باشگاه میلان امروز به صورت رسمی تایید کرد قرارداد رافائل لیائو تمدید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافائل لیائو در فصل جدید پیراهن شماره 10 میلان را بر تن خواهد کرد.
مهاجم میلان ایتالیا به پیوستن مهدی طارمی به میلان برای فصل جدید واکنش نشان داد.
رافائل لیائو در بازی امشب برابر اینتر در ترکیب ثابت میلان خواهد بود، اما روزنامه گاتزتا دلو اسپورت به میلانی‌ها هشدار داد، لیائو، مسی نیست.
اعلام اینکه رافائل لیائو فردا شب برای میلان در مقابل اینتر به میدان می‌رود برای هواداران روسونری که مشتاقانه منتظر بازگشت ستاره پرتغالی‌شان بودند بهترین خبر ممکن بود.
بعید است رافائل لیائو در یورو دربی امشب در ترکیب ثابت میلان قرار بگیرد و به احتمال فراوان روی نیمکت خواهد نشست.
میلان در دیداری حساس برابر لاتزیو 2-0 پیروز شد و موقتا به رتبه چهارم جدول سری آ صعود کرد. این یک پیروزی مهم قبل از مصاف با اینتر در یورو دربی بود.
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، در دقیقه 12 بازی امروز تیمش برابر لاتزیو به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران تعویض شد.
روزنامه‌های ورزشی ایتالیا امروز سوژه‌های متفاوتی را روی جلد برده‌اند:از تمدید قرارداد لیائو تا آمادگی ناپلی‌ها برای برگزاری جشن قهرمانی.
رافائل لیائو، ستاره جوان میلان، فاش کرد که بعد از انتشار آلبوم موسیقی دومش زلاتان ابراهیموویچ از او خواسته تا تمرکز خود را روی فوتبال معطوف کند.
میلان در یک بازی خانگی موفق شد لچه را با دو گل رافائل لیائو 2-0 شکست دهد.
اروینگ لوزانو، ستاره مکزیکی ناپولی، تصویری از تکل لیائو روی پای او در محوطه جریمه میلان منتشر کرد تا نشان دهد ناپولی همچنان به خاطر تصمیمات داوری دیدار دیشب دو تیم عصبانی است.
جایزه بهترین بازیکن زمین در دیدار ناپولی به میلان به رافائل لیائو رسید.
میلان به دنبال حفظ رافائل لیائو و جلوگیری از جدایی او در نقل و انتقالات تابستانی است.
محرومیت رافائل لیانو در دیدار برابر فیورنتینا، به یکی از چالش‌های استفانو پیولی، سرمربی میلان، تبدیل شده است.
فابیو کاپلو که سابقه هدایت دو تیم میلان و رم را دارد در آستانه بازی امشب دو تیم در مصاحبه‌ای گفت لیائو و دیبالا مهم‌ترین اسلحه این دو تیم هستند و نتیجه بازی را دوئل آنها مشخص می‌کند.
میلان در اولین بازی سال جدید میلادی خود 1-2 برابر میزبانش سالرنیتانا برنده شد و جایگاهش در رتبه دوم جدول را مستحکم‌تر کرد.
یک روزنامه ایتالیایی می‌گوید میلان برای حفظ ستاره پرتغالی‌اش رافائل لیائو هر کاری لازم باشد خواهد کرد.
پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان، می‌گوید این باشگاه تلاش کرده قرارداد رافائل لیائو را پیش از شروع جام جهانی تمدید کند ولی در نهایت این کار انجام شدنی نبوده است.
باشگاه آث میلان توقع دارد پس از جام جهانی و در ماه ژانویه، پیشنهادهای قابل توجهی را بابت انتقال ستاره پرتغالی اش از تیم های انگلیسی دریافت کند.
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، می‌گوید در سالهای اول حضورش در این تیم قادر به مدیریت فشارها نبوده ولی باشگاه به او اعتماد کرده و نقش مهمی در موفقیتش داشته است.
میلان با ارائه پیشنهادی جدید به ستاره پرتغالی‌اش، رافائل لیائو برای تمدید قراداد او سعی دارد چلسی و منچسترسیتی را از تلاش برای جذب لیائو ناامید کند.
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، مهم‌ترین نقش را در پیروزی 3-2 تیمش در دربی دلامادونینا داشت تا نشان دهد برای روسونری چه مهره باارزشی است.
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، مهم‌ترین نقش را در پیروزی 3-2 تیمش در دربی دلامادونینا داشت تا نشان دهد برای روسونری چه مهره باارزشی است.
به گزارش یک رسانه انگلیسی باشگاه چلسی به شدت در تلاش است تا در آخرین روز نقل و انتقالات رافائل لیائو را از میلان به خدمت بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ