معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال و تقاضای روزافزون مردم باید خدمات در این حوزه افزایش یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدل‌های اقتصادی کسب و کار دیجیتال، امروزه بیش از هر زمانی تمرکز خود را معطوف بر تصمیم گیری درســت است، برهمین اساس «بانک ایران زمین» با ایجاد و توسعه مرکز داده کاوی در راستای استراتژی‌های اقتصاد دیجیتال خود، یکی از اقدامات مهم در راستای کسب و کار دیجیتال را برداشته است.
صنعت بیمه هم مانند دیگر رشته‌های اقتصادی از مجموعه عوامل اقتصادی تأثیر می‌گیرد. شرایط کلان اقتصاد بر این صنعت تأثیر گذاشته و چه‌بسا پیش‌بینی‌پذیری را برای صاحبان صنعت بیمه دچار اختلال می‌کند. صنعتی که وظیفه‌اش کاهش ریسک ناشی از فعالیت‌های اقتصادی یا بلایای طبیعی برای مشتریان است، خود با ریسک‌های ریز و درشت و متنوعی مواجه است که باید برای مدیریت آنها برنامه داشته باشد.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد موضوع کودکان کار به نکات مهمی اشاره کرد و گفت: اقتصاد کف خیابانی با درآمد‌های سرشار، با نوع دوستی و تحریک احساسات مردم شکل گرفته است و سرشبکه‌های این مافیا از آن استفاده می‌کنند.
سرپرست دفتر مدیریت اقتصاد و فناوری محیط زیست گفت: خدمات اکوسیستمی منطقه یک آمایش کشور شامل استان‌های گلستان، مازندران و گیلان ارزش‌گذاری خواهند شد.
بیست و چهارمین جلسه شورای مدیران بانک ایران زمین با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران و روسای ادارات این بانک در سالن جسات ساختمان میرداماد برگزار شد.
سازمان فناوری اطلاعات ایران با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برای شناسایی و معرفی شرکت‌های فعال در حوزه ارائه خدمات به زائران اربعین فراخوان داد.
امضای موافقت نامه‌های همکاری و قراردادهای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان درصنعت نفت به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو و رشد ۱۰۸درصدی خدمات فناوری نانو از خبرهای خوب حوزه فناوری به شمار می رود.
مدیرکل دفتر خدمات شورای رقابت گفت: اگر نهاد ناظر به عنوان یک تنظیم گر به بازارهای انحصاری ورود نکند عملاً شرایط اقتصاد از حالت رفاه حداکثری خارج می‌شود.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: در برنامه هفتم باید طوری سیاست‌گذاری شود که از اقتصاد دولتی به سمت اقتصاد خصوصی برویم که کم هزینه‌تر است و بهره‌وری بالایی دارد.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه قیمت در یک اقتصاد آزاد از طریق بازار و با مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، افزود: وقتی رقابت سالمی وجود داشته باشد خدمات و یا محصول با کیفیت و قیمت بهتر به مصرف کننده می‌رسد. قیمت‌های دستوری نمایشی است و معمولا مصرف‌کننده با آن قیمت کالا یا خدمات را دریافت نمی‌کند.
یک کارشناس مالیه و اقتصاد شهری گفت: اینکه شهرداری با گران کردن بهای خدمات بهشت زهرا (س) و اخذ هزینه جدید برای نگهداری قبور که کاملا تحت اراده و مدیریت شهرداری است زمینه دفن بخشی از متوفیان را در آرامستان‌های حاشیه تهران فراهم کند موضوعی نیست که قابل انکار باشد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از افزایش سرمایه صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و گفت: سامانه یکپارچه خدمات دانش بنیان طراحی می شود.
طبق گزارش اتاق بازرگانی ایران، شامخ برای کل اقتصاد ایران در آذر ماه ۴۹.۱۴ محاسبه شده است که در مقایسه با آبان ماه رکود ملایم‌تری در شاخص ترکیبی کل را نشان می‌دهد.
معاون ارزیابی خدمات گردشگری با تصحیح اشتباه وزیر اقتصاد در ارتباط با اعلام صدور اولین مجوز گردشگری به‌طور خودکار از سوی درگاه ملی گفت: سامانه‌های گردشگری به درگاه ملی مجوزها متصل هستند.
معاون اول رئیس جمهوری در نامه‌ای به وزارت اقتصاد ضمن ابلاغ تعرفه هزینه خدمات مناطق ویژه اقتصادی اعلام کرد که در صورت صلاحدید برای واحدهای تولیدی دانش بنیان تخفیف ۲۵ درصدی اعمال می شود.
فعالیت صنعت خدمات ایالات‌متحده به طور غیرمنتظره‌ای در ماه نوامبر با افزایش اشتغال افزایش یافت که شواهد بیشتری از حرکت اساسی در اقتصاد ارائه می دهد زیرا اقتصاد برای رکود پیش‌بینی شده در سال آینده آماده می‌شود.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری خدمات تجاری سازی در ۸ محور به شرکتهای دانش بنیان ارائه می شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه برگزاری کنفرانس وزاری ارتباطات و دیجیتال عضو اسکاپ در سئول با وزیر توسعه اقتصاد دیجیتال کشور تایلند دیدار و گفت وگو کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از پیشگامی بانک ملت در ارائه خدمات جدید الکترونیک قدردانی و اظهار امیدواری کرد که روز به روز شاهد به ثمر نشستن اقدامات نوین دیگری در این عرصه باشیم.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرتضی محمدخان، وزیر اسبق اقتصاد و از مدیران اقتصادی کشور را تسلیت گفت.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی ضمن بررسی آخرین وضعیت فضای مجازی کشور و میزان پیشرفت شبکه ملی، بر ضرورت تقویت زیرساخت‌ها و سکوهای داخلی برای توسعه خدمات داخلی و تقویت اقتصاد دیجیتال بر روی این شبکه تاکید کردند.
بانک ایران زمین در راستای حمایت از بخش تولید و همراهی با سنگر اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ به ۵ بخش اقتصادی کشور بیش از ۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که از این مقدار بخش خدمات با ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال تسهیلات بیشترین سهم را داشت.
رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد می گوید: سازمان نظام روانشناسی برخی موانع غیر قانونی بر سر صدور مجوزهای دفاتر خدمات مشاوره قرار داده که به دادگاه معرفی می شود.
ساترا به عنوان بخشی از سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از رقبای ارائه‌دهندگان خدمات صوت‌وتصویر شناخته شده و بدیهی است وحدت تنظیم‌گر و بازیگر در یک حوزه اقتصادی نتایج مطلوبی را برای اقتصاد یک کشور به همراه نخواهد داشت که تصمیم‌گیری اقتصادی ساترا از جمله مصادیق این گزاره است. تعارض منافع سازمانی و منافع ملی نتیجه‌ای است که با این شیوه از تنظیم‌گری حاصل خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ