شاید یکی از مهم‌ترین علت شکست رژیم غذایی، کم خونی فقر آهن باشد. تحقیقات نشان می‌دهد که کم خونی فقر آهن منجر به میل شدید به شیرینی و احساس ضعف شدید می‌گردد. این مسأله در شکست رژیم غذایی به خصوص در زنان نقش چشم‌گیری دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار، ستاره برزیلی، می‌گوید همیشه دوست داشته بازیکنی جهانی باشد و به همین دلیل راهی الهلال شده است.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: سرویس‌هایی که در این مسابقه زدیم خیلی به تیم آمریکا کمک کرد اما مهاجمان ایران در حمله فوق‌العاده ظاهر شدند.
شاید یکی از مهم‌ترین علت شکست رژیم غذایی، کم خونی فقر آهن باشد. تحقیقات نشان می‌دهد که کم خونی فقر آهن منجر به میل شدید به شیرینی و احساس ضعف شدید می‌گردد. این مسأله در شکست رژیم غذایی به خصوص در زنان نقش چشم‌گیری دارد.
کارشناس والیبال دلیل نوسان تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها به ویژه دیدار برابر لهستان را غرور بازیکنان دانست و گفت: در این دیدار زود جشن پیروزی گرفتیم.
برخی می‌گویند غرب به دلیل پیوند عمیق دولت اردوغان با نظام اقتصادی نئولیبرالیستی و توان دولتش برای بدل شدن «دیگری» هویت اروپایی، در پشت صحنه از پیروزی مجدد اردوغان حمایت می‌کنند.
روزنامه‌های مطرح عربی در صفحات نخست خود به این نکته اشاره کرده‌اند که شکست «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی در جنگ موشکی با مقاومت فلسطین به دلیل گسترش توان نظامی این گروه‌ها به وقوع پیوسته است.
مربی علی ارسلان می‌گوید این کشتی‌گیر نمی‌خواست در مسابقات قهرمانی اروپا کشتی بگیرد اما به درخواست فدراسیون صربستان در کرواسی روی تشک رفت.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان گفت: فکر می‌کنم یکی از دلایل عمده باخت ما تعداد خطاها و پنالتی‌های از دست داده خودمان بود.
دروازه‌بان باتجربه نساجی مازندران که بعد از شکست تیمش مقابل ذوب آهن عصبانی بود، طی روزهای اخیر درگیر مداوای مصدومیت است.
استقلال بعد از شکست در برابر تراکتور در هفته پایانی دور رفت، 7 بازی در لیگ برتر و جام حذفی انجام داد که حاصل آن 6 پیروزی و یک شکست بود.
مارکینیوش، کاپیتان پی اس جی، معتقد است که دلیل شکست پی اس جی عدم انسجام تیمی بود و غیبت لیونل مسی و نیمار در آن نقشی نداشت.
کارشناس فوتبال کشور معتقد است مهم‌ترین دلیل شکست سنگین تیم ملی مقابل انگلیس انتخاب استراتژی اشتباه بوده است.
موضوع مهمی در جریان دیدار اول ایران برابر انگلیس زمینه‌ساز شکست تلخ برای شاگردان کی‌روش شد.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، از عملکرد بازیکنانش برابر ژاپن اصلا راضی نیست.
کالوس کی‌روش گفته بود که دلیل در رختکن ماندن بازیکنان ایرانی بعد از شکست مقابل انگلیس نگرانی از وضعیت بیرانوند بود. با این حال روایت‌های دیگری از این ماجرا هم منتشر شده است.
ترامپ در پلتفرم تراث سوشال (Truth Social) خود نوشت: «آن‌ها دوباره در حال کار هستند. دستگاه‌های رأی‌دهی در تعداد زیادی از شعب کار نکرد و مردم مجبور شدند ساعت‌ها در صف منتظر بمانند، سپس خسته شدند... و هزاران نفر از صف‌های رای گیری خارج شدند.»
دبیرکل ناتو دلیل اصلی تداوم حمایت آمریکا از اوکراین در جنگ این کشور با روسیه و همچنین لزوم شکست مسکو در این جنگ را افشا کرد.
قائمشهر- مربی تیم فولاد خوزستان، از اتخاذ تصیم کادرفنی از مدیران باشگاه برای اعمال جریمه بازیکنان تیمش به دلیل ارائه بازی ضعیف و شکست مقابل تیم نساجی مازندران خبر داد.
بعد از شکست پرسپولیس برابر تراکتور انتقاد‌ها از مهدی ترابی افزایش یافته است.
محمود فکری به دلیل اخراج در مصاف با پارس جنوبی جم در دیدار مقابل فجرشهیدسپاسی از روی سکوها بازی تیمش را نظاره می کند.
رئیس فدراسیون کشتی معتقد است تنها راه غلیه بر رقبای آمریکایی و روس، زیرگیری ناب ایرانی است و در همین خصوص می‌توان به تاکتیک اشتباه حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور اشاره کرد.
برونو رزنده، کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل معتقد است که ایران مثل همیشه در دریافت و حمله عمل نکرد.
بر اساس تحقیقات، توده عضلانی، هر دهه بعد از ۳۰ سالگی ۳ تا ۸ درصد کاهش می‌یابد. همچنین تغییرات طبیعی در بافت چربی که با افزایش سن به‌وجود می‌آید، می‌تواند بدن را به افزایش وزن وادار کند.
مذاکرات منچستریونایتد با آدرین رابیو، هافبک یوونتوس، بی نتیجه ماند و دلیل اصلی آن هم کمیسیون بالای مادر او بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ