رهبر ملی ترکمنستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ را مشاهده می‌کنید.
دوم مردادماه اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به همراه کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال در حسینیه امام خمینی (ره)پیراهن تیم ملی را به رهبرانقلاب اهدا شد.
اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با حضور در حسینیه امام خمینی پیراهن تیم ملی را به رهبر انقلاب تقدیم کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قهرمانی در جهان تقدیر کردند.
رهبر انقلاب در پیامی، از تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قهرمانی در جهان تقدیر کردند.
(ویدئو) یک ربات رهبر ارکستر ملی شد!
شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی یکشنبه 14 خرداد ماه موکب خدمت رسانی به زائران آن امام همام برپا می کند.
«قربانقلی بردی محمد اف» رهبر ملی و رییس شورای مصلحت ترکمنستان که به تهران سفر کرده است، ظهر چهارشنبه (۱۰ خرداد ۱۴۰۲) از کارخانجات گروه تولیدی مپنا بازدید کرد.
قربانقلی بردی محمداُف رهبر ملی و رئیس مجلس خلق مصلحتی تزکمنستان عصر امروز سه‌شنبه ۹ خرداد با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای اصل یکصد و هفتاد و ششم قانون اساسی با صدور حکمی علی اکبر احمدیان را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملّی منصوب کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای اصل یکصد و هفتاد و ششم قانون اساسی با صدور حکمی علی‌اکبر احمدیان را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملّی منصوب کردند.
در بسیاری از استان‌ها گندم در حال برداشت است. پس از گذشت چند روز هنوز جلسه‌ای از سوی سرپرست جهادکشاورزی با حضور اعضای شورای قیمت گذاری و نمایندگان ناظر از طرف کمیسیون کشاورزی تشکیل نشده است.
در بسیاری از استان‌ها گندم در حال برداشت است. پس از گذشت چند روز هنوز جلسه‌ای از سوی سرپرست جهادکشاورزی با حضور اعضای شورای قیمت گذاری و نمایندگان ناظر از طرف کمیسیون کشاورزی تشکیل نشده است.
منابع عراقی امروز یکشنبه از دیدار ولیعهد عربستان سعودی با رهبر جریان حکمت ملی عراق در شهر جده خبر می‌دهند.
فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی گفت: احمدآقا هیچ‌وقت مسئولیت رسمی نداشتند و برای همین نتوانستند فعالیت خودشان را تبیین کنند. این یک خلأ است و بیت امام هم نتوانستند هنوز این وظیفه را نسبت به پدرشان و احمدآقا درست انجام دهند؛ فردی که در تمام تصمیمات نظام حضور دارد ولی نمی‌توانند تبیین کنند که ایشان چگونه اثرگذاری کرده است.
رئیس مجلس با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو و تحفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر، گفت: ایشان نقشی بی‌بدیل در ترمیم اجتماعی و احیای اتحاد و همدلی ملی ایفا کردند.
در پی درگذشت همسر شهید محراب، آیت الله محمد باقر حکیم، رهبر جریان حکمت ملی پیام تسلیتی صادر کرد.
رهبر انقلاب فرمودند: اسم جام جهانی را آوردیم، دیروز بچه‌های تیم ملی ما چشم ملت ما را روشن کردند، انشاالله چشم‌شان روشن باشد.
احسان حاج صفی به عنوان رهبر تیم ملی در مصاف با ولز یکبار دیگر کیفیت خود را به نمایش گذاشت.
صفحه مجازی رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتشار کلیپی به پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل تیم ملی ولز واکنش نشان داد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه از موافقت مقام معظم رهبری با درخواست دولت مبنی بر برداشت ۱۰ درصد از منابع صندوق توسعه ملی خبر داد.
فیلمی از در حاشیه دیدار رهبر انقلاب با دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار را مشاهده می‌‎کنید.
برادرکشی پای بساط مشروب خواری!
پست اینستاگرامی سایت رهبر انقلاب در پی صعود تیم ملی والیبال ایران به جمع هشت تیم برتر لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ جهان ، از عملکرد تیم ملی با مربی ایرانی تجلیل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ