امین اسماعیل نژاد، ستاره والیبال ایران فصل آینده در سری‌آ توپ خواهد زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتنهام مذاکرات جدیدی را برای جذب روملو لوکاکو از چلسی آغاز کرده است.
امیر عابدزاده، دروازه‌بان ملی‌پوش ایران که در باشگاه پونفرادینا اسپانیا بازی می‌کرد و کار خود را با این تیم به پایان برد، حالا در مرحله انتخاب تیم جدید است و گفته می‌شود ممکن است به فوتبال ایران بیاید؛ اما با توجه به حضور دو دروازه‌بان ملی‌پوش در استقلال و پرسپولیس احتمالا مقصد او هیچکدام از این دو تیم نباشد.
باشگاه استون ویلا برای جذب نیکولو زانیولو با باشگاه گالاتاسرای به توافق دست پیدا کرده است.
لئاندرو پاردس، بازیکن پاری سن ژرمن، در آستانه انتقال به گالاتاسرای ترکیه قرار گرفته است.
یک روزنامه اماراتی مدعی شد آندرس اینیستا امروز راهی این کشور می‌شود و با تیم الامارات قرارداد امضا خواهد کرد.
آندرس اینیستا، هافبک اسپانیایی سابق بارسلونا به باشگاه راس‌الخیمه امارات می‌پیوندد تا رویای هم تیمی شدن دوباره او لیونل مسی در اینتر میامی پایان یابد.
باشگاه یوونتوس تمایل دارد تا لئوناردو بونوچی به آژاکس منتقل شود.
باشگاه الاتفاق عربستان به جذب موسی دمبله، مهاجم فرانسوی لیون، نزدیک شده است.
مدافع تاجیکستانی پرسپوليس در آستانه انتقال از این تیم به مقصد جدید قرار دارد.
نیمار : امیدوارم این فصل هم برای این تیم بازی کنم
قطر در سال ۲۰۲۲ توانست ۲۹.۷۸ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی جذب کند؛ همچنین این کشور در صدر فهرست بهترین مقاصد سرمایه گذاری مستقیم خارجی در جهان برای سال ۲۰۲۳ قرار گرفت.
وزیر امور خارجه گفت: ایران کشوری کاملاً امن و مقصدی مطمئن و جذاب برای گردشگران است.
به‌تازگی کمپانی کره‌ای هیوندای از کراس اوور جذاب و اقتصادی به‌نام اکستر ۲۰۲۳ رونمایی کرد. مقصد رونمایی این خودرو هند و قیمت تعیین شده برای آن تنها ۷ هزار دلار است. از دیگر خودروهای ارزان و جمع‌وجور هیوندای که می‌توان روی آنها حساب باز کرد، ونیو و بایون هستند.
باشگاه المپیک مارسی تلاش می کند تا با قراردادی دائمی، سردار آزمون را به خدمت بگیرد.
وینگر تیم ملی ایران در لیست خرید زمستانی پرسپولیس حضور ندارد.
یک روزنامه نگار هلندی به باشگاه «اِمن» پیشنهاد داد «یورگن لوکادیا» مهاجم تیم پرسپولیس را جذب کند.
محسن قادری؛ کارشناس گردشگری و مدیرعامل گروه گردشگری گفت: بلیت پرواز به مقصد قطر هم با استقبال روبه‌رو نشد و بدین‌ترتیب ایران در سفر خروجی و سفر ورودی به جام جهانی قطر جا ماند و بسیاری از دفاتر خدمات مسافرتی باتوجه به هزینه‌کرد برای تبلیغات و... با زیان مواجه شدند علاوه بر اینکه سومین بازی ایران به عنوان یکی از ۳۲ تیم شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم پایان یافت و حتی یک تخت از گردشگری کیش و قشم رزرو نشد.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان گفت: در سخنرانی‌ها با حرف‌های مبهم و یکی به میخ و یکی به نعل زدن و طرح مباحث تحریک کننده و زیر سوال بردن نظام آسیب می‌زنند؟! این‌ها باید جواب بدهند چرا که در این ناامنی‌ها مقصر هستند.
روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود با عنوان «برای آرتین، آرشام و راستین» معترضان؛ اعم از زنان، دانشجویان، هنرمندان و ورزشکاران را مقصر حادثه حرم شاهچراغ معرفی کرده و مدعی شده اگر «حاج قاسم» نبود مهسا، نیکا، سارینا و همه زنان به کنیزی داعش درمی‌آمدند! نویسنده در پایان هشدار داده که جواب سختی در انتظار معترضان است.
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: اگر پرستاری طرح یا سربازی خود را گذرانده باشد، هیچ مانعی برای رفتن‌ها آن‌ها نیست. زمینه‌ای هم برای جذب یا ماندگاری آن‌ها در ایران وجود ندارد. مقصد این پرستاران گوناگون است، از کشور‌های اطراف مانند قزاقستان، کشور‌های حاشیه خلیج فارس و اربیل کردستان عراق تا کشور‌های اروپایی و آمریکایی مقصد پرستاران ایرانی است.
چند روز قبل زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده خواهان رسیدگی به پرونده خود شدند وقتی آن‌ها وارد شعبه شده و مقابل قاضی نشستند مرد جوان گفت: آقای قاضی این خانم همسر من است. ما الان تقریباً ۳ ماه است ازدواج کرده‌ایم و با هم در یک خانه زندگی می‌کنیم، اما همسرم با مادر و خواهر من نمی‌سازد؛ مدام با هم بحث می‌کنند و سر موضوعات کوچک مثل رنگ لباس، چیدمان مبل و مسائل بی‌ارزش با هم درگیر می‌شوند. جناب قاضی از نظر من هر دو آن‌ها یعنی هم مادرم هم همسرم مقصر هستند، البته همسرم بیشتر مقصر است، چرا که جواب مادر من را با لحن تند می‌دهد.
پس از جذب مهاجم خارجی از سوی باشگاه پرسپولیس اکنون شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی این تیم در مسیر خروج از جمع سرخپوشان قرار گرفته است.
مقصد بعدی رامین رضاییان مشخص نیست اما شایعه شده که سپاهان ، تراکتور و گل‌گهر به دنبال جذب این بازیکن هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ