پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، مدعی شده در زمان فتح سه‌گانه توسط منچستریونایتد در سال 1999 پسربچه بوده، در حالی که 28 سال داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که تصمیم منچستریونایتد برای جذب کاسمیرو اشتباه بوده است.
یک کارشناس پیش از این اعلام کرده بود به دلیل اشتباه محاسباتی، بخشی از زمین‌های ایران پشت دیوار مانده است و حالا طالبان به استناد این دیوار، ادعای مالکیت زمین‌ها را دارد.
طبق ادعای اکیپ، جانلوئیجی دوناروما ترسی از رقابت ندارد و در پی اس جی خواهد ماند تا خودش را به لوئیس انریکه ثابت کند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حالا که طالبان به خواسته قانونی مسئولین ایرانی جواب سربالا می‌دهد و حتی حاضر نیست هیأت کارشناسی ایرانی را برای راستی‌آزمائی ادعای خشکسالی و بی‌آبی هیرمند به افغانستان راه بدهد، اصحاب تطهیر دچار انفعال شده‌اند، اما هنوز هم حاضر نیستند از مسیر نادرستی که طی کرده‌اند برگردند.
صندوق توسعه ملی اعلام کرد: نباید «مانده موجودی» را با «مانده دارایی» اشتباه گرفت و استفاده از عباراتی مانند به تاراج رفتن یا غارت شدن، دور از واقعیت است.
محمد رضا تندروان، سرمربی شهداب یزد درباره اضافه شدن محمدرضا حضرت پور به این تیم در جام باشگاه های آسیا توضیح داد.
مدافع مس کرمان بابت اشتباهی که به صورت غیر عمد در بازی با صنعت انجام داد عذرخواهی می کند.
بهترین فرصت برای اثبات درستی ادعای همیشگی قلعه نویی فرا رسیده: در حق من جفا شده.
دامپزشک آفریقایی پس از معاینه پیروز گفته بود: آخرین توله "ایران" ۷۰ درصد شانس زنده ماندن دارد، روزی ۳ بار برایش دعا کنید.
ایلکای گوندوگان به صحبتهای جنجالی جیمی کاراگر که اخیرا مدعی شد ارلینگ هالند در زمان انتقال به منچسترسیتی باشگاهی اشتباه را انتخاب کرد به تندی پاسخ داد.
شاید در وهله اول خیلی از شما تصور کنید که تیتر این مقاله را اشتباه زده باشم اما حقیقتش...
کولونا در اظهاراتی علیه ایران گفت: اگر هدف(ایران) این است که از ما باج‌خواهی کند، این رویه اشتباهی برای کنار آمدن با فرانسه است.
کارشناسان داوری تایید کردند که پنالتی تیم نفت آبادان به اشتباه گرفته نشده و اعتراض پیکانی‌ها درست بوده است.
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه با تکرار ادعای تکذیب شده فروش پهپاد ایرانی به روسیه، گفت که ایران با تحویل پهپاد به روسیه برای حمله به اهداف اوکراین، مرتکب اشتباه بزرگی شده و از امنیت جهان کاسته است.
رسانه رسمی فولاد با انتشار دو صحنه مدعی متضرر شدن از داوری در بازی با مس کرمان شده است.
کسی به پدر حسن اطلاعات اشتباه داده است. گفتند فیلمش هست، این فیلم کجاست؟ آیا منِ مربی را وزن کرده‌اند یا آنجا کسی ضربان حسن یزدانی را گرفته است؟ حسن یزدانی می‌تواند بگوید که علیرضا دبیر گفته او با من تمرین کند یا خودش این را خواسته
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات گفت: آنچه روزنامه شرق به نقل از بنده بیان کرده صحیح نیست و خبر از ابتدا اشتباه منتشر شده است.
سال ۲۰۱۰، پیش از مرگ نلسون ماندلا، افرادی در اینترنت ادعا می‌کردند که مرگ نلسون ماندلا را به یاد می‌آورند. این افراد با اطمینان از خاطره‌ای صحبت می‌کردند که به سال ۱۹۸۰ باز می‌گشت و در آن از اخبار و فیلم‌هایی یاد می‌شد که مرگ نلسون ماندلا در زندان را بازگو می‌کرد. درحالی که که نلسون ماندلا ۱۹۹۰ از زندان آزاد شد و ۲۰۱۳ درگذشت.
مدافع ذوب‌آهن می‌گوید برابر سپاهان برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودند.
ارتش رژیم صهیونیستی در تازه ترین ادعای خود درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره اعلام کرد که وی به صورت اشتباهی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به قتل رسیده است.
حسین دهباشی پس از ادامه پیدا کردن پرونده‌ی شکایت از خودش به خاطر یک ادعا درباره‌ی علت درگذشت سیداحمد خمینی، ضمن تاکید بر اینکه ادعایش اشتباه بوده، عذرخواهی کرد.
حسین دهباشی پس از ادامه پیدا کردن پرونده‌ی شکایت از خودش به خاطر یک ادعا درباره‌ی علت درگذشت سیداحمد خمینی، ضمن تاکید بر اینکه ادعایش اشتباه بوده، عذرخواهی کرد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شپنا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شپنا در روزهای آینده بورس است.
شب گذشته رئیس جمهور ادعا کرد کشور را با تورم ۶۰ درصدی تحویل گرفتیم. این در حالی است که نرخ تورم نه تنها در مرداد که در ماه‌های قبل از آن هیچگاه به ۶۰ درصد نرسیده است. آیا رئیسی به مردم آمار اشتباه داد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ