تیم ملی امید ایران در تورنمنتی دوستانه در خرداد ماه به مصاف سوریه و فلسطین خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزشگاه محل برگزاری مسابقه شمس آذر و هوادار در هفته دوم لیگ برتر اعلام شد.
دیدار دو تیم پرسپوليس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۹:۳۰ امروز و‌ در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد.
اولین مزایده سال ۱۴۰۲ توسط صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی با حضور مدیرعامل صندوق، اعضای کمیسیون مزایده، نماینده دستگاه‌های نظارتی و سازمان بازرسی برگزار شد.
لوگو و برند رسمی جام جهانی 2026 که به میزبانی امریکا، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود توسط فیفا رونمایی شد.
با اعلام رسمی باشگاه استقلال، مجمع عمومی آبی ها برای انتخاب مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره لغو شد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: به دلیل جایگاه ارزشمند و تاریخی چوگان در رشته‌های ورزشی با همکاری فدراسیون چوگان برای اولین بار لیگ چوگان در ۲۳ هفته برگزار می‌شود.
جین پوینتر گفت: اولین مراسم ازدواج در فضا احتمالاً در فضاپیمای تاریخی «نپتون» (Neptune) شرکت ما برگزار می‌شود. سفینه فضایی نپتون به عنوان قابل دسترس‌ترین، پایدارترین و ایمن‌ترین فضاپیمای بالای سیاره زمین ساخته شده است.
مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس دوره دوم متوسطه نمونه دولتی (دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای) که قرار بود در روز پنجشنبه ۸ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار شود، به دلیل همزمانی با عید سعید قربان به ساعت ۸ صبح روز جمعه ۹ تیر ماه ۱۴۰۲ تغییر یافت.
تاریخ برگزاری دربی بزرگ پایتخت میان استقلال و پرسپولیس مشخص شد و 2 تیم باید در سوم اردیبهشت به مصاف هم بروند.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تقویم آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور هر سال مرداد ماه اعلام می‌شود داوطلب ما از سال اول ما باید خود را برای ورود به دانشگاه آماده کند بنابراین یک یا دو ماه تاثیری در نتایج حاصله ایجاد نخواهد کرد.
جلسه هیات‌رییسه فدراسیون جودو با حضور رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.
پس از برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کارگری تاریخ برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری مشخص شد
اینکه چرا این تاریخ برای برگزاری جشن کریسمس انتخاب شده کاملاً مشخص نیست. چون تاریخ تولد حضرت مسیح در کتاب مقدس به طور دقیق ذکر نشده و این مسأله سال ها در میان پیروان اولیه ی دین مسیحیت مورد بحث بود.
بادو الزاکی، اسطوره فوتبال مراکش با تایید اینکه تیم کشورش نسخه‌ای تاریخی و بی‌نظیر جام جهانی 2022 را که هم اکنون در کشور قطر برگزار می شود، ارائه کرد، خاطرنشان کرد: مراکش برای اولین بار فوتبال آفریقا را در صحنه جهانی قرار داد.
تاریخ برگزاری مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد.
لالیگا امروز تاریخ و زمان ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا که در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد را اعلام کرد.
یوشیمی یاماشیتا، به عنوان اولین زنی که در یک مسابقه فوتبال در جی لیگ ژاپن قضاوت کرد نام خود را در تاریخ ثبت کرد. دیدار در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ در پایتخت توکیو برگزار شد. یاماشیتا همچنین جزو سه داور زن است که در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، که از ۲۰ نوامبر در قطر برگزار می‌شود، قضاوت خواهد کرد.
اولین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال کشور از تاریخ ۲۹ شهریور الی اول مهر در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با رویکرد پیشبرد صنعت فوتبال کشور برگزار خواهد شد.
استقلال قهرمان اولین دوره لیگ باشگاهی برگزار شده ایران بعد از انقلاب، موسوم به لیگ قدس شد. این قهرمانی کم حاشیه نداشت.
فرانس فوتبال امشب فهرست نامزدهای دریافت توپ طلای 2022 را که برای اولین در تاریخ جدیدی برگزاری می‌شود را اعلام کرد که در آن نامی از دو ستاره پاری سن ژرمن دیده نمی‌شود.
فرانس فوتبال تا دقایقی دیگر فهرست نامزدهای دریافت توپ طلای 2022 را که برای اولین در تاریخ جدیدی برگزاری می‌شود را اعلام می‌کند.
تاریخ برگزاری رقابت های المپیک پاریس تایید شد و رییس فدراسیون جهانی اعلام کرد که این رشته سهم بسزایی در موفقیت المپیک ۲۰۲۴ خواهد داشت.
قتل تاجر لاستیک با شلیک یک گلوله
تاریخ شروع لیگ برتر فوتبال و برگزاری سوپرجام

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ