رئیس جمهور که به اندونزی سفر کرده بود، پس از دیدار با رئیس جمهور، رئیس مجلس نمایندگان، رئیس مجلس مشورتی خلق اندونزی و دیدار با دبیرکل آسه‌آن، عازم کشورمان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالگرد استقلال اندونزی را به رئیس جمهور و ملت این کشور تبریک گفت.
کیهان نوشت: روزنامه‌هایی مانند هم‌میهن، اعتماد، سازندگی و آفتاب یزد، حتی یک تیتر کوچک هم به این سفر مهم اختصاص ندادند و این در حالی است که آخرین سفر ئیس جمهور کشورمان به اندونزی در زمینه مناسبات دو جانبه، به ۱۷ سال قبل بر می‌گشت و در واقع، سفر آقای رئیسی، آغاز فصلی جدید و مهم در روابط دو کشور بود.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی «جوکو ویدودو» رئیس جمهور اندونزی به این کشور سفر کرده بود، دقایقی پیش به تهران بازگشت.
پس از سفر فشرده کاری دو روزه رئیس‌جمهور اندونزی را به مقصد کشورمان ترک کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره توافق انجام شده میان ایران و اندونزی در زمینه تجاری و امضای اسناد متعدد در این زمینه، بر سیاست مداخله‌جویانه واشنگتن درباره روابط دوجانبه کشور‌ها و تهدید آن با تحریم‌ها صحه گذاشت.
سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به اندونزی، عصر امروز سه شنبه با حضور در مرکز اسلامی جاکارتا با جمعی از مردم اندونزی دیدار و گفتگو کردند.
تصاویری از حضور حجت الاسلام رئیسی رییس جمهور در جمع پرشور نمازگزاران و شیعیان اندونزی در مرکز اسلامی جاکارتا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
انتظار مسلمانان اندونزیایی برای استقبال از رئیس جمهور در مرکز فرهنگی اسلامی جاکارتا را در این ویدئو می‌بیند.
با وجود اینکه جایگزین کردن دلار با ارز‌های دیگر در ظاهر ساده به نظر می‌رسد، اما نفوذ آن در اقتصاد کشور‌ها به قدری است که نمی‌توان در کوتاه‌مدت موفق به حذف آن شد و با ارزی، چون ریال ایران که جایگاه آخر را در میان واحد‌های پولی جهان از نظر ارزش دارد، جایگزین کرد.
رئیسی در نشست مطبوعاتی مشترک با رئیس جمهور اندونزی ضمن اشاره به هدفگذاری انجام شده برای رساندن حجم مبادلات تجاری دو کشور به رقم ۲۰ میلیارد دلار گفت: دو کشور تصمیم گرفته‌اند مبادلات خود را با ارز‌های ملی انجام دهند.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای اندونزیایی خود عازم اندونزی شده، پس از ورود به این کشور مورد استقبال رسمی رئیس جمهور اندونزی قرار گرفت.
رئیس جمهور اندونزی در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور به صورت رسمی از آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی «جوکو ویدودو» همتای اندونزیایی خود و در راستای گسترش و تعمیق تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای آسیایی عازم اندونزی شده است، دقایقی پیش وارد فرودگاه جاکارتا شد.
رئیس‌جمهور که به دعوت رسمی «جوکو ویدودو» همتای اندونزیایی خود و در راستای گسترش و تعمیق تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشور‌های آسیایی عازم اندونزی شده است، دقایقی پیش وارد فرودگاه جاکارتا شد.
مراسم بدرقه رئیس جمهور در سفر به اندونزی
رییس‌ جمهور در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی همتای اندونزی خود عازم جاکارتا شد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران با هدف تعمیق و گسترش روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی میان ایران و اندونزی، امروز و تا ساعاتی دیگر تهران را به مقصد جاکارتا ترک خواهد کرد.
رئیسی با دعوت رسمی رئیس‌جمهور اندونزی سه شنبه وارد جاکارتا می‌شود.
سفارت ایران در اندونزی اعلام کرد که رئیس‌جمهور کشورمان روز سه‌شنبه وارد جاکارتا خواهد شد.
رییس جمهور کشورمان به دعوت رییس جمهور اندونزی به این کشور سفر می‌کند.
رئیس جمهور کشورمان روز دوشنبه اول خرداد، به دعوت رسمی رئیس جمهوری اندونزی به این کشور سفر می‌کند.
رئیس فیفا گفت: دنیای فوتبال به دنبال حوادث تلخی که در پایان بازی آرما اف سی و پرسبایا سورابایا در ورزشگاه کانجوروهان در اندونزی رخ داد، در شوک به سر می‌برد.
جوکو ویدودو، رئیس جمهور اندونزی، طی مصاحبه‌ای در روز پنجشنبه از شرکت تسلا سازنده خودروهای برقی خواست تا خودروهای برقی و همچنین باتری‌های آنها را در این کشور تولید کند.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالروز استقلال جمهوری اندونزی به «جوکو ویدودو» رئیس جمهور این کشور تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ