هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا در بخش‌هایی از شمال‌غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور، بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی و مناطقی از اردبیل، گیلان و غرب مازندران شاهد بارش باران خواهیم بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در اردبیل و سواحل دریای خزر رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ امروز در استان‌های شمالی کشور، آذربایجان غربی و شرقی و در ارتفاعات البرز امروز بعد از ظهر بارش باران اتفاق خواهد افتاد.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ بارش باران در شمال غرب کشور، استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز، بارش باران در بیشتر نواحی نیمه غربی و مرکزی کشور پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:بارش‌ها در نواحی شمال و شمال غربی کشور طی روزگاری ادامه دارد.
به گزارش سازمان هواشناسی؛ بارش باران در نواحی سواحل دریای خزر و استان های آذربایجان شرقی و غربی، همچنین وزش باد در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی اتفاق خواهد افتاد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای امروز تشدید بارش‌ باران در نواحی غربی کشور پیش بینی می شود.
بنا بر اعلام سازمان هواشناسی در جنوب شرق کشور به ویژه در بخش‌هایی از استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال و شرق فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
طی پنج روز آینده در جنوب شرق کشور به‌ویژه در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و شمال و شرق فارس رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه امروز (۲ فروردین ماه) در نیمه غربی کشور، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲ و ۳ فروردین ماه) در نواحی شرق و شمال شرق کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود، گفت: از امروز تا پنجشنبه (۲ تا ۳ فروردین ماه) در نیمه شرقی، مرکز، جنوب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه (۶ فروردین ماه) در جنوب غرب افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه فردا، سه‌شنبه (اول فروردین ماه) سامانه بارشی در غالب نقاط کشور فعالیت خواهد داشت، گفت: در این روز بیشینه شدت بارش در نیمه غربی کشور و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های البرز انتظار می‌رود. روز چهارشنبه (دوم فروردین ماه) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، نواحی مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ و در نیمه غربی کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.
به گزارش سازمان هواشناسی امروز در نواحی شمال‌غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های غربی البرز بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
احتمال طغیان رودخانه‌ها، در نواحی کوهستانی به‌ویژه گردنه‌ها کولاک برف و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی از جمله اثرات مخاطره آمیز این سامانه است.
به گزارش سازمان هواشناسی در نواحی ساحلی خزر و دامنه‌های شمالی البرز بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود و انتظار می رود نواحی جنوبی کشور در روز پنجشنبه شاهد بارش باران باشد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در نواحی ساحلی خزر و دامنه‌های شمالی البرز بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش باران و برف در استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان ادامه دارد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران و برف در استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان ادامه دارد.
پیش بینی می‌شود امروز و فردا یکشنبه بارش باران، در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما و رخداد مه در شمال و شمال غرب روی دهد.
به گزارش سازمان هواشناسی با نفوذ جریانات شمالی بر روی دریای خزر بارش در اردبیل و سواحل خزر تشدید می‌شود برخی نواحی شمال غرب و دامنه‌های البرز نیز بارش خواهند داشت.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ موج بارشی به استان از عصر جمعه چهارم آذر ماه خبر داد و گفت: بارش برف و باران به ویژه در نواحی غربی اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در بخش‌هایی از کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب شرق فارس و جنوب یزد رگبار باران و گاهی رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
به گزارش سازمان هواشناسی در استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، مناطق جنوبی خوزستان، سیستان و بلوچستان و غرب آذربایجان غربی بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات برف پیش بینی می شود.
به گزارش سازمان هواشناسی طی امروز و فردا نیز در برخی ساعات در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران و وزش باد رخ خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ