مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) با سخنرانی آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب و با حضور حسن روحانی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان سیروس پورموسوی تست‌های پزشکی لازم برای حضور در لیگ را پشت سر گذاشتند.
جماران عکسی از مهدی هاشمی را در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دفتر رییس دولت اعتدال منتشر کرد. مهدی هاشمی که به تازگی دوره محکومیتش تمام و از زندان آزاد شده است، در مراسم‌های رسمی و غیررسمی که از سوی اصلاح‌طلبان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. تصویر زیر از آخرین حضور او در مراسم عزاداری امام حسین در دفتر حسن روحانی است:
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای شرکت در تست‌های پزشکی پیش فصل در ایفمارک حاضر شدند.
مراسم تشییع پیکر آیت الله حسن صانعی با حضور سید حسن خمینی، محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات برگزار شد.
بازیکنان استقلال برای حضور در تست های پزشکی پیش فصل، راهی ایفمارک شدند.
شش سال پیش در چنین روزی حسن روحانی رییس جمهور وقت جمهوری اسلامی ایران در اجلاس مشترک سازمان همکاری شانگ‌های و گروه بریکس در روسیه شرکت کرد و دیدار‌هایی با رؤسای‌جمهور روسیه، افغانستان و بلاروس و نخست‌وزیر هند داشت.
آیین‌های نخستین شب قدر همزمان با ضربت خوردن مولای متقیان امام علی (ع)، با حضور سید حسن خمینی و رئیس قوه قضائیه در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد. تصویری از حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در مراسم نخستین شب قدر را مشاهده کنید.
سامان فلاح مدافع پیکان با حضور در رختکن تیم قبل از دیدار با هوادار با هم‌تیمی هایش دیدار کرد.
حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا در ضیافت افطاری سفیر عربستان در این کشور شرکت کرد و در حاشیه این مراسم با یکدیگر درباره توسعه روابط تهران - ریاض بحث و تبادل نظر کردند.
سرمربی جدید تیم ملی نیز مانند بازیکنانی که به اردو دعوت کرده، ساعتی پیش وارد هتل المپیک شد.
تمرین امروز استقلال با حضور مدیرعامل این باشگاه برگزار شد.
حضور زاکانی و معاون شهردار تهران در محل حادثه حریق گسترده در ساختمان اداری_تجاری ۱۵۳ واقع در خیابان بهار حاضر شد.
حضور زاکانی و معاون شهردار تهران در محل حادثه حریق گسترده در ساختمان اداری_تجاری ۱۵۳ واقع در خیابان بهار حاضر شد.
لئاندرو پریرا، مهاجم جدید پرسپولیس کنار مدیرعامل این باشگاه بازی تیمش را از نزدیک تماشا کرد.
حسن یزدانی این روزها خود را آماده حضور در تورنمنت بین المللی کرواسی می کند؛ جایی که خبری از دیوید تیلور نیست.
منصور برزگر چند روز بعد از مصاحبه انتقادی از علیرضا دبیر در خانه کشتی و در جمع ملی پوشان حاضر شد.
سجاد شهباززاده و عارف غلامی که دچار مصدومیت شده اند، نظاره گر تمرین امروز استقلال بودند.
در روزهایی که لیگ برتر نیز از حضور هواداران محروم بود، یکی از اتفاقات جالب در لیگ‌ آزادگان همراهی بانوان در استادیوم‌ها در حمایت از تیم محبوب‌شان است.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در چارچوب سفر رسمی خود به نیویورک جهت حضور در هفتاد هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در پارک مرکزی نیویورک مدتی پیاده‌روی کرد. حسن مراد مرجان، سفیر ترکیه در واشنگتن و فریدون سینیرلی‌اوغلو، نماینده دائمی ترکیه در سازمان ملل متحد در این پیاده‌روی اردوغان را همراهی کردند. رئیس‌جمهور ترکیه هنگام پیاده‌روی مورد استقبال افراد حاضر در پارک قرار گرفته و با آن‌ها صحبت کرده و عکس گرفت.
حسن یزدانی به من کمک کرده تا کشتی گیر بهتری باشم. همسرم دقیقا بعد از فینال چند عکس از من و حسن یزدانی برایم فرستاد. باید بگویم من به خاطر حضور حسن شکرگزار و سپاسگزارم.
مهدی حسن ابراهیمی با حضور در ایران سراغ علی دایی رفته و با توجه به رفاقت دیرینه‌ای که با اسطوره فوتبال ایران دارد، توپ رسمی مسابقات جام جهانی را به وی اهدا کرد.
سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات دولت صبح امروز سه‌شنبه (یکم شهریور) به مناسبت آغاز هفته دولت، با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و با قرائت قرآن و فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. در این مراسم، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم امام خمینی(ره) نیز حضور داشت.
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عصر امروز (پنجشنبه) در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده واقع در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
حسن خان‌محمدی، پیشکسوت پرسپولیس با حضور در ورزشگاه کاظمی پیراهن شماره ۲۳ این تیم را هدیه گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ