معاون باشگاه پرسپولیس از حرکت هواداران تیم فوتبال استقلال انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا خالد آبادی در بازی شش بر یک هوادار-استقلال از روی نیمکت کار را دنبال می‌کرد.
علیرضا حقیقی در نیمه اول بازی دوستانه استقلال و هوادار در چارچوب دروازه تیم جدیدش قرار گرفت.
مدافع جدید استقلال می گوید که تمام تلاشش را به کار می گیرد تا سال خوبی داشته و دل هواداران را شاد کند.
خرید جدید استقلال می گوید کاری به این مسئله ندارد که جایگزین قایدی شده است یا محبی و تمرکزش روی کار خودش است.
رئیس اطلاع رسانی تهران بزرگ: در پی انتشار فیلم حمله یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به هواداران تیم استقلال در حاشیه تمرین این تیم، رسیدگی در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات تهران قرار گرفت.
رضا میرزایی، هافبک مصدوم استقلال، در حالی که از داوری دربی به شدت عصبانی بود از عملکرد هم تیمی هایش در برابر انتقاد هواداران دفاع کرد.
مهدی عبدی، مدافع هوادار می‌گوید فصل سختی داشته اما سعی می‌کند از اتفاقاتی که افتاده درس بگیرد.
هواداران استقلال با وجود صحبت‌های حجت کریمی اما نگران آینده مهدی قایدی و محمد محبی در تیم خود هستند.
از نظر من هر دو پنالتی که برای هوادار گرفتند درست نبود. این که عنوان شده داوری خارجی آورده شود توهین و بی احترامی به داوران ایرانی است. استقلالی ها می خواهند تیم داوری را تحت فشار قرار دهند. این را هم خودشان می دانند که دارند چکار می کنند
بازیکن سابق در ادامه تاکید کرد: استقلال باید در جام حذفی جبران و با کسب قهرمانی در جام حذفی دل هواداران را شاد کند و این جام را به دست آورد. اگر استقلالی‌ها مثل بازی با تراکتور در جام حذفی به میدان بروند کسب قهرمانی جام حذفی برای آنها کار سختی نیست.
مربی هوادار می گوید کار سختی بعد از برگرداندن تیم از شکست سنگین مقابل استقلال داشتند.
استقلال بعد از مصاف پر گل با هوادار 3 مسابقه برگزار کرد که حاصل آن یک شکست، یک پیروزی و یک تساوی بود. با 2 گل خورده و 2 گل زده.
تیم ملوان بندرانزلی با وجود اینکه در این فصل در رده دوازدهم جدول حضور دارد توانست مقابل تیم قدرتمند سپاهان در نقش جهان دست به کار بزرگی بزند و با گرفتن یک تساوی از اصفهان دست پر برگردد.
به فتح الله زاده گفتم کار شما رؤسا مهم نیست. اما هواداران نازنین استقلال را اذیت نکنید.خیلی امیدوار به حل نبود. علی پروین هم از آنجا ردشد، چاق سلامتی سردی با فتح الله زاده کرد.
مدافع باتجربه استقلال در حضور فیکس خود یک نمایش درخشان را برای باز کردن گره جدال با هوادار به جا گذاشت.
خبرنگاری از سرمربی هوادار پرسید که آیا منظورش از تحقیر، پنالتی زدن سید حسین حسینی دروازه بان استقلال است؟ که الهامی پاسخ داد: این کار تحقیر کردن تیم حریف است. من هم می توانستم… من کسی هستم که سال گذشته استقلال را حذف کردم و قهرمان شدم.
ریکاردو ساپینتو برای انتخاب نفرات خط هافبک تیمش مقابل هوادار کار سختی خواهد داشت.
استراماچونی هر از گاهی با انتشار پستی برای هوادارانش در ایران، علاقه اش به استقلال را به رخ می‌کشد اما حالا در آستانه محروم کردن این باشگاه ایرانی است. غرامتی که فقط با چهار ماه کار در ایران نصیبش شده و او بخاطر یک تاخیر دوماهه در حقوقش، کل مبلغ قرارداد دوساله بعلاوه سود پولش را می‌خواهد.
خسرو که روی خط برنامه فوتبال برتر آمده بود، در واکنش به فحاشی هواداران تیمشان علیه سعید الهویی با استدلالی عجیب این پرسش را مطرح کرد که چرا هواداران علیه آقای قلعه‌نویی، سرآسیایی یا دیگر اعضای کادر گل‌گهر شعار ندادند و لابد چیزی بوده که هواداران استقلال این کار را کردند!
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کار در این تیم برای او چالش بزرگی است، گفت: من در تیمی کار می‌کنم که ۳۵ میلیون نفر هوادار دارد و محبوبترین باشگاه آسیا است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کار در این تیم برای او چالش بزرگی است، گفت: من در تیمی کار می‌کنم که ۳۵ میلیون نفر هوادار دارد و محبوبترین باشگاه آسیا است.
هافبک هوادار می‌گوید استقلال کار بسیار سختی مقابل تیم‌شان پیش رو خواهد داشت‌.
لج بازی کاری است که شبکه سوم سیما و برنامه فوتبال برتر انجام می‌دهند و متاسفانه علاوه بر تضییع حقوق فوتبال، به هواداران هم با نوع پخش مسابقه توهین می‌کنند.
بالاخره آرزوی هوادران فوتبال به واقعیت پیوست و بعد از فروش سهام دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس ، گشایش نماد استقلال بعد از توقف در دستور کار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ