سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد این کشور اجازه حضور خبرنگاران کشورهای غیر دوست را در مجمع اقتصادی سنت‌پترزبورگ نخواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش اختصاصی و لحظه به لحظه از نقش جهان در حساس‌ترین دیدار هفته اول لیگ برتر 03-1402
منصور قنبرزاده ترجیح داد از سوال خبرنگاران درباره چگونگی ورود به زنان عبور کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار در جایگاه خبرنگاران مستقر در صحن مجلس حاضر شد و این روز را به آنان تبریک گفت.
خبرنگاران اجازه حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را پیدا نکردند.
جواد نکونام در کمپ مرحوم‌ حجازی دور از چشم خبرنگاران، به دنبال ساخت تیم تازه‌ای برای استقلال است.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
صفا هادی در گفتگو‌ با برنامه پادکست از حضور مجددش در تیم‌ملی عراق و شیطنت رسانه‌ها صحبت کرد.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای از ادامه بن‌بست صدور روادید برای حضور خبرنگاران روس به‌منظور پوشش نشست شورای امنیت ادامه دارد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.
کنعانی درباره حضور پرویز ثابتی رئیس ساواک در تجمع ضد انقلاب در آمریکا که سؤال یکی از خبرنگاران بود، گفت: دولت‌های مدعی حقوق بشر تبدیل به مأمن و ملجأ جنایتکاران شدند. فرد جنایتکاری با چنین سابقه‌ای در قلب کشور مدعی حقوق بشر حضور دارد و اگر پرونده اقدامات ضد ایرانی دولت آمریکا را فهرست کنیم فهرست عریض و طویلی خواهد بود. این هم یکی دیگر از نماد‌های دشمنی دولت آمریکا با دولت و ملت ایران است.
تیم فوتبال النصر عربستان در اولین حضور رسمی «کریستیانو رونالدو» موفق شد برابر تیم الاتفاق به پیروزی برسد و در صدر جدول باقی بماند.
دروازه بان تیم فوتبال استقلال از حضور خبرنگاران در ورزشگاه در این هوای سرد تشکر کرد.
چهره ویژه اتفاقات روز گذشته کمپ ناصر حجازی هواداری بود که با صدای بلند و لحنی عجیب جلوی اعضای هیات مدیره و برخی بازیکنان ایستادگی می‌کرد!
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران هشدار داد: اگر این تصمیم لغو نشود، طالبان با عواقبی مواجه خواهد شد. وزیر امور خارجه آمریکا گفت که طالبان با ممنوعیت حضور زنان در دانشگاهها، آن‌ها را به آینده‌ای تاریک و بدون فرصت محکوم می‌کند.
تعدادی از خبرنگاران صداوسیما و سایر رسانه ها نیز در این رویداد حضور داشتند و از آنجا که از سوی فدراسیون فوتبال و وزارتخانه های ورزش و ارشاد اعزام نشده اند در فهرست فوق قید نشده اند.
تیم ملی ایران اولین تمرین خود بعد از بازی روز گذشته مقابل انگلیس را ظهر امروز برگزار می کند.
نخستین تمرین تیم ملی انگلیس در قطر، با استقبال شدید عکاسان و خبرنگاران و حضور کایل واکر در تمرینات گروهی برگزار شد.
دیدار ایران - نیکاراگوئه اگرچه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود اما خبرنگاران می‌توانند با حضور در استادیوم آزادی این بازی را رصد و گزارش کنند.
آخرین تمرین شاگردان ژوزه مورایس در مجموعه باغ فردوس با حضور خبرنگاران برگزار شد.
ساپینتو هنگام ورود به فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از خبرنگاران بابت تبریک تولد در خصوص اینکه روز تولدش به جلسه کمیته انضباطی دعوت شده است، گفت: این شغل ما است.
در این فیلم حضور پرشمار خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی برای پوشش نشست خبری ریاست‌جمهوری را مشاهده می‌نمایید.
قربان بردیف در اولین نشست خبری این فصل حضور یافت.
حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران گفت: شهید سلیمانی نماد مقاومت است و این شهید بزرگوار علاوه بر کرمان برای کشور و جهان اسلام باعث افتخار است و رهبری از او به عنوان مکتب یاد کرده‌اند که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
محمدحسین میثاقی به صحبت‌های مهدی تاج درخصوص پرداخت طلب ویلموتس از طریق طلب فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ