رسانه‌های ایتالیا اعلام کردند شمار قربانیان وقوع سیل در مناطق شمالی این کشور افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های محلی پاکستانی گزارش دادند که دستکم ۱۵ نفر بر اثر خروج قطار از ریل در جنوب این کشور کشته شدند.
سرمربی سابق استقلال می گوید که تیم او همیشه برای پیروزی بازی می کند و او این را با غلبه بر حریف صربستانی ثابت کرد.
اعتراضات و ناآرامی‌های ۶ روزه در فرانسه، دست‌کم ۲۰ میلیون یورو خسارت به سیستم حمل و نقل پایتخت این کشور وارد کرده است.
پرونده مسمومیت ده‌ها نفر در کرج با مصرف مشروبات الکلی از جان‌باختن دست‌کم ۱۲نفر و مسمومیت ۱۰۰نفر حکایت دارد و تلاش‌های پلیس به رازگشایی از پشت پرده این ماجرا و دستگیری ۶متهم منجر شده است.
بر اثر وقوع یک انفجار شدید در ولایت بغلان در شمال افغانستان، دست‌کم ۱۶ تَن زخمی شدند.
اتحادیه پزشکان سودان اعلام کرد که از آغاز درگیری‌ها تاکنون در مناطق مختلف این کشور دست‌کم ۸۵۰ غیرنظامی کشته شدند.
اتحادیه پزشکان سودان اعلام کرد که از آغاز درگیری‌ها تاکنون در مناطق مختلف این کشور دست‌کم ۸۵۰ غیرنظامی کشته شدند.
وزیر امور خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان اعلام کرد که حداقل ۱۲۰ شهروند این کشور در درگیری‌های سودان گرفتار شده‌اند.
حتما از فیبر زیاد شنیده‌اید، اما شاید دقیق ندانید فیبر چیست و چه فوایدی دارد؟
عناصر پلیس رژیم‌صهیونیستی دست‌کم ۱۵ نمازگزار فلسطینی را در مسجدالاقصی بازداشت کردند.
در پی افزایش تنش‌ ها در کشور خودخوانده سومالی‌لند، دست کم ۱۰۰ هزار نفر آواره شده اند.
در این بیانیه ادعا شده که اوکراین بین اواخر ژانویه و اوایل فوریه «دستکم ۲۴ پهپاد شاهد» را منهدم کرده است. عدم به‌کارگیری از پهپاد‌های ایرانی طبق ادعای وزارت دفاع انگلیس نشان‌دهنده خالی شدن انبار روسیه و تلاش احتمالی مسکو برای سفارش‌های جدید است.
مت جاکز رئیس پلیس «ضدتروریسم» انگلیس روز پنجشنبه مدعی شد که مأموران این بخش عملیات ویژه پلیس تمرکزشان را روی اقدامات کشور‌های متخاصم نظیر روسیه، چین و ایران قرار داده‌اند. او مدعی شد تحقیقات مرتبط با تهدید‌های کشور‌ها طی دو سال گذشته چهار برابر شده‌اند. او مدعی شد که ایران دست‌کم ۱۵ بار برای ربودن یا قتل شهروندان انگلیس تلاش کرده است.
به دنبال وقوع سرمای شدید و بارش برف و یخ‌ زدگی طی هفته های گذشته در افغانستان، دست‌کم ۱۶۶ نفر تا کنون جان باخته اند.
فرماندهی نیروهای آمریکا در آفریقا ادعا کرد که در حمله هوایی این کشور در سومالی دست‌کم ۳۰ عنصر گروهک تروریستی الشباب کشته شدند.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند آمار کشته‌شدگان در حادثه آتش‌سوزی در خانه سالمندان در این کشور به دست‌کم ۲۰ نفر افزایش یافته است.
صندوق کودکان سازمان ملل اعلام کرد در نیمه اول سال جاری، حداقل ۲۸۸ کودک افغان در حملات به مدارس و مراکز آموزشی کشته یا زخمی شده‌اند.
کیهان: تجربه حدود ۱۵ ماه گذشته نشان می‌دهد پروژه نهضت ملی مسکن، دست‌کم با چهار کاستی شامل زمین مرغوب و قابل ساخت، تسهیلات بانکی، آورده متقاضیان و اشتباهات در برنامه‌ریزی مواجه بوده است. تورم مصالح ساختمانی نیز دائماً برآورد‌ها از قیمت تمام شده را تغییر داده است.
یک کارشناس فوتبال ولزی که پیش از دیدار ولز و ایران صحبت‌هایی تمسخرآمیز درباره تیم ملی ایران مطرح کرده بود حالا مضحکه رسانه‌ها در کشورهای مختلف شده است.
رسانه‌های محلی نیجریه از حمله افراد مسلح به ۳ منطقه در شمال این کشور خبر می‌دهند که دست‌کم ۱۵ کشته در پی داشته است.
در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کلمبیا، دست‌ کم ۲۰ نفر جان باخته و ۱۵ تَن هم زخمی شدند.
سرمربی مس رفسنجان می گوید بازی با آلومینیوم یک طرفه بود و نمی داند چرا موقعیت های تیمش به گل تبدیل نمی شود.
خبرگزاری آسوشیتدپرس از حمله موشکی به بازار شهر الباب در سوریه خبر داد؛ شهری واقع در استان حلب که در حال حاضر تحت کنترل گروهی از مخالف‌های بشار اسد است که مورد حمایت دولت ترکیه قرار دارند. در جریان حمله‌های موشکی  به شهر الباب دست‌کم ۱۵ نفر جان‌ باخته و ده‌ها نفر نیز مجروح شده‌اند.  به‌ گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه در میان کشته‌شدگان سه کودک نیز حضور داشتند و شمار مجروح‌های این حمله موشکی ۳۰ نفر است.
دو عامل تورم و گسترش روزافزون تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی با بودجه‌های کلان، باعث شده هزینه تولید فیلم‌های سینمایی سر به فلک بکشد، به گونه ای که بودجه یک فیلم دارای استاندارد‌های فنی و کیفی قابل قبول، دست‌کم هشت میلیارد تومان است و یک فیلم دارای گروهی از بازیگران مطرح، دست کم ۱۵ میلیارد تومان هزینه در پی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ