اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
خرید جدید پرسپولیس بلافاصله بعداز امضای قرارداد دو ساله با قرمزها، سر تمرین حاضر شد و آماده سازی خود برای ادامه فصل را استارت زد
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
برزویه سال ۱۳۷۵ برنده دیپلم و سیمرغ بلورین بهترین عکاس فیلم برای عکاسی فیلم «سفر به چزابه» ساخته رسول ملاقلی پور شد. وی با عکاسی بیش از ۱۰ مجموعه تلویزیونی، ۳۵ فیلم سینمایی بلند و کوتاه و بیش از ۲۰۰ تئاتر داخلی یکی از فعال‌ترین عکاسان هنری ایران محسوب می‌شود.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دشمن منصرف نشده و پیش بینی‌ها نشان می دهد اگر نتوانند در سالگرد اغتشاشات گذشته کاری کنند به طور کامل شکست می خورند، آن ها اعلام کرده اند دانشگاه اولین جایی است که باید اغتشاشات جدید راه اندازی شود.
بن افلک بازیگر ۵۰ ساله و جنیفر لوپز ستاره ۵۳ ساله یکشنبه شب برای شامِ عاشقانه بیرون رفتند تا اولین سالگرد ازدواج خود را جشن بگیرند.
مجموعه تصاویری از دکتر مصطفی چمران، وزیر دفاع وقت به همراه مرحوم مهدی بازرگان رئیس دولت موقت و مرحوم عباس شیبانی و علی اکبر معین فر، نمایندگان وقت مجلس، در ستاد مشترک ارتش به مناسبت سالگرد شهادت تیمسار قرنی و همچنین تصاویری از حضور وی در جبهه‌های جنوب و نیسان که برای اولین بار از آرشیو عکس ایرنا منتشر می‌شود.
سازمان الحشدالشعبی عراق در نهمین سالگرد تأسیس خود از یک پهپاد تهاجمی به‌نام «M-۶» رونمایی کرد. این پهپاد برای اولین بار در زمره تجهیزات نظامی الحشدالشعبی در راستای حفظ و تأمین امنیت عراق در آمده است.
مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ در موسسه اطلاعات برگزار شد.
مراسم اولین سالگرد درگذشت مرحوم دعایی اواسط هفته آینده برگزار خواهد شد.
اولین هدف من در هر تیمی نه قهرمانی جام حذفی است و نه رتبه بالا در لیگ، بلکه به دنبال این هستم تیمم فوتبالی بازی کند که مردم به آن احترام بگذارند.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در اولین سالگرد جنگ در این کشور در حالی که درباره خانواده اش صحبت می‌کرد، ناگهان بغض کرد و تلاش کرد که اشک هایش جاری نشود. او گفت: من همسرم را با تمام وجودم دوست دارم. فرزندانم برای من مهم‌ترین افراد هستند. من زیاد آن‌ها را نمی‌بینم. من به همسرم بسیار افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم هر کاری از دستش بر می‌آید انجام می‌دهد
برج ایفل، نماد مشهور پاریس، پایتخت فرانسه، به مناسبت اولین سالگرد جنگ روسیه و اوکراین با رنگ پرچم اوکراین روشن شد.
طرح صلح چین همزمان با اولین سالگرد جنگ اوکراین منتشر شده و قرار است شی جین‌پینگ رییس جمهوری چین امروز «سخنرانی صلح» ایراد کند.
لنین از ۱۹۱۷ تا ۱۹۲۴ رهبری جمهوری شوروی روسیه را بر عهده داشت و از سال ۱۹۲۲ تا ۱۹۲۴ اولین رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی بود.
امسال اولین سالی است که سالگرد حاج قاسم پس از کرونا برگزار می‌شود، بنابراین هم جمعیت زائران خیره‌کننده است، هم برنامه‌ریزی‌ها در خور این جمعیت نیست. مجله مهر این اجتماع نورانی را روایت میکند
همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، از دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با تصاویر شهدا چهار دهه اخیر و شعار «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» رونمایی شد. این دیوارنگاره با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع بزرگترین دیوارنگاره ایران محسوب می‌شود. تصاویر شهیدان صیاد شیرازی، چمران، آوینی، احمدی روشن، طهرانی‌مقدم، کاظمی آشتیانی، عجمیان و... از شهدای اتفاقات اخیر با پرچم‌داری شهید سلیمانی بر روی اولین طرح بزرگترین سازه تبلیغی ایران نقش بسته است./ منبع: خبرگزاری دانشجو
جهاد اسلامی در اولین سالگرد عملیات تونل آزادی تاکید کرد که فداکاری‌های اسرای فلسطینی بیانگر حالتی از رویارویی پیشرفته در مقابل دشمن صهیونیستی است و این فداکاری‌ها هرگز به هدر نخواهد رفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت اولین سالگرد ارتحال سرلشکر سید حسن فیروزآبادی پیام تسلیتی را منتشر کرد.
بنر‌های جشن پیروزی روز چهارشنبه در کابل به اهتزاز درآمدند. صد‌ها پرچم سفید طالبان بر روی تیر چراغ‌ها و ساختمان‌های دولتی برافراشته شدند. اواخر روز سه شنبه، آسمان کابل با آتش بازی و تیراندازی جنگجویان طالبان روشن شد.
طالبان با برگزاری مراسم جشن اولین سالگرد خروج اشغالگران غربی به سرکردگی تروریست های آمریکایی از افغانستان، فردا را در این کشور تعطیل عمومی اعلام کرد.
جنگجویان خوشحال طالبان در خارج از سفارت سابق آمریکا در کابل اولین سالگرد به قدرت رسیدن جنبش را جشن گرفتند را جشن می‌گیرند، در حالی که این رژیم حقوق زنان را زیر پا گذاشته و ملت به سمت فقر و بدبختی حرکت می‌کنند.
میشاییل بالاک، اسطوره فوتبال آلمان، پیامی احساسی را به یاد پسرش در اولین سالگرد فوت او منتشر کرد.
برگزاری مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر حضرت امام با رعایت محدودیت جمعیت شرکت کننده مواجه است و از پیروان حضرت امام در سراسر کشور عذرخواهی کرد و در عین حال خاطرنشان شده که ستادهای استانی در شهرهای مختلف نیز این مراسم را برگزار خواهند کرد. سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از دو سال وقفه (بواسطه فراگیری ویروس کرونا) امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ