مهاجم ایرانی تیم فوتبال اومانیا گل قهرمانی تیمش را در جام حذفی قبرس به ثمر رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شادی زایدالوصف همبازی قدیمی خود شد.
ستاره سنگالی تیم فوتبال النصر عربستان با حضور در یکی از مساجد این کشور به عبادت و قرائت قرآن پرداخت.
اقدام تحسین برانگیز مسی در دادن بازوبند کاپیتانی به کاپیتان اصلی اینتر میامی
تیم فوتبال رئال مادرید با یک نمایش درخشان دیگر از ستاره تازه واردش، موفق شد دومین بازی خود در فصل جدید لالیگا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.
شیاطین سرخ در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در خانه سفیدپوشان لندن تن به شکست دادند.
لیونل مسی در روزی که اولین جام قهرمانی خود را با تیم اینترمیامی به دست آورد، عنوان پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان را نیز به خود اختصاص داد.
آکاتنانگو آتشفشانی واقع در گواتمالا در آمریکای مرکزی است. تصاویری از لحظه برخورد صاعقه با دهانه آتشفشان آکاتنانگو در کشور گواتمالا را مشاهده می‌کنید./دانشجو
یک دستگاه خودرو درپی حرکت مارپیچ تصادف وحشتناکی را در وسط اتوبان خلق کرد. منبع: خبرآنلاین
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
خوش‌آمدگویی متفاوت سعودی‌ها به نیمار
فرزاد بادپا با حسن یزدانی و محمدرضا گرایی دیدار کرد
جواد خیابانی از تکنیک جدیدی در گزارش دیدار بایرن مونیخ استفاده کرد.
ابرستاره پرتغالی بعد از بازگشت به ترکیب النصر نتوانست مانع شکست دوم این فصل زرد‌های ریاض شود.
اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی فصل جدید لیگ امارات را با وجود درخشش مهدی قایدی با شکست آغاز کرد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران با شکست اردن راهی فینال کاپ آسیا دویژن b شد.
ویدیویی جدید از ژست‌های خاص علیرضا بیرانوند منتشر شد.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
دزد عجیبی که پس از سرقت به دنبال اسلحه خود باز می‌گردد.
اسب‌های دریایی جزء بامزه‌ترین و خاص‌ترین مخلوقات اقیانوس هستند. حالا دانشمندان درباره‌ی روش هوشمندانه و غیرعادی غذا خوردن آن‌ها اطلاعات تازه‌ای به دست آورده‌اند.
خدنگ‌ها به صورت گروهی زندگی می‌کنند. این موجودات عموماً از مار، تخم مرغ و حشرات تعذیه می‌کنند و به حیوانات بزرگتر از خود حمله نمی‌کنند. این موضوع به نوبه خود تماشای این صحنه را خاص‌تر می‌کند.
کاربرد اصلی این بالگرد برای جابجایی سربازان، ادوات توپخانه‌ای، سوخت، آب، موانع و سنگر و سایر تدارکات و تجهیزات مورد نیاز در میدان نبرد است.
اینکه تنها زن پرورش‌دهنده کروکودیل در خاورمیانه یک مشهدی است و همین حوالی مشهد کارش را انجام می‌دهد، جذاب و البته منحصربه‌فرد است، اما با همه جذابیت‌ها وحشتناک است! مهری رمضانی زنی است که به سراغ پرورش خاص‌ترین و در عین حال ترسناک و درنده‌ترین خزنده روی زمین رفته است که گاهی آدم هم می‌خورد.
ایرباس بلوگا یک هواپیمای ترابری غول‌پیکر از شرکت هواپیماسازی ایرباس است که به آن لقب نهنگ سفید هم داده‌اند. ایرباس بلوگا مدل تغییر یافته ایرباس ۳۰۰ سری ۶۰۰ است که برای حمل و نقل قطعات بزرگ هواپیما بین کارگاه‌های مختلف ایرباس به‌کار می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ