اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان این فصل نساجی در اولین مسابقه بیست و سومین دوره لیگ برتر با همبازیان سابقش دیداری تازه کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو که اسفند ماه سال گذشته ۱۵ گرم طلا از خودرو سواری در خیابان بهارستان سرقت کرده بود، خبرداد.
ماموران پلیس در نهایت با شلیک به لاستیک خودرو این پراید دزدیده‌شده را متوقف کرده و موفق به دستگیری سارق شدند.
فرمانده یگان امداد پایتخت از کشف یک دستگاه خودروی پاترول به همراه ۲ سارق حرفه‌ای در جریان تعقیب و گریز طولانی توسط مأموران این یگان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در خیابان فداییان اسلام تهران خبر داد.
تصاویری از تعقیب و گریز طولانی پلیس آگاهی تهران و سارق خودرو دنای سرقتی که سرانجام با شلیک پلیس به لاستیک خودرو به بازداشت سارق می انجامد./منبع: فرهیختگان آنلاین
روز گذشته ون پارس با گل رضا کرملاچعب چوکا را شکست داد.
با بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد خودروی بنز چندی قبل از شرق تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند.
سارق، که انگیزه او از ارتکاب این جرم هنوز گزارش نشده، ساعتی پس از تعقیب و گریز، در میان جاده‌ای در نزدیکی لنکستر و در حال حرکت، در خودروی سرقتی را باز می‌کند و به بیرون می‌پرد. او در اثر این حادثه در جا جان خود را از دست می‌دهد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن و مرد سارق در تعقیب و گریز طولانی در جنوب تهران خبر داد.
یک جوان که خودرویی را به سرقت برده بود در تعقیب و گریز در خیابانهای پر تردد شهر لس آنجلس و شلیک متعدد گلوله باعث وحشت مردم شده بود. در نهایت پلیس موفق به دستگیری وی شد.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با هوشیاری پلیس خبر داد و گفت: از متهم یک قبضه سلاح گرم و ۱۰ تیر جنگی کشف شد.
نیکلاس آکلند به ۱۹ ماه حبس و محرومیت از رانندگی به مدت ۳ سال و ۹ ماه محکوم شد. تصویر منتشر شده در دادگاه مربوط به فوریه ۲۰۲۲ است که امروز منتشر شد. سارق با سرعت ۲۰۰ کیلومتر با خودروی سرقتی رنجروور هنگام تعقیب و گریز با پلیس چپ کرد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انفجار گاز در شیراز ۴ عضو یک خانواده را به کام مرگ برد/ گریم سارق برای دزدی شیرآلات پاساژ/ تاوان ارتباط شیطانی!/ مرد دستفروش به چوبه دار نزدیک شد/ ماجرای دعوای مرگبار ۲ پسر عمو/ قصاص مجازات رفیق کشی/ شکنجه مدیر مرکز آموزشی در خلوتگاه مخوف!/ افشای راز قتل استاد دانشگاه به خاطر عذاب وجدان
آنتونی استوکس بازیکن سابق پرسپولیس و تراکتور به جرم حمل چهار هزار پوند کوکائین، دستگیر شد!
سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه گفت: مدتی است به همراه دوستم، اقدام به سرقت میله‌های فلزی بین سنگ‌های نمای ساختمان‌ها می‌کنیم. این فلزات گرانقیمت است و در بازار با مبلغ خوبی می‌فروشیم. شب حادثه در حال سرقت فلزات نمای ساختمانی بودیم که پلیس متوجه ما شد و در جریان تعقیب و گریز و تیراندازی، همدستم کشته شد.
گریم سونس، ستاره اسکاتلندی سابق لیورپول، به شدت نسبت به حرکت دیبو مارتینز پس از دریافت جایزه دستکش طلایی جام جهانی اعتراض کرد.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری سارقی که با سلاح گرم از کارگران سرقت کرده بود، خبر داد.
فرمانده انتظامی «ارسنجان» گفت: مردی با مراجعه به پلیس اعلام کرد شب قبل و زمانی که در خانه حضور نداشته منزلش مورد دستبرد سارق یا سارقان قرار گرفته و حدود یک کیلو و ۴۰۰ گرم طلا که متعلق به اقوامش و به صورت امانت نزد او بود به سرقت رفته که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
مهمان ویژه امروز تیم ملی مورد استقبال همبازی‌های سابق خود قرار گرفت.
پلیس در حال تعقیب و گریز یک کیف قاپ بود که مرد رهگذر با یک ضربه پا مجرم را به زمین انداخته و نیرو‌های پلیس او را می‌گیرند. این ویدیو مربوط به ایران نیست.
افسران پلیس ایالت فلوریدای آمریکا در یک تعقیب و گریز سارق یک خودرو را دستگیر کردند.
رئیس پلیس پایتخت از افزایش استفاده سارقان از سلاح‌ها به ویژه سلاح گرم خبر داد و گفت: در این مرحله از طرح رد ۱۴ متهم فراری دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ۴ سارق قصد سرقت کیف حاوی دلار را داشتند که با مقاومت صاحب کیف مواجه شدند و با سلاح گرم اقدام به زخمی کردن وی کردند و در ادامه سارقان با مشاهده خودروی پلیس با دو موتورسیکلت از محل حادثه متواری شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ