وزیر امور خارجه کشورمان پس از سفر به عمان، مسقط را به مقصد کویت ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توجه ویژه چین به خلیج فارس و عقد قراردادهای عمدتا اقتصادی و تا حدی کمتر نظامی در چارچوب تفاهم‌نامه جامع استراتژیک با کشورهای شورای همکاری و همچنین ایران باعث شده تا خلیج فارس نقش تعیین‌کننده‌ای در نگاه چینی به‌خصوص در چارچوب ابتکار کمربند-راه داشته باشد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در توکیو به سر می‌برد، صبح امروز (دوشنبه) ۱۶ مرداد ماه با «یوشیماسا هایاشی»، وزیر امور خارجه ژاپن دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در توکیو به سر می‌برد، صبح امروز (دوشنبه) ۱۶ مرداد ماه با «یوشیماسا هایاشی»، وزیر امور خارجه ژاپن دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر امورخارجه کشورمان با وزیر بهداشت، کار و رفاه اجتماعی ژاپن دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان از همتای سریلانکایی خود استقبال کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
امیرعبدالهیان نوشت: به سهم خود از ایشان (علیرضا قربانی) و هنرمندان همراهش تقدیر و بهترین‌ها را برایشان آرزومندم.
در دیدار دوجانبه وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه هند در کیپ تاون آفریقای جنوبی، موضوعات مورد علاقه دو کشور مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر امور خارجه: برای جمهوری اسلامی ایران، بریکس می‌تواند هدف مهم بعدی در سیاست چندجانبه گرایی باشد. به همین جهت ما از جمله اولین کشور‌هایی هستیم که رسما علاقه‌مندی خود به حضور در چهارچوب‌های بریکس و البته عضویت در آن را اعلام نموده‌ایم. تعدادِ زیاد کشور‌های علاقه‌مند به عضویت در بریکس، موید این است که ما انتخاب درستی کرده‌ایم.
وزیر امور خارجه راهی مسکو شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر مکتب سلطانی عمان دیدار و گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، خواستار برگزاری نشست اضطراری برای رسیدگی به تعرض اخیر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی شد.
وزیر امور خارجه با حضور در بیمارستان از وزیر ورزش و جوانان که در حادثه سقوط بالگرد در شهرستان «بافت» استان کرمان دچار صدماتی شده است، عیادت کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به عراق به شهر کربلا رفت و به زیارت امام حسین(ع) مشرف شد.
امیرعبداللهیان، ضمن محکوم کردن این حادثه با اشاره به سوء استفاده دشمنان دو کشور از حادثه امروز تأکید کرد، نباید اجازه دهیم که این حادثه بر مناسبات دو کشور تأثیر منفی بگذارد.
وزیر امور خارجه کشورمان در رایزنی با وزرای خارجه پاکستان ،کویت و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی OIC بر محکومیت هتک حرمت صهیونیستی مسجدالاقصی و توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی تاکید کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، میزبانی موفق بازی های فوتبال جام جهانی را به دولت و ملت قطر تبریک گفت.
وزارت خارجه روسیه روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که وزرای خارجه دو کشور درخصوص مسائل منطقه‌ای با تمرکز بر وضعیت کنونی خلیج فارس به تبادل نظر پرداختند.
وزیر امور خارجه ایران نوشت: این جنایت، نیات شوم مشوقان ترور و خشونت در ایران را کاملا روشن ساخت. اطلاعات موثقی موجود است که دشمنان، پروژه چند لایه ناامن سازی ایران را طراحی کرده‌اند.
وزیر امور خارجه ایران، درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام، گفت: فکر می‌کنم اقداماتی که برای لغو تحریم‌ها از مسیر مذاکرات و تبادل پیام در حال انجام است، در مجموع در مسیر درست خودش قرار دارد.
امیرعبداللهیان افزود: اراده ما بر حصول توافقی خوب، پایدار و قوی استوار است.
وزیر خارجه در توییتی از جایگاه و فعالیت‌های سردار همدانی در حفاظت از امنیت و اقتدار ایران قدردانی کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه ترکیه، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار کودکان بیگناه فلسطینی را به شدت محکوم کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما اهل منطق و مذاکره هستیم و برای رسیدن به توافق قوی، جدی هستیم، اما اگر طرف آمریکایی بخواهد این مسیر را ادامه بدهد هرگز دست بسته نخواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ