و نوه «امام موسی صدر» بعد از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت‌اللّه سید مرتضی مستجاب الدعواتی، حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، آیت الله محقق داماد، اسحاق جهانگیری، علی لاریجانی، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه ای، محمد نهاوندیان، محسن اسماعیلی، علی جنتی، سید محمد صدر، علی مطهری، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی ابطحی، بیژن زنگنه، بهروز شعیبی، هادی خانیکی، محمود واعظی، سید عباس صالحی، حداد عادل، سید محمد بهشتی شیرازی، مصطفی معین، مهدی چمران، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، علیرضا غزوه، یونس شکرخواه، سیدعباس موسوی، حمیدرضا آصفی، علی‌اکبر صالحی، محمد هاشمی رفسنجانی، کمال خرازی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب، هادی خانیکی، محمدرضا خاتمی، علی خاتمی، سید رضا صالحی امیری، محمدرضا تابش و ... در مسجد نور تهران برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در مورد توافق اخیر ایران و عربستان گفت: هم برای عربستان خوب است چون وقتی که این دو کشور با هم نزدیک باشند، از جهاتی خیال عربستان جمع می‌شود که در آینده مشکلی از ناحیه ایران برای او پیش نخواهد آمد، کما اینکه از اول ایران با هیچ کشوری ستیز نداشته، همیشه به ایران حمله شده و ایران مدافع حقوق خود بوده است، نه اینکه ایران آغازگر حمله و جنگ و ستیز باشد. بنابراین برای عربستان که اطمینان پیدا می‌کند خوب است.
خطبه‌های حجت الاسلام حاج علی اکبری در نماز جمعه تهران از دقایقی پیش آغاز شد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در مسیر پرواز به آمریکا گفت: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
خطبه‌های نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ