به دنبال اتفاقات بازی والنسیا و رئال مادرید، داور VAR رویارویی دو تیم در ورزشگاه مستایا از سمتش برکنار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامرضا نوشت: تا یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله‌ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
هواداران، دیوید مویس را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و مدعی شدند که این سرمربی مسئول شکست 4-0 وستهم مقابل بایرلورکوزن است.
فوتبال فاصله زیادی با ایده‌آل‌ها دارد، اما این چیزی است که ما همچنان آن را دوست داریم.
تنیس روی میز درحالی با کاهش سهمیه بازی‌های آسیایی مواجه شده که این اقدام دوراز انتظار نه تنها امتیاز تیمی این بازی‌ها در رنکینگ جهانی را صفر می‌کند بلکه کسب سهمیه المپیک را هم سخت‌تر می‌کند.
رضا درویش می‌گوید دلش نمی‌خواهد با قرارداد بیشتر از سقف بستن با یک بازیکن در حق دیگر نفرات اجحاف کند.
کمیته فنی فدراسیون تکواندو پس از بررسی عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان و گرندپری رم، تصمیم به بازگشت مجید افلاکی به کادر فنی گرفت.
فضای خاص حاکم بر مجلس، نشان می‌دهد این موضوع بیشتر ناشی از هراسی است که نمایندگان درخصوص افشای ابعاد تازه‌ای از پرونده «شاسی بلند گیت» را دارند. پرونده‌ای که نه تنها پای قالیباف و ۷۵ نماینده را به موضوع باز کرد، بلکه باعث افشای دریافت خودرو خارج از چارچوب‌های قانونی توسط نهاد‌های دولتی، صدا و سیما و بسیاری از ارگان‌های دیگر شد.
داور فینال جام حذفی از حمله افرادی ناشناس به منزلش بعد از قضاوت در فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس خبر داد و از بی مهری همشهریانش گلایه کرد.
شکست برابر منچسترسیتی باعث شد که مدیران رئال به فکر ایجاد تغییرات اساسی و آغاز دوران گذار در این تیم باشند.
باشگاه الهلال عربستان «سالم الدوسری» مهاجم سرشناس خود را به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا جریمه و توبیخ کرد.
باشگاه الهلال عربستان از کریستیانو رونالدو ستاره تیم النصر پس از انجام حرکت جنجالی شکایت نکرد.
یک رسانه آلمانی مدعی شد سادیو مانه و لروی سانه دو بازیکن بایرن مونیخ دیشب بعد از شکست 3-0 مقابل منچسترسیتی با هم درگیر شدند و مانه با مشت به صورت لروی سانه کوبیده است.
فده والورده ممکن است تا چهار جلسه از همراهی رئال محروم شود و حتی جریمه می‌تواند 6 ماه ممنوعیت ورود به ورزشگاه‌های اسپانیا نیز باشد.
قضاوت بازی جنجالی و پرماجرای استقلال - تراکتور، تبعات عجیبی را برای خانواده ناظمی به همراه داشته است.
مصاحبه هانسی فلیک با باستین شواین‌اشتایگر در تلویزیون ARD آلمان که با بحث این دو همراه بود جنجالی شده است.
پیرس مورگان، مجری مشهور، مدعی شد کریستیانو رونالدو از تبعات مصاحبه اش در مورد منچستریونایتد مطلع بوده است.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
تبعات مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، همچنان ادامه دارد و بسیاری او را مشکل اصلی یونایتد می‌دانند.
اقدام جنجالی دولت عربستان در همراهی با روسیه در کاستن از میزان تولید نفت خود، دیدار رهبران گروه‌های فلسطینی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق، و در نهایت، اوج گیری برخی تنش‌های دیپلماتیک در روابط خارجی رژیم اسرائیل، سه تحول و رویدادی هستند که منطقه خاورمیانه به تازگی شاهد آن‌ها بوده و در نوع خود حامل پیام‌ها و تبعاتی جدی و قابل توجه برای دولت آمریکا نیز هستند.
جنجال «ریکاردو ساپینتو» سرمربی پرتغالی استقلال و محرومیت او از نشستن روی نیمکت به جز جرائم نقدی، برای تیم استقلال هم به قیمت از دست رفتن چهار امتیاز خانگی تمام شد.
جنجال «ریکاردو ساپینتو» سرمربی پرتغالی استقلال و محرومیت او از نشستن روی نیمکت به جز جرائم نقدی، برای تیم استقلال هم به قیمت از دست رفتن چهار امتیاز خانگی تمام شد.
تبعات نشان دادن هیس جواد منافی به ساپینتو با سوت یاسر همرنگ در پایان نیمه نخست ادامه پیدا کرد و تا ورودی رختکن دوتیم ادامه داشت.
فدراسیون فوتبال ایران در تصمیمی بی‌سابقه اقدام به لغو مجمعی کرد که بدون شک جنجالی و پرسروصدا برگزار می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ