عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: به یغما رفتن فرش‌های سعدآباد که ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش داشت، نمونه‌ای از مدیریت دولت قبل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای آنکه بتوانید درک کنید که عمق واقعی چاه ابرژرف کولا چقدر است، باید ارتفاع دو کوه اورست و فوجی یاما را برروی یکدیگر تصور کنید. این چاله حتی عمیق‌تر از عمیق‌ترین نقطه اقیانوس، یعنی گودال ماریانا است که عمق آن ۱۱۰۳۴ پائین‌تر از سطح دریاست.
منابع سعودی از حمله‌ای خبر داد که به ساختمان وابسته فرهنگی این کشور در کشور جنگ زده سودان شده است.
منابع سعودی از حمله‌ای خبر داد که به ساختمان وابسته فرهنگی این کشور در کشور جنگ زده سودان شده است.
ارتش آمریکا در مقر «یوما پروینگ گراند» واقع در ایالت آریزونا مشغول آزمایش یک سیستم فرود با چتر نجات چندبارمصرف است.
سردار حسین سلامی با بیان اینکه نگرانی برای به یغما بردن انقلاب بیهوده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی امتداد بعثت پیامبر اسلام است. خداوند همانگونه که از پیامبر اسلام و مبعث ایشان محافظت کرد، انقلاب اسلامی مارا نیز حفظ کرده است.
محمد رویانیان که در دوره حضورش در پرسپولیس زمینه ساز خریدهای بزرگی برای این باشگاه بود، اکنون بابت مطالبات خود علیه باشگاه حکم قضایی گرفته است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم به فتنه‌گران فهماندند که پای ارزش‌های خود هستند و به دشمنان ایران اسلامی نشان دادند ایران متاعی نیست که بتوانند همچون گذشته آن را به یغما ببرند.
یاسوج _ دلالان در سایه ضعف زیرساخت های سردخانه‌ای و فرآوری، محصول کشاورزان کهگیلویه و بویر احمد را ارزان می خرند و دسترنج مردم محروم را به یغما می برند.
سال گذشته جهان با دیدن صحنه‌های آشوب و بی‌نظمی در جریان فرار شهروندان افغانستان از طریق فرودگاه کابل پس از روی کار آمدن طالبان حیرت‌زده شد. حتی چند نفر از این عده به هواپیماهای ارتش آمریکا آویزان شدند و پس از بلند شدن هواپیما جان‌شان را از دست دادند. یاما بارز از بخش بی‌بی‌سی پشتو به دیدار خانواده یکی از کشته‌شدگان در حومه کابل رفته است. آنها خواهان برقراری عدالت‌ هستند و می‌گویند به راحتی می‌شد جلوی این سانحه را گرفت.
دادگاه CAS حکم پرونده ویلموتس را صادر و فدراسیون ایران را به پرداخت سه میلیون و ۳۲۵ هزار یورو محکوم کرد که البته نصف رای فیفاست. این بلژیکی قبلا حدود ۲میلیون یورو هم گرفته بود! همسر ویلموتس وکیل او بود...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ