دفتر غلامعلی حدادعادل به انتشار تصویری از وی با سیدمحمد خاتمی در مراسم سالگرد مرحوم سیدمحمود دعایی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، اعلام کرد که کشورهای مسلمان در سراسر جهان باید به جای صدور بیانیه، کشور سوئد را تحریم سیاسی و اقتصادی کنند.
با وجود بیانیه دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص جزئیات گفتگوی تلفنی میان وی و رئیس جمهور آمریکایی، یک رسانه آمریکایی، این گفتگو را در سطح «دعوت» ندانست.
بر اساس بیانیه دفتر نخست‌وزیر انگلیس، رئیس‌‎جمهور ترکیه و «ریشی سوناک» در دیدار امروز «بر عزم مشترک دوکشور برای اطمینان از دستیابی به ظرفیت کامل روابط لندن و آنکارا» تأکید کردند.
ساعتی پس از انتشار بیانیه دفتر میرسلیم، محسن پیرهادی در کانال تلگرام خود به میرسلیم تاخت و نوشت: «احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید.»
ساعتی پس از انتشار بیانیهدفتر میرسلیم، محسن پیرهادی در کانال تلگرام خود به میرسلیم تاخت و نوشت: «احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید.»
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: بیانیه دفتر لاریجانی نفی احتمال ائتلاف او با روحانی و استفاده اصلاح طلبان از آن را مطرح می کند و نشان می دهد، او همچنان از انتخابات 1400 ناراضی است.
دفتر دبیرکل سازمان ملل امروز در بیانیه ای اعلام کرد: توافق غلات تمدید شده است؛ اما ۶۰ یا ۱۲۰ روزه بودن مدت آن هنوز مشخص نیست.
دفتر ریاست جمهوری فنلاند در بیانیه ای موضوع ارسال جنگنده به اوکراین از سوی این کشور را تکذیب کرد.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد.
دفتر اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد، به دلایل جسمانی و ابتلای سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به آنفلوآنزا سخنرانی که قرار بود عصر جمعه باشد، لغو شد.
در بیانیه امام‌جمعه اهل سنت زاهدان آمده است: برخی افراد نفوذی برای تحت‌الشعاع قرار دادن سخنان شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید به اقداماتی ساختارشکنانه روی آورده‌اند.
دفتر ترودو در بیانیه خود آورده است که کمک‌های نظامی شامل تجهیزات ارتباطی، سوخت و تجهیزات پزشکی خواهد بود. اوتاوا از زمان شروع جنگ روسیه و اوکراین متعهد شده است در سال جاری حدود ۳.۴ میلیارد دلار به کی‌یف کمک کند.
دفتر ریاست جمهوری روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: پوتین در گفتگوی تلفنی امروز با اردوغان گفت که کی یف با حمایت غرب از کریدور غلات برای حمله به سواستوپل استفاده کرد.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم و هدف از آن را تلاش مذبوحانه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای لطمه به امنیت و ثبات ایران توصیف کرد.
بر اساس بیانیه صادره از سوی دفتر نخست وزیر انگلیس، مراسم تحلیف «ریشی سوناک» نخست وزیر جدید این کشور، عصر فردا سه شنبه به وقت محلی برگزار می شود.
بر اساس بیانیه صادره از سوی دفتر نخست وزیر انگلیس، مراسم تحلیف «ریشی سوناک» نخست وزیر جدید این کشور، عصر سه شنبه برگزار می شود.
دفتر رسانه ای ریاست جمهوری لبنان با صدور بیانیه ای هرگونه امتیازدهی در موضوع ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی را رد کرد.
دفتر تحکیم وحدت با انتشار بیانیه دیگری ضمن محکوم‌سازی آشوب‌ها و ناامنی‌های اخیر، بر شناسایی هرچه سریعتر عناصر برون‌مرزی در اغتشاشات مذکور تاکید کرد.
دفتر ریاست جمهور مصر در بیانیه ای اعلام کرد که السیسی در سفری دو روزه قاهره را به سمت دوحه ترک کرد.
دفتر ریاست جمهوری کره‌ جنوبی در بیانیه ای از سفر هفته آینده «یون سوک یول» به انگلیس، آمریکا و کانادا خبر داد.
دفتر سازمان ملل متحد در ژنو در بیانیه ای از انتصاب «فولکر ترک» به جانشینی «میشل باشله» در تصدی کمیسر عالی حقوق بشر این نهاد خبر داد.
قم- دفتر آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه ای اعلام کرد: مشاور یکی از وزرا که با وی برخورد شده از فرزندان یا نوادگان مرجعیّت معظم نیست و ارتباط کاری با این بیت و دفتر نداشته و ندارد.
دفتر رسانه ای اسرای فلسطینی امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دادگاه بررسی آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی اعتصاب غذا کننده، فردا سه شنبه برگزار خواهد شد.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم و بر حق ملت و مقاومت فلسطین در پاسخ به این تجاوز تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ