زینب اسماعیلی، زهرا پوراسماعیل و علیرضا حسین پور با قبول شکست برابر حریفان خود از دور رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان کنار رفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور دلیل حذف این بیانیه از روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی مجلس را اینگونه توصیف کرد: این بیانیه مضمون تندی داشت و محتوای آن اختلاف میان قوا را تشدید می‌کرد؛ منتشر کنندگان حتما متوجه این موضوع شده و از این جهت آن را حذف کردند.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی موضوع مربوط به برگزاری انتخابات تناسبی در تهران از طرح اصلاح قانون انتخابات حذف شد.
در دومین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در چین امروز نمایندگان کشورمان در اپه انفرادی مردان رقابت‌های خود را آغاز کردند.
رقابت‌های اسکواش قهرمانی انفرادی زنان و مردان آسیا در حالی در هنگ‌کنگ برگزار شد که نمایندگان ایران با شکست در مرحله یک شانزدهم از دور مسابقات حذف شدند.
نخستین روز از مسابقات کوراش قهرمانی آسیا به کسب ۵ مدال از سوی نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
با توجه به اظهارات رییس فراکسیون ورزش مجلس و مهدی تاج حذف استقلال از آسیا قطعی شده و 31 خرداد اعلام می‌شود.
نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان بند مربوط به پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان به هر مسجد را از لایحه بودجه ۱۴۰۲ حذف کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف بند مربوط به عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد حذف سقف افزایش حقوق ۵۵ میلیون تومانی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌ عالی و و قضات مخالفت کردند.
نمایندگان کشورمان در مسابقات سه وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
نمایندگان کشورمان در مسابقات سه وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
نمایندگان ایران از رقابت اسلحه سابر قهرمانی نوجوانان آسیا حذف شدند.
جمعی از نمایندگان مجلس در تذکری به وزیر اقتصاد بر لزوم تسریع در برنامه‌ریزی و اجرای سیاست‌های مرتبط با حذف دلار از مبادلات ارزی کشور تاکید کردند.
نمایندگان مجلس با پیشنهاد اعمال مالیات بر عیدی و کارانه اعضای هیئت علمی بالینی تمام وقت جغرافیایی و پزشکان متخصص بالینی مخالفت کردند.
بازیکنان اپه بانوان ایران از بخش انفرادی جام جهانی شمشیربازی جوانان استانبول حذف شدند.
نمایندگان ایران در گرندپری شمشیربازی قطر در اسلحه اِپه شکست خوردند و از مسابقات کنار رفتند.
شوش- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با موافقت نمایندگان طرح ساماندهی کارکنان دولت و حذف پیمانکاران نیروی انسانی هفته آینده به صحن مجلس می‌آید.
تیم ملی مکزیک برابر عربستان به برتری ۲ بر یک رسید تا یکی دیگر از نمایندگان فوتبال آسیا از دور مسابقات حذف شود.
در روز ششم روز از مسابقات بوکس قهرمانی آسیا نمایندگان اوزان 54 ،57 ، 60 و‌ 63.5 کیلوگرم با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت ها حذف شدند.
روز نخست از دوازدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با شکست و حذف همه نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
با نتایج ضعیف نمایندگان ایران در فصول اخیر لیگ قهرمانان آسیا، حداکثر دو سهمیه مستقیم در انتظار تیمهای ایرانی خواهد بود.
روز چهارم از رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان، با یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان ایران در صوفیه آغاز شد.
روز چهارم از رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان، با یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان ایران در صوفیه آغاز شد.
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: برای تجاری کردن صنعت کشاورزی راهی بجز اجرای کشاورزی قراردادی نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ