باقر پرهام در سن ۸۸ سالگی درگذشت. او از جمله روشنفکران تاثیرگذار در دهه‌های چهل و پنجاه شمسی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر آیین نامه‌ای دلخوش اباتری اظهار کرد: روز جمعه با احمد وحیدی وزیر کشور صحبت کردم اینکه این بخشنامه و ابلاغیه خلاف قانون بود را پذیرفتیم و لذا بند‌های ۲، ۴، ۶ و ۷ این بخشنامه حذف شد.
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس گفت: دهه نود، از نظر فکری و نظری و در عرصه علوم فکری و انسانی، دهه خوبی نبود. اگر علوم انسانی جایگاه شایسته خود در تداوم نهضت نرم‌افزاری و تولید علم پیدا کرده بود چه بسا شاهد رخداد‌هایی مثل ناآرامی‌های سال گذشته نبودیم یا مواجهه بهتری با آن می‌داشتیم.
امام باقر (ع) از امام زین العابدین (ع) روایت کرده است که آن حضرت در روز عرفه جمعی را مشاهده کرد که دست نیاز به سوی مردم دراز کرده و کمک می‌خواستند، حضرت فرمود وای بر شما، آیا از غیر خدا در این روز حاجت می‌طلبید در حالی که در این روز امید می‌رود که فضل خداوند حتی شامل بچه‌هایی شود که در شکم مادرانند.
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شب گذشته نشستی درباره حجاب و عفاف و حجاب برگزار کرده است که در آن هیچ زنی حضور ندارد.
محمد باقر نمازی یکی از ۳ زندانی دوتابعیتی که در ایران به سر می‌برد در تماس با خانواده خود از ازادی قریب الوقوع خود در طی روز‌های آینده خبر داد.
تیم شطرنج لینتس با حضور درخشان پرهام مقصودلو برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه به عنوان قهرمانی بوندسلیگای اتریش دست یافت.
تیم شطرنج لینتس با حضور درخشان پرهام مقصودلو برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه به عنوان قهرمانی بوندسلیگای اتریش دست یافت.
امام باقر (ع) فرمود: «هر کس سوره «قدر» را با صداى بلند بخواند، مثل کسى خواهد بود که شمشیر به دوش گرفته و در راه خداوند جهاد مى‌کند و هر کس آن را پنهان و آهسته بخواند، مانند کسى است که در راه خدا، به خون خود غلتیده است.»
ابیای اوراسیایی پرهای سفیدی ندارد و فقط نوک دمش سفید است که باور محققان وسیله‌ای برای برقرار ارتباط در محیط کم نور جنگل‌ها است.
داریوش باقر جوان  گفت: به زودی سامانه لیست انتظار را در مسیرهای پرتقاضا به بهره برداری خواهد رسید.
دو سال از دلخوری فیروزجا از برگزارکنندگان رقابت های معتبر تاتا استیل می گذرد و حالا قرار است پرهام مقصودلو برای اولین بار در این رقابت ها دست به مهره شود.
دوشنبه شب رئیس مجلس در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم انتقاداتی را نسبت به عملکرد اقتصادی دولت مطرح کرد که می‌توان آن را نخستین انتقادات صریح محمد‌باقر قالیباف از دولت سیزدهم تفسیر کرد.
باقر زاده گفت: جنس سوالات دانش‌آموزان عمیق‌تر شده و با گذشته متفاوت است و در بسیاری از موضوعات، سوالات خاصی را مطرح می‌کنند که ارائه پاسخ به آن‎ها با ظرافت‌ها و حساسیت‌هایی همراه است. امیدواریم روحانیون همراه با پاسخگویی به سوالات دانش‌آموزان در مدارس، به معلمان و مدیران به عنوان یاوران تربیتی مساعدت کنند و سعی در تقویت آن‌ها داشته باشند.
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا مدعی شد: از آغاز مذاکرات گفته‌ایم نمی‌توانیم رفتار رئیس‌جمهور بعدی را کنترل کنیم، اگر ایران روی آن اصرار دارد، گفتگو فایده ندارد / یک توافق روی میز بود که همه شرکت‌کنندگان دیگر با آن موافق بودند، اما هر بار ایران تقاضای غیرواقعی یا بی‌ربط مطرح کرده / چیزی برای آزادی گذشته از موعد باقر نمازی مبادله نشد
بلینکن در بیانیه‌ای مطرح کرد: باقر نمازی پس از ترک ایران به مقصد مسقط، در حال حاضر در ابوظبی است، با خانواده‌اش دیدار کرده و به زودی خدمات ضروری درمانی و پزشکی دریافت می‌کند.
وزیر خارجه عمان از حسن اعتماد و همچنین اقدام انسانی ایران در تحویل باقر نمازی به مسقط، تشکر و قدردانی کرد.
وزیر امور خارجه عمان: کشورش همواره از مواضع حکیمانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و مجامع بین المللی حمایت کرده است.
سخنگوی سازمان ملل ادامه داد در بیانیه ما به مناسبت آزادی باقر نمازی، دبیر کل قدردانی خود را از آزادی همکار سابق ما اعلام کرد.
با تأیید مقام معظم رهبری و با حکم آیت الله آملی لاریجانی، محمدباقر ذوالقدر به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره نهم منصوب شد.
کاظم غریب آبادی در خصوص باقر و سیامک نمازی گفت: باقری نمازی بخاطر مسائل پزشکی و درمانی نزدیک به چهار سال است که خارج از زندان و در منزل خود در تهران به سر می‌برد.
ایران به سیامک نمازی، بازرگان ایرانی آمریکایی زندانی یک هفته مرخصی قابل تمدید داد.محمد باقر نمازی، پدر سیامک و از دولتمردان پیش از انقلاب هم اجازه خروج از ایران برای درمان را دریافت کرده است.
ایستگاه‌های متروی شاهد-باقرشهر و خط فرودگاه امام خمینی (ره) همزمان با مراسم رژه نیروهای مسلح پذیرش مسافر ندارند.
مراسم تجلیل و تکریم مقام پروفسور باقر ساروخانی به عنوان «پدر جامعه‌شناسی ارتباطات در ایران»، با بیش از نیم قرن آموزش و پرورش دانشوران فراوان در عالی‌ترین سطوح علمی دانشگاهی و تألیف و نگارش افزون بر یکصد کتاب و مقالۀ ارزشمند و ماندگار دوشنبه شب هفتم شهریور ۱۴۰۱ به همت نهاد‌های علمی، دانشگاهی و فرهنگی قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور دکتر علی‌اکبر صالحی و جمعی دیگر از اساتید و نخبگان برگزار شد.
معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت والده دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ